• Gillende fans, die uit alle hoeken van de wereld leken te komen, hielden zich al ruim zes jaar gedeisd, ondanks er af en toe nog wel wat nieuws de wereld in kwam. De paparazzi hadden zich niet meer op de jongens gericht, waren opzoek gegaan naar een nieuwe prooi. Toch waren er nog altijd wel een paar mensen die de hoop niet ophadden gegeven, diep van binnen wisten dat de band nog een keer samen zou komen, door zou gaan met waar ze gestopt waren. Maar er werd altijd wel op ze ingepraat dat artiesten komen en gaan, om zo weer plek te maken voor andere. De jongens werden ook ouder en richten op hun eigen toekomst.
    One Direction was officieel na een break uit elkaar gevallen. De jongens kozen allemaal voor hun eigen leven, een eigen weg, om verder te gaan. Hoe het is gebeurd wist niemand, want er lag nog altijd een heel schema, samen met een half album, klaar. Het contact verwaterde langzaam, iedereen vond liefde en geluk, om uiteindelijk te verhuizen. Misschien zijn ze in de zes jaar tijd ook wel getrouwd, of staan op het punt, hebben kinderen gekregen, wie zou het zeggen. Het enige wat de jongens, of beter gezegd niemand, aan had zien komen was dat de jongens na zes jaar weer samen op zouden duiken met z'n alle. De populaire ex-groep werd samen met hun familie namelijk gespot op het afscheidsfeest van Paul. De jongens krijgen nog een kans om terug te keren naar de top, het contact te herstellen, omdat de gekte langzaam maar zeker weer terug te keren. Maar zien de jongens dit zitten, of gaan ze voor de families? Gaat het feest eigenlijk wel zonder problemen? Sluit iedereen elkaar in de armen, is het vergeven en vergeten, of zal daar de hel losbreken?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • Tenacious
    • Harry Edward Styles • Hodor
    • Louis William Tomlinson • Magicales
    • Zayn Javadd Malik • Hodor
    • Liam James Payne • Kendizzzzle


    De vrouwen/vriendinnen van de jongens:
    • Eira Amelia Hooper • KiliOfDurin
    • gereserveerd • Tenacious
    • Demi Madison Payne • Taundriel
    • Anna Jane "AJ" Valentine • SnowHeart


    Overige rollen:
    Denk hierbij aan fans, familie, vrienden





    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Regels:
    •Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    •Maximaal 2 personages per persoon.
    •Schrijf je alleen in als je zeker weet dat je blijft reageren.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •16+ mag maar houd het netjes.
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Het is geen sneltrein!


    * Dit topic is eerder geopend, maar door verschillende redenen stilgevallen.
    Er bestaat dus een kans dat sommige rollen wegvallen, vrijkomen, of je met de speler moet overleggen. De verhaallijn bevat ook een aantal aanpassingen.

    **Hier is trouwens nog een link naar het oude topic:
    Evenings in London never felt so sad

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Taundriel schreef:
    Kan ik dan Liams vrouw reserveren?


    Als de speelster het ermee eens is, kan dat (;

    En @SnowHeart ik zet je erbij


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wiens vriendin kan mijn personage dan zijn? Dan ga ik haar zo invullen, want ik verveel me XD


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik heb volgens mij alleen Niall nog voor je in de aanbieding ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik Louis' vriendin?

    Magicales schreef:
    Ik heb volgens mij alleen Niall nog voor je in de aanbieding ^^


    Okay, ze komt eraan. Over een half uurtje is ze er… denk ik…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:
    The one with the curly hair
    Naam:
    Harry Edward Styles
    Leeftijd:
    Vijfentwintig
    Nationaliteit
    Brits
    Beroep:
    Harry heeft het zingen nooit laten vallen. Hij heeft na 2 jaar niets doen een nieuw contract aangeboden gekregen en is een nieuwe carrière als solo artiest gestart.
    Innerlijk:
    Harry is iemand die nooit zal veranderen. Hij zal altijd dat kleine kind in zich dragen, dat dol is op aandacht. Harry is een geboren popster en zal dan ook nooit moe worden van alle meisjes die zijn naam schreeuwen. Hij leeft ervoor en zal niets anders willen doen. naar buiten toe zal hij altijd vrolijk en spontaan zijn, hoe zwaar zijn dag ook is, of hoe verschrikkelijk hij zich ook voelt. Niet dat zulke dagen vaak voorkomen, want over het algemeen is Harry zijn glimlach zelf. Hij houd ervan om te lachen en om van het leven te genieten en om er alles uit te halen wat er in zit. Hij heeft echt een puur hard en geeft enorm veel om de mensen om hem heen.
    Hij heeft wel veel meer moeite met het beroemd zijn dan voorheen. Waar hij eerst met vier andere stond om op te leunen en om op terug te vallen, staat hij nu alleen. De last die op zijn schouders rust in dan ook enorm groot. Maar van zichzelf mag hij niet klagen. Want wat hij heeft is zoveel meer, dan wat andere hebben.

