• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Noticed je mag er 1 bij maken, ik vertrouw er op dat je ze alle 3 bijhoud

    Okay eten begint zet het zo in de op van het speeltopic Enface misschien kan je met je begeleider de mensen gaan halen ofzo?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik zal ze goed onderhouden. c:
    Is het goed dat ik even de tijd neem voor die personage? Dan kan ik wel spelen dat hij grandioos te laat komt of zo. Ik wil namelijk wel graag een goed personage uitwerken voordat ik met hem ga spelen, begrijp je? Ik zal zo wel een beginnetje maken, maar omdat ik mijn medicijnen net heb ingenomen vrees ik dat ik over een halfuur weer de bijwerkingen begin te voelen. Ik denk dat ik mijn personage op zijn vroegst morgen op de namiddag kan insturen, is dat goed?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ja dat mag overigens enig idee wanneer die vriendin van jou kan reageren?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik zal het haar even vragen!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Dankje wel :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    How zal ik doen!

    Ik heb contact gehad met xLillith, maar ze vertelde me dat ze denkt dat het beter is als ze ermee stopt. Het gaat de laatste tijd niet zo lekker, en haar inspiratie is ver te zoeken. Ze wil zich bij deze dus afmelden voor deze RPG, maar omdat haar laptop vreselijk irritant bezig is, zeg ik het voor haar. Ze is hiermee akkoord gegaan, dus zo doende. De vrouwelijke begeleidster valt dus nu weg, dat is minder. Dat haar personage wegvalt, geeft niet zoveel - ze was nog met niemand aan het spelen verder. Ik hoop dat jullie nu niet boos op haar of mij worden. ^-^


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ach neejoh, dan is het wel prettig dat ik net een begeleider heb aangemaakt. Wens haar veel sterkte

    Ahh sterkte voor haar :)
    En we overleven het wel met alleen de manelijke begeleider


    It's very important for you to believe that you are the one

    Nu Lillith niet meer meedoet, is het dan nog nodig dat ik een extra personage maak? Qua cliënten zitten we nu namelijk wel weer gelijk, we zitten nu op 5-5. Ik ga nu echt naar boven toe, dus ik reageer morgen weer hier en in het speeltopic. Fijne avond nog allemaal, and sweet dreams. <3


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wat eten we? xD Iemand een idee iets simpels, maar ook niet saai of eten wat je alleen voor een hongerloontje kan betalen


    It's very important for you to believe that you are the one

    We zitten op 5-3 kayal is er uit gestapt en dus tja
    Dus een mannelijke personage is nog steeds welkom slaap lekker (H)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Uh spaghetti ofzoiets? Slaaplekker!

    Ik wacht even tot Imacreep heeft gereageerd dan laat ik Luke ook lopen. Echt in mijn hoofd maakt Luke heel de tijd flauwe grapjes maar wil niet dat hij zo'n irritant joch wordt :/

    Enface schreef:
    Ik wacht even tot Imacreep heeft gereageerd dan laat ik Luke ook lopen. Echt in mijn hoofd maakt Luke heel de tijd flauwe grapjes maar wil niet dat hij zo'n irritant joch wordt :/


    Haha, hij zou het van mij best mogen doen, maar ik denk dat niet ieder personage het zou tolereren. Anna zou het best vermakelijk vinden, als Luke niet zou doordraven of als de grapjes niet té flauw worden.
    Is goed trouwens! Je zou best met Luke kunnen posten, aangezien Imacreep nu offline is… Het maakt mij niet uit (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel