• Ik las net een topic op het forum over wat quizlet eigenlijk voor jou betekend. Zo, ik dacht even na en ik zit al lang op quizlet afgezien van dat ik er een tijdje niet ben geweest en al een paar accounts heb gehad maar die zijn verwijderd aangezien ik er niet meer opkwam volgens mij :Y) Is al een tijd geleden dus ik weet zo niet meer de juiste redenen, in ieder geval niks ergs want heb geen regels gebroken ghehe. Maar vroeger ergens in 2008 ofzo had ik redelijk veel contact met mensen op quizlet en nu niet meer. Ik denk zelf dat het komt vanwege vaak verandering in username en nu (al een tijdje) een nieuwe account.
    Ik vraag me dus af of sommigen mij nog kennen onder de naam Embrace. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de mensen waar ik toen contact mee had bij te praten. Maar misschien bereik ik hier wel niks mee en kent niemand me meer ghehe ;p zielig man ;c
    Nee grapje, maar dus ja wie kent mij nog eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Capricious schreef:
    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik kan me de naam Embrace in ieder geval nog wel herinneren. Ik zag je regelmatig voorbij komen op het forum volgens mij.


    If we had not a soul, music would have created it.

    De naam zegt me wel iets, maar ik kan me natuurlijk vergissen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    De naam zegt me wel iets, maar ik kan me natuurlijk vergissen :Y)

    Zou kunnen :Y) Maar ben dus terug op dit account ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, Embrace zegt me niets. Maar ja, ik ben er ook nog net twee jaar op, dus ja.


    Some people are art and do art at the same time

    Capricious schreef:
    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik kan me de naam Embrace in ieder geval nog wel herinneren. Ik zag je regelmatig voorbij komen op het forum volgens mij.


    Precies. De naam Embrace rinkelt een belletje (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Precies. De naam Embrace rinkelt een belletje (:

    Ik hoop niks negatiefs? :Y) Alhoewel ik toen in die tijd vaak zeiktopics had hahaha.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik hoop niks negatiefs? :Y) Alhoewel ik toen in die tijd vaak zeiktopics had hahaha.


    Haha nee hoor :'D een positief belletje (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha nee hoor :'D een positief belletje (:

    Gelukkig, dat is beter haha ^^


    Sometimes it's best not to care.

    Determinate schreef:
    Ik denk dat ik je wel herken onder naam Embrace, maar wij hebben volgens mij nooit contact gehad.


    26 - 02 - '16