• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik stuur Annabeth wel naar beneden toe. Eerst langs Christian, dan naar Luke en Sarah (:
    Is het dan niet ongeveer tijd voor het eten?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jawel maar ik wacht tot de nieuwe rol er bij is gekomen enzo
    en ik ga zo meteen kayal weer een berichtje sturen


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ah ik ben af en toe zo'n rund, ik bedacht me opeens of je het meer idee goed had gekeurd maar dat had je allang. Ik had het alleen gelezen als '1 meer' in plaats van 'een meer'. Is het handiger als ik wacht met luke of maakt dat niet uit? Ik ga NU de begeleider aanmaken, het duurde echt heel lang tot ik een naam wist :') Veel namen klinken zo jong en de 'oude' klinken dan weer suf.

    Hahahaahahahahahhaha
    Overigens iemand met niet 1 rol (of 0 rollen) mag nog een jongen aanmaken zodat het even uitkomt, maar dan zitten we echt vol (12 gekken en 2 begeleiders is echt zat)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ja snap ik!
    Hoop wel dat Kayal actief komt spelen anders vallen er direct 2 jongens weg.

    Precies waar ik bang voor ben
    ik denk dat ik zo meteen Miguel maar eens uit zijn kamer laat gaan, hij wachtte eigenlijk op zijn kamer genoot, maar die was dus van kayal xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    Kayal is out :/
    iemand die voor hem in wil vallen?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Als niemand van hier de rollen wil kunnen we altijd nog vragen of je de titel mag veranderen. Dat gaat toch via mods? Dan plaatsen we daarin dat we twee mannelijke rollen zoeken.
    Wel erg jammer.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:08 ]

    Zou kunnen inderdaad


    It's very important for you to believe that you are the one

    Arme Luke, Miguel, Christian en David in een huis met 7 vrouwen. Moeten ze voor weken vrouwen films kijken.

    whahahaa


    It's very important for you to believe that you are the one

    Van mij mag het eten gaan beginnen iemand daar iets op tegen?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik heb er niets op tegen, het over grootste deel is online dus lijkt me prima.

    Holy de holy de holy crap! Ö Mijn inbox staat vol met jullie spam! Ik volg het nu even echt niet meer, dus lees ik eerst dit topic maar even bij. Ik zag dat je nog een jongen zocht, ImaCreep? Op zich wil ik er wel een jongen bij, want ik heb nu twee best wel jonge mensen (meisje van 15, jongen van 6). Een ouder iemand erbij zou ik dus wel leuk vinden. :3 Dus als je nog iemand zoekt ...

    Goed, dan ga ik nu het speeltopic maar eens doorlezen, want ik heb geloof héél veel gemist. o.o


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oh, het viel mee haha. Prima bij te houden tot nu toe dus. ^^


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.