• Precies drie jaren geleden maakte ik een account op deze super site Quizlet. Dus kom maar even binnen en neem een stukje taart terwijl je naar mijn prachtige speech gaat luisteren.





    Oef, drie jaren. Dat is echt niet niks. Als eerste wil ik Rutger natuurlijk bedanken voor het maken van mijn verslaving. Ik bedoel the HORROR als deze site niet bestond.
    Als tweede wil ik de hele crew bedanken voor alle hulp door de jaren heen. Ik was niet altijd het makkelijkste user geweest en klaagde veel. Dus ook bedankt voor het luisteren naar mijn gezeik. :Y)

    Ik was van plan om een hele speech aan alle geweldige mensen te geven, maar als ik iedereen apart neemt wordt het te lang en vooral saai.
    Ik wil Sylvie voor een geweldige vriendschap bedanken. Ik wil Naomi voor de taarten bedanken.Ik wil heel Kletscafe bedanken voor die awesome serie spamtopics. Ook wil ik het One Direction foto/gif topic bedanken voor het lief wezen en me al zo snel in hun groep op te nemen. En ook de rest van Q wil ik bedanken voor alle fun op het forum. *O*

    Om dit topic iets nuttiger te maken: Hoe lang zitten jullie al op Quizlet en hoe kwamen jullie hier terecht?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Gefeliciteerd!

    Ik zit hier nu ruim 2,5 jaar. Heb het leren kennen door een meisje dat ik via hyves kende en ze schreef hier een Narnia verhaal en zelf kreeg ik ook inspiratie voor een story ^^ Dus Q was de perfecte plek om dat verhaal op te posten :')


    Stenenlikker

    Gefeliciteerd. Ik zit inmiddels al dik drie jaar op Quizlet.
    (Ik hoef de taart trouwens niet, ik word al misselijk als ik naar de plaatjes kijk)


    26 - 02 - '16

    Drie jaar en meer

    Einde mei 6 jaar :) time flies :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gefeliciteerd! Ik zit hier nu 1 jaar, 10 maanden en 2-3 weken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd ^^
    Ik zit hier nu anderhalf jaar, ik kwam hier vaak door mijn google zoek resultaten, las toen een leuk verhaal en besloot toen een account aan te maken. Nooit spijt van gehad.


    ©1998

    Ik zit er bijna drie jaar op! Maar heb zo mijn momenten van wel/niet erg actief zijn gehad
    Ik kwam hier doordat ik een verhaal had gevonden wat ik leuk vond om te lezen en toen maakte ik een account aan zodat ik reactie kon geven en abo kon nemen :3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:47 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik bedank google van harte voor het vinden van deze site. op 14 december 2013 zat ik hier drie jaar en daar kwam ik twee dagen later pas achter XD terwijl ik zelfs het tijdstip uit mijn hoofd weet maarja. Ik zeg op naar jou en mijn vierde quizlet jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Auch guys, bedankt voor alle felicitaties. (bloos) Thank you all *O*


    -

    Ik zit er bijna 2 jaar op. Ik was al langer actief op Quizlet, om quizzen te maken, maar ik was te lui om een account te maken. Dankzij een Titanic quiz die alleen voor gebruikers van Quizlet geschikt was, heb ik een account aan gemaakt, en daar ben ik eigenlijk heel blij om :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Blijkbaar ben ik hier al vier jaar (: Ik ben op de site gewezen door een vriendin die ondertussen niet meer actief is op Q, maar met wie ik nog wel praat via mail.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gefeliciteerd! *O* En geen dank natuurlijk, maar volgend jaar zullen de taarten nog groter zijn en met meer chocolade. Dat beloof ik je bij deze^^

    Ik ben hier nu twee jaar, maar heb stiekem ook wel eens rondgesnuffeld op een account van een vriendin. De halve klas zat er toen al op en hadden me gedwongen ook een account te maken. Hmm, maar volgens mij ben ik hier uiteindelijk terecht gekomen door Hetalia waar ik haar nog altijd dankbaar voor ben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Op dit account zit ik 6 jaar.
    And nice, cake. /eatsitall. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well, congratulations!
    *Applauds*
    Now: cake.


    Tijd voor koffie.

    Awh, Gail! xx
    Congrats btw! Ik zit meer dan 2 jaar op Q en kwam hier doordat ik ooit naar quizzen en verhalen aan het zoeken was.


    16 - 09 - '17