• Omdat het gewone topic een beetje rommelig werd, hier het praat topic
    Dingen zoals laatste stukje voor vandaag mogen nog steeds in het gewone topic
    Dingen zoals wie heeft er zin om met Satana the praten moet hier
    Duidelijk?

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley


    Speeltopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:36 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Dankjewel! Jij ook veel succes pebble. Mijne begint officieel pas volgende week dinsdag dus vanaf dan zal ik misschien écht weinig reageren, ligt eraan of ik me aan mijn planning heb kunnen houden.

    Dat gaat een rustige week zijn xD Vind ik niet erg ik ben waarschijnlijk groot deel van de dagen pas om 5 uur thuis, dat is bij jullie 10 uur. Dus op de schooldagen zal ik ook niet super actief zijn


    It's very important for you to believe that you are the one

    Jaaa :') Mhm ik wacht denk even met Luke tot Anna geweest is omdat ie net wat tegen beide zij! Plus dat mijn internet zwaaaaaar zit te vervelen op het moment.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 2:11 ]

    Als het goed is wachten we alleen nog op de rol van magicales, satana toch?
    en eventueel de nieuwe rol van noticed


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ja volgens mij wel? Ik heb twee keer geteld wie we miste aan tafel voor david dus als het goed is wel.

    Ik ga nu een post schrijven, maar ik heb niet erg veel inspiratie. Het zou handiger zijn geweest als het eten al begonnen zou zijn, maar ik verzin wel wat (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sorry dat ik mijn personage vandaag niet heb ingeleverd. Ik ben heel de middag bij mijn paard geweest, en daardoor ben ik nu helemaal op. Ik voel me ook niet goed (druk in mijn hoofd), daarom reageerde ik ook niet veel in het speeltopic. Ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven. Als het nog mag, dan ga ik morgen bezig om de personage te maken als ik me dan wat beter voel. Nogmaals mijn excuses.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Sorry, ik wist niet of ik dat al mocht doen gezien Santana er nog niet is. Dus ik wacht even een reactie van Imacreep af
    Ahw Noticed dat geeft toch helemaal niet, in mijn ogen is er geen haast bij hoor :) Ik hoop dat je je snel beter voelt!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:12 ]

    Dankjewel. We kunnen het ook gewoon zo spelen dat wanneer ik mijn personage heb ingestuurd, dat hij twee dagen later is aangekomen in overleg met de begeleiding. Dat hij bijvoorbeeld uit Duitsland moest komen, omdat hij daar woonde. Is dat een idee?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik vind het prima? Zou je even aan Imacreep moeten vragen, hoop dat ze zo online komt.

    ik vind alles best, maar met het beginnen van het eten wacht ik liever op satana
    de nieuwe rol kan je op wat voor manier dan ook laten komen wat mij betreft noticed, leef je uit.


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik heb de personage ingestuurd, maar het is nog een ruwe schets. Morgen werk ik hem uit, en dan is het officieel. Maar dat vermeld ik dan ook wel even in het rollentopic. Het word een interessante personage, dat wel. ^^ En ja, wachten op Santana is wel zo netjes. Zolang nog niet iedereen er is, kunnen we die tijd met z'n allen wel opvullen, de personages bedoel ik dan dus. Gewoon wat kletsen en zo.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Hij is super interessant! Ik denk dat hij voor een hoop drama gaat zorgen. Nee precies dat dacht ik al, ik vind het wel zo aardig als we netjes wachten. Jajoh komt goed.

    Ik heb wel al een berichtje gestuurd aan de gene die satana bestuurd :)
    En ik ga nu je rol bekijken


    It's very important for you to believe that you are the one

    Wow, aan de ene kant lijkt het me echt heel gaaf om met Bruce te spelen, en aan de andere kant weet ik niet of ik dat Abbey wel aan kan doen. Hij ziet er goed uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see