• Ik ben op zoek naar horror stories. Het liefst verhalen die ook om horror draaien, aan gezien ik veel verhalen zie waar het teveel om drama of romantiek gaat. Verder maakt het niet uit hoeveel hoofdstukken, maar er moet nog wel regelmatig aan geschreven worden of afgelopen zijn.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Dit is het enige wat onder horror zou kunnen vallen, al komt het meeste pas in deel 2 (die ook al bijna helemaal online staat).


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even een vlugge tip tussendoor:
    Ga naar story of the year Editie twee. Kijk onder het kopje horror/thriller.
    Tadaa! Allemaal Horror/thriller verhalen die net begonnen zijn. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Horror story waar nog aan wordt geschreven: Possession
    Afgelopen horror story (met fantasy, ik hoop niet dat je het erg vindt): A ghost, a human.


    Some people are art and do art at the same time