• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Okay het is zomer en in nederland
    Ik vind lente te vrolijk enzo, ik ben een herfst persoon. Veel regen. Bomen die er halfdood uitzien. Altijd een beetje donker. Ik ben een raar persoon xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    xLillith schreef:
    Hallo! Ik ben de vriendin waar Noticed het over had. Bedankt dat ik mee mag doen, ik ga nu beginnen met het maken van mijn personages. ;3


    Prima en welkom :)
    Dit is trouwens het rollentopic


    It's very important for you to believe that you are the one

    Wat ik me opeens afvroeg, word er iets gedaan aan hun 'gekheid' of zitten ze hier alleen maar omdat ze anders een probleem voor de samenleving zijn?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat mogen jullie bepalen :3 en dat licht vooral in de handen van de begeleider


    It's very important for you to believe that you are the one

    Het lijkt me handig als ze er zijn om er aan te genezen. Anders zitten ze er practisch voor niets...

    Het lijkt me trouwens ook wel handig als iedereen van elkaars 'probleem' af weet..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ja ik zat er aan te denken tijdens "het eten" te doen zal ik maar zeggen

    Verder het is idd zo dat ze er anders voor niks zitten en daarom wou ik zo graag een begeleider hij/zij moet dan zeg maar wat aan de problemen van de mensen doen
    alleen op dag een zal dat waarschijnlijk niet gebeuren


    It's very important for you to believe that you are the one

    Nee dat snap ik, ik vroeg het me gewoon opeens af.

    En voor de problemen zou tijdens het eten inderdaad het beste zijn. Zo iets van ik heet blah blah en ik zit hier omdat... Want ik denk heel eerlijk niet dat de leiding zin heeft om subtiel te zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Okay maar dat zal ik verder uitwerken als het tijd is om te eten, wat nog wel een paar dagen kan duren xD ik denk overmogen ofzo


    It's very important for you to believe that you are the one

    Mag ik de mannelijke begeleider aanmaken? Alleen weet ik niet of ik dat altijd zal blijven doen omdat ik niet weet of ik dat wel leuk vind. Oeh, is het goed als er naast het huis een meer is? Dan kunnen ze zomers zwemmen en in de winter schaatsen. :D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 12:30 ]

    Iemand voor Annabeth? Ze is momenteel in haar kamer, maar ik kan haar wel ergens anders heen sturen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ze mag van mij bij Lucas en Sarah er bij, maar ik weet niet of jullie dat wel prettig vinden en misschien heeft iemand anders nog wel een personage vrij. Maar goed van mij mag het dus

    Van mij mag het wel hoor pebble :)
    Een meer is inderdaad wel een leuk idee :3 en enface een extra begeleider is van harte welkom :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Top! Maak ik die gelijk aan. Het wordt niet zo'n heel interessant personage en ik moet zo weg maar ik denk niet dat het een probleem is?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 17:58 ]

    Ik heb Christian vrij voor Annabeth, maar ik weet niet of je daarmee wilt spelen? Het is een jongetje van 6, haha. Oh, en dat 'rondje' tijdens het eten lijkt me een goed idee. Het lijkt mij overigens wel leuk om uiteindelijk van de problematiek af te komen, of dat de cliënten er in ieder geval beter mee om kunnen gaan. c:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    En maakt niet uit enface een begeleider hoort ook niet zo een super speciaal persoon te zijn xD


    It's very important for you to believe that you are the one