• Ik las net een topic op het forum over wat quizlet eigenlijk voor jou betekend. Zo, ik dacht even na en ik zit al lang op quizlet afgezien van dat ik er een tijdje niet ben geweest en al een paar accounts heb gehad maar die zijn verwijderd aangezien ik er niet meer opkwam volgens mij :Y) Is al een tijd geleden dus ik weet zo niet meer de juiste redenen, in ieder geval niks ergs want heb geen regels gebroken ghehe. Maar vroeger ergens in 2008 ofzo had ik redelijk veel contact met mensen op quizlet en nu niet meer. Ik denk zelf dat het komt vanwege vaak verandering in username en nu (al een tijdje) een nieuwe account.
    Ik vraag me dus af of sommigen mij nog kennen onder de naam Embrace. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de mensen waar ik toen contact mee had bij te praten. Maar misschien bereik ik hier wel niks mee en kent niemand me meer ghehe ;p zielig man ;c
    Nee grapje, maar dus ja wie kent mij nog eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Insurgent schreef:
    Ik herken de naam, maar ik zat toen nog niet op het forum.

    Was jij misschien iemand waar ik dan contact mee had ofzo? (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Was jij misschien iemand waar ik dan contact mee had ofzo? (:

    Zoiets kan ik me niet meer herinneren, maar ik zat toen ook nauwelijks op Q dus ik denk het niet.


    Take risks and conquer your fears.

    De username herken ik wel wat wazig, maar volgens mij had ik geen contact met je o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het zegt me wel iets eigenlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Het zegt me wel iets eigenlijk.

    Toch wel? ghehe :Y) Wat dan eigenlijk? ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Toch wel? ghehe :Y) Wat dan eigenlijk? ^^


    Ik herinner me niet zoveel meer van die periode, was bij mij ook op een andere account. Vooral van het forum enzo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Ik herinner me niet zoveel meer van die periode, was bij mij ook op een andere account. Vooral van het forum enzo.

    Haha oke ^^
    Ik vind het opzich wel jammer van de contacten.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Capricious schreef:
    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik kan me de naam Embrace in ieder geval nog wel herinneren. Ik zag je regelmatig voorbij komen op het forum volgens mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, dunno, komt me vaag bekend voor.
    Misschien ken je mij als Joker of Forlan. Ik was toen ergens nog bemiddelaar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Embrace herinner ik me vaag wel ja. Balen dat dat account op inactief is gezet, anders wist ik het zeker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rivaille schreef:
    Hm, dunno, komt me vaag bekend voor.
    Misschien ken je mij als Joker of Forlan. Ik was toen ergens nog bemiddelaar.

    Ja Joker ken ik nog wel haha ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Inderdaad, ik ken je nog. Was jij dit account? (Zeg het alsjeblieft als je wilt dat ik die link verwijder.) Die avatar komt me namelijk bekend voor, maar ik heb nooit met je gesproken of zo.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morticia schreef:
    De username herken ik wel wat wazig, maar volgens mij had ik geen contact met je o.i.d.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vuelie schreef:
    Inderdaad, ik ken je nog. Was jij dit account? (Zeg het alsjeblieft als je wilt dat ik die link verwijder.) Die avatar komt me namelijk bekend voor, maar ik heb nooit met je gesproken of zo.

    Wahahaha ja dat was ik :Y) Wat oud hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Determinate schreef:
    Ik denk dat ik je wel herken onder naam Embrace, maar wij hebben volgens mij nooit contact gehad.


    Alleen maar tranen van geluk