• Nou zal hier vast wel eens een topic over zijn geweest, maar care

    Hoe zou je willen heten als je zelf je voornaam mocht kiezen?
    Ik zal beginnen.

    Ik heet Joyce maar als ik zelf had mogen kiezen had ik Brianna willen heten.

    Goodluck c:


    nothing is true, everything is permitted.

    -

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:50 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heet Laura... en ergens wil ik wel graag een naam die minder voorkomend is. Een luxe Engelse naam of iets dergelijks.

    Ik heet Merel, ach, vogel naam. Ik heb het vaak genoeg naar m'n hoofd gekregen, maar ik kan erom lachen. Ik had liever een Engelse/Amerikaanse naam gehad.
    Als jongen had ik Joris geheten, iets wat ik ook liever niet had geheten. Liever een apartere naam. :')

    Joëlle, ik zou iets kiezen als Jade of Jill


    ©1998

    Ik heet Simone en ben eigenlijk heel erg blij met die naam en vind ook wel dat hij bij mij past (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heet Lisa en ik ben best wel blij met mijn naam. Maar als mijn ouders een andere naam van hun lijstje hadden gekozen, had ik dat ook goed gevonden. Lois, Dana of Nina -het lijstje van mijn ouders-
    En als jongen had ik Wessel geheten, wat ik opzich ook geen lelijke naam vind.


    Do what people say you can't.

    Ik ben blij met mijn naam: Nynke. Dat zou wel anders geweest zijn als ik Nienke heette.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben blij met mijn naam Saphyra maar als ik een jongen was had ik Darryl geheten. Ik zou dan liever Damon willen hebben geheten.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:49 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik heet Leah, en ik ben er blij mee (:
    Al vind ik Arieke, Janne of Suzanne ook hele mooie namen (:

    Als jongen had ik Tristan geheten. Vind ik eerlijk gezegd niet zon mooie naam :x
    Dan had ik liever Noah geheten (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LakeTown schreef:
    (...)

    Zelfde echte naam, zelfde voorkeur :3
    Als ik een jongen zou zijn zou ik Niels heten, maar ik vind William, Ethan of Elijah wel heel erg mooi <3


    Omg, dat wel erg toevallig, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heet Cheyenne en daar ben ik eigenlijk wel tevreden mee, maar ik had het ook wel leuk gevonden om bijvoorbeeld Morgan, Caitlin of Meagan te heten. Ik houd van namen die met een M beginnen en een Keltisch tintje hebben, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heet Julia en daar ben ik heel blij mee. Het past goed bij mijn karakter en ik vind het een mooie naam.

    Als jongen had ik Floris geheten maar ik vind Jerre eigenlijk een hele leuke naam.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heet iris en ik zou Morrigan willen heten ^^ maar als ik ooit een dochter krijgt draagt zij de naam.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heet Ellen. Heb er eigenlijk nooit nagedacht over hoe ik zou willen heten, en ik denk dat ik ook best tevreden ben. Ik denk dat Ellen ook wel bij mij pas (al dacht het zusje van een vriendin van mij dat ik blond en lang was, omdat dat beter bij Ellen past, vond ze).

    Ik vind Dominique een leuke naam dus ik zou niet anders willen heten. Ik vind het alleen jammer dat jongens ook Dominique heten.
    Ook ben ik met mijn 2e naam wel tevreden. (Pricilla) dit omdat het is zonder een "s" voor de "c".

    En als ik jongen was had ik Dennis (zoals mijn broertje) of Jeroen geheten.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 22:41 ]


    Alleen maar tranen van geluk