• Nou zal hier vast wel eens een topic over zijn geweest, maar care

    Hoe zou je willen heten als je zelf je voornaam mocht kiezen?
    Ik zal beginnen.

    Ik heet Joyce maar als ik zelf had mogen kiezen had ik Brianna willen heten.

    Goodluck c:


    nothing is true, everything is permitted.

    Dumbledore schreef:
    Ik heet Sanne en had liever een naam gehad die niet 3 keer in één klas voorkomt. Ik had heel graag Norah of Lucca geheten.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben blij met Melissa. Jude/Jade vind ik ook mooi, maar ik zie mezelf eigenlijk niet met een andere naam.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heet Naomi, en ik had in principe een minder voorkomende naam willen hebben, zoals mijn tweede naam, Amaranthá, maar hey! Ik heb een badass bijnaam dus ik vind het wel best.
    Als jongen had ik Django geheten (Ja ik weet het, erg) en had ik liever iets als Bentley geheten! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben wel blij met m'n naam, hij is alles behalve mainstream en komt niet zo ontzettend veel voor op de manier hoe hij bij mij wordt geschreven.


    26 - 02 - '16

    Ik heet Amber en ik vind mijn maam wel goed zo, alleen jammer dat veel anderen dezelfde naam hebben.
    Als jongen had ik Kaj geheten.

    ik heet Hade maar ik had dan liever Een meer voorkomende of een normale naam gehad


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Eerlijk gezegd ben ik best blij met Fren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn roepnaam is Annemiek (volledige naam Anna Maria). Ik had dan liever gehad dat ze het gewoon bij Anna hadden gelaten in plaats van het samen te voegen en noem mijzelf de laatste tijd ook steeds vaker Anna, gezien dat toch ook op mijn paspoort en rijbewijs staat. Als ik uit alle namen kan kiezen, vind ik Avalee bijvoorbeeld heel mooi. Kate of Ricky vind ik overigens ook wel leuk. Das wat vlotter.


    Happy Birthday my Potter!

    Lieke is opzich wel oké, maar als ik dan toch echt mocht kiezen Samantha, afgekort naar Sam. Ik vind dat zó'n leuke naam. Oh, en Guusje vind ik ook een hele leuke naam.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heet Marleen, maar persoonlijk had ik liever een naam gehad die minder 'tuttig' klinkt. Zelf vind ik Jolene/Jolien een enorm leuke naam.

    Als ik een jongen was, had ik Matthijs geheten, maar ik vind Kevin of echt Engelse/Amerikaanse namen zoals Aiden leuker.


    everything, in time

    Ik heet Bell, maar het allerliefst zou ik Maylinn of Pam willen heten. Gewoon, omdat het lekker apart is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heet Loïs en ik ben er gewoon blij mee. Als ik mocht kiezen welke naam ik zou mogen dat had ik werkelijk geen idee.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ben wel tevreden met de mijne.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn naam is Dirkje, en even heel eerlijk: ik ben echt absoluut niet blij met mijn naam. (':
    De lijst met namen die mijn ouders ook hadden liggen, bestond o.a. uit Isa(bel) en Sophie. Isa had ik wel willen heten, want dat vind ik een hele leuke naam, Sophie vind ik ook wel leuk, maar komt wel heel erg vaak voor.
    Maar aan de andere kant, ben ik vernoemd naar mijn oma, die een jaar voor mijn geboorte is overleden. Dat is ook de reden waarom ik mijn naam heb gekregen, en eigenlijk is de betekenis erachter dus wel erg mooi. Maar de naam op zich, nee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Beelen schreef:
    Lieke is opzich wel oké, maar als ik dan toch echt mocht kiezen Samantha, afgekort naar Sam. Ik vind dat zó'n leuke naam. Oh, en Guusje vind ik ook een hele leuke naam.


    Zelfde echte naam, zelfde voorkeur :3
    Als ik een jongen zou zijn zou ik Niels heten, maar ik vind William, Ethan of Elijah wel heel erg mooi <3