• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Mhm ja ach ik was toch al van plan hem een keer een lompe opmerking te laten maken tegen iemand de het niet kan hebben. Anders flipt ie nooit. Maar ik wil hem wel charmant houden dus mhm. Ik reageer anders wel gewoon. Huh bij mij staat ze online? That would be great. Wacht wel even 5 minuten

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 0:39 ]

    Ik ga nu reageren


    It's very important for you to believe that you are the one

    Blijft iedereen gewoon een beetje praten tot het grootste gedeelte aan tafel zit? En top!

    Oh, de laatste keer dat ik keek stond ze bij mij op offline. Sorry! Ik ben gewoon een beetje te enthousiast denk ik haha (:
    Ik ben inderdaad ook van plan om Alex een keer langs te laten komen, om te laten zien hoe zij is.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alex en Luke kunnen denk wel een keer ruzie maken. Zoals je Alex omschreven hebt klinkt het alsof Luke haar niet leuk gaat vinden.
    Ach ik snap je enthousiasme, ik vind deze Rpg erg fijn lopen en de sfeer is ook prettig. Dat werkt toch altijd heeel fijn

    Enface schreef:
    Alex en Luke kunnen denk wel een keer ruzie maken. Zoals je Alex omschreven hebt klinkt het alsof Luke haar niet leuk gaat vinden.
    Ach ik snap je enthousiasme, ik vind deze Rpg erg fijn lopen en de sfeer is ook prettig. Dat werkt toch altijd heeel fijn


    Ja, goed idee! Je zult vanzelf wel zien wanneer Alex tevoorschijn komt. Het zal niet lang meer duren in ieder geval (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb zin in dag 2, want ik ben van plan om mijn personage haar gekte ook in werking te zetten. Anna en Sarah lijken wel een beetje op elkaar wat dat betreft behalve dat Anna maar in 1 iemand kan veranderen en dat een slecht persoon is. Sarah kan iedereen worden :) En ja we wachten gewoon tot iedereen aan tafel zit (of bijna iedereen ten minste) dan beginnen we aan het rondje en zo.
    spaghetti is prima :D


    It's very important for you to believe that you are the one

    Als je het zo bekijkt wel ja! Dat was me nog niet eerder opgevallen (:
    Ik heb al een klein idee wat ik met Alex kan doen, maar ik denk dat het daar iets te vroeg voor is.
    Anyways, ik kijk wel wat ik doe (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hey dat klopt ja! Valt me nog mee dat er vrij veel verschillende stoornissen zijn en verschillende karakters. Is er trouwens nog een bepaald schema met eten, activiteiten of bedtijden of iets in die richting? Niet dat het hoeft maar dan weet ik dat.
    Jajoh, ik moet ook nog even goed nadenken wat ik met Luke doe. Hoewel ik denk dat ik meer opzoek moet naar een aanleiding, Dus dat is jullie even afwachten :)

    Ik reageer nu met miguel :)
    En het schema was ik nog over na aan het denken


    It's very important for you to believe that you are the one

    Maandag gaat mijn toets/ examenweek, nou ja drie weken eigenlijk, van start, dus zal in deze tijd minder kunnen reageren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh gud. Ik heb ook examenweek dus ik zal ook minder kunnen reageren. Veel succes magicales!

    Dankjewel en jij natuurlijk ook!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Allebei superveel succes


    It's very important for you to believe that you are the one

    Bij mij begint donderdag mijn examenweek. Ik zal hierdoor ook minder reageren (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel