• Precies drie jaren geleden maakte ik een account op deze super site Quizlet. Dus kom maar even binnen en neem een stukje taart terwijl je naar mijn prachtige speech gaat luisteren.





    Oef, drie jaren. Dat is echt niet niks. Als eerste wil ik Rutger natuurlijk bedanken voor het maken van mijn verslaving. Ik bedoel the HORROR als deze site niet bestond.
    Als tweede wil ik de hele crew bedanken voor alle hulp door de jaren heen. Ik was niet altijd het makkelijkste user geweest en klaagde veel. Dus ook bedankt voor het luisteren naar mijn gezeik. :Y)

    Ik was van plan om een hele speech aan alle geweldige mensen te geven, maar als ik iedereen apart neemt wordt het te lang en vooral saai.
    Ik wil Sylvie voor een geweldige vriendschap bedanken. Ik wil Naomi voor de taarten bedanken.Ik wil heel Kletscafe bedanken voor die awesome serie spamtopics. Ook wil ik het One Direction foto/gif topic bedanken voor het lief wezen en me al zo snel in hun groep op te nemen. En ook de rest van Q wil ik bedanken voor alle fun op het forum. *O*

    Om dit topic iets nuttiger te maken: Hoe lang zitten jullie al op Quizlet en hoe kwamen jullie hier terecht?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Ik zit nu bijna twee jaar op Q en ik kwam hier door Elbrich aka WillNotLearn

    Gefeliciteerd, hehe c:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 17:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gefeliciteerd met je jubileum :Y)

    Ik zit 2 en een half jaar op Q (:
    Een vriendin had een keer gezegd dat het een leuke site was, en toen heb ik het op vakantie in Canada aangemaakt


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Op dit account zit ik nu twee jaar op Q, met het vorige vier jaar. Tokio Hotel is de grote schuldige vrees ik. [:


    comfort in c h a o s

    Proficiat (:
    Ik ziet hier - even kijken - zes jaar. Ik vergeet de hele tijd hoe lang ik hier zit. Ik kwam hier door een vakantievriendin die hierover vertelde, maar ik ben vanwege Tokio Hotel een tijdje weggeweest.


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd. ^^
    Over een maand twee jaar, geloof ik. En via een vriendin.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thank you, Thank you iedereen. *buigt*


    -

    Gefeliciteerd! Geef mij alle taarten maar. *O*

    Op dit account zit ik vijf maanden, op m'n vorige denk ik al zo'n drie en een half jaar?I don't know.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gefeliciteerd!
    Ik zit er nu zo'n 2,5 jaar en kwam hier door m'n toenmalige beste vriendin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!
    Ik heb pas bijna 2 jaar een account, maar zwerf hier al zo'n 3.5 jaar rond. Ik kwam hier doordat ik een Justin Bieber verhaal zocht, via google. Haha (:

    Gefeliciteerd!!!
    Ik heb nu ongeveer één jaar een account (ja, nog niet zo lang). En ik kom hier door Gilbertson, After en xImaginary


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    TAART!
    Gefeliciteeeerd en me likes your speech ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd!

    Ik zit hier drie jaar sinds twee dagen geleden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Frodo schreef:
    TAART!
    Gefeliciteeeerd en me likes your speech ^^

    Oh ja, waar is jouw taart nou naartoe? (joehoe)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 18:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    SiIhouette schreef:
    Ik zit nu bijna twee jaar op Q en ik kwam hier door Elbrich aka WillNotLearn Google, toen ik 'quizzen maken en zoeken' intypte.

    Gefeliciteerd, hehe c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zit er de 27e drie jaar op! :)

    Volgens mij kwam ik er via Horse-Nation op. Toen ik daar nog op zat.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!