• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.

    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gestalt schreef:
    Pfff... Ik wilde rustig beginnen in mijn verhaal. Eerst de personages goed voorstellen enzovoort. Maar voor mijn gevoel is het nu erg saai.
    Ik ben vooral bang dat als ik het nu al spannend maak, ik de 50000 woorden nooit haal. Hoe doen jullie dit?


    Ik heb daarom de proloog juist spannend gemaakt, zodat de lezers wel weten dat het spannend gaat worden. Maar vanaf het eerste hoofdstuk begin ik het verhaal bij het begin, zodat ze wel weten wat er precies is gebeurt etc. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is een goed idee, dank je wel ^^


    I am an idiot, I move.

    Pfoe ik kom niet echt goed op gang. Ik blijf maar vaststeken bij hoofdstuk één, erg vervelend.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb geen tijd meer gehad door privé omstandigheden, maar heb nu wel een cover c:


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik heb geen tijd meer gehad door privé omstandigheden, maar heb nu wel een cover c:


    Oeeh, showen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Gemaakt door DreamerN. Zij kan het zo mooi.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:


    Gemaakt door DreamerN. Zij kan het zo mooi.

    Wauw! Super mooi.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eindelijk is het gelukt om een nieuw hoofdstuk te schrijven, dat duurde lang. Haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb juist te veel inspiratie. Ik zou eigenlijk moeten leren, maar ik wil alleen maar schrijven.


    I am an idiot, I move.

    Handig


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Rider schreef:


    Gemaakt door DreamerN. Zij kan het zo mooi.


    Onwijs mooi!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, in mijn verhaal is dus al bekend gemaakt dat Sarah door gaat. Máár, ik begin het verhaal vanaf het begin. Dus wanneer Sarah nog leeft.
    Ik weet dat ik het verhaal vanuit Jasons perspectief wil schrijven ná Sarahs dood, maar hoe zal ik het schrijven vóór haar dood? Nog steeds vanuit Jasons pov, of die van Sarah zodat duidelijk wordt wat er aan de hand is. Of juist vanuit de pov van de moordenaar?

    Wat zouden jullie doen, en waarom?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moordenaar, omdat je dan niet weergeeft wie het is of wat dan ook. Geef je niet teveel weg, hou je dat mysterie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Moordenaar, omdat je dan niet weergeeft wie het is of wat dan ook. Geef je niet teveel weg, hou je dat mysterie.


    Hmm, maar wordt dat niet wat moeilijk schrijven, denk je? Of hoe moet ik dat doen, plots overstappen op de moordernaar? Want het eerste echte hoofdstuk is vanuit Sarah zou je kunnen zeggen. En het tweede hoofdstuk (ben ik nog aan het schrijven) is dat ook ongeveer. Maar vanaf de helft van dat hoofdstuk wil ik niet gaan vertellen hoe Sarah naar school gaat, vandaar dat ik me zat te bedenken hoe ik het dan wél schrijven kan. Ik zou inderdaad op de moordernaar kunnen overlopen, maar moet ik dan erboven aan geven ''moordernaar pov''? Of het gewoon laten en dat men tijdens het lezen het wel merkt? Of het echt beginnen op een nieuw hoofdstuk?

    Het moordenaar pov lijkt me namelijk wel een goed idee, inderdaad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een van mijn personages moet eigenlijk dood voor een beetje vooruitgang in het verhaal, maar ik vind het zo zielig.


    I am an idiot, I move.