    Uiterlijk:



    Extra:
    Harry is biseksueel.
    Had nog contact met:
    Hij heeft zo goed mogelijk geprobeerd contact met iedereen te houden, maar als je elkaar toch niet ziet, gaat dat snel verwateren. Maar dat betekend niet dat hij zijn vrienden na al die jaren niet nog steeds ontzettend mist en elke dag aan ze denkt.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 23:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shit, mijn ouders nemen mijn iPad af dit moet ik FF snel typen. Ik ga verder op mijn mobiel, maar mijn rol komt dus morgen


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mijn rol komt morgen ^-^


    How far is far

    Rol:
    The Vain
    Naam:
    Zayn Jawadd Malik
    Leeftijd:
    Zesentwintig
    Nationaliteit:
    Brits, Pakistaans
    Beroep:
    teken Leraar
    Innerlijk:
    Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien, omdat hij bang is dat mensen hem een softie vinden. En hij vind de meningen van andere best belangrijk. Hij heeft namelijk niet zo'n hoog zelfbeeld. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen, die niet veel over zijn gevoelens, of uberhaupt zichzelf praat. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt. Al is hij best verlegen. Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een enorm gevoelige jongen. Hij heeft een groot hart en geeft veel om zijn familie en vrienden en zou voor deze door het vuur gaan. Het is een goede luisteraar en staat voor iedereen open. Hij houd er gewoon niet van om zichzelf bloot te geven. Je kan erg met hem lachen en het is een erg goede vriend. Hij is erg beschermend en zou alles doen voor degene waarom hij geeft.
    Uiterlijk:




    Extra:
    Zayn zit al een lange tijd in een standvastige relatie met vroeger medebandlid, Louis Tomlinson. Zayn is nog nooit in zijn leven zo gelukkig geweest, als met deze jongen aan zijn zijde. Met een huwelijk in het zicht, hebben ze samen een kindje geadopteerd.Madelaine 'Maddie Malikson Vanaf het eerste moment dat hij hun nieuwe kindje in zijn armen sloot, had ze een plekje in zijn hart beroofd. Zijn wereld is compleet.
    Had nog contact met:
    Louis

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    Rol:
    BooBear De toekomstige Malik
    Naam:
    Louis 'The Tommo' William Tomlinson
    Leeftijd:
    Net achtentwintig, 24 december
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Beroep:
    Dramaleraar
    Innerlijk:
    De jongen mag er misschien uitzien als een iemand die een regelrechte badass is, maar niets is minder waar. Louis is een jongen van achtentwintig jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar vier. Hij is heel kinderachtig, speels, en sportief en een echte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en helemaal in de deuk kan liggen om dubbelzinnige opmerking waardoor hij het ook niet kan laten om precies op de onbedoelde in te gaan. De jongen heeft werkelijk een hart van goud en zal altijd klaar staan voor de mensen waar hij om geeft. Hij zal voor ze door het vuur gaan en als het nodig is zelfs zijn dromen voor je opgeven. Louis weet dan ook precies wanneer het nodig is, om in te grijpen bij iets, wanneer je hulp nodig hebt en laat dan zijn volwassen kan doorschemeren. .
    Op sommige momenten kan de Doncasterse jongen heel goed mensen op hun zenuwen werken met zijn drukke gedrag en het feit dat hij te snel, te nerveus kan zijn. Maar zijn jaloezie kan zeker ook een rol spelen, als hij afhankelijk van je word, je lief heeft. Dan krijg je namelijk ook van die momenten dat de jongen zijn mond opentrekt zonder na te denken over de gevolgen daarvan. Het laatste is vooral een nadeel als je gaat kijken naar dat de jongen gay-trekjes kan vertonen en dan op het eerste moment dat je hem ziet, is hij ook van de knuffels geven en die kant niet verstoppen, niet in zijn achterhoofd hebbende dat niet iedereen daar zo gecharmeerd van is. Hij is wie hij is en als mensen dat gedrag van hem niet accepteren, dan accepteren ze hem ook niet, zegt de jongen altijd.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Louis zijn hart ligt al een lange tijd bij Zayn Malik, zijn voormalig mede-bandlid en een van zijn beste vrienden. Madelaine 'Maddie' Malikson is de tweede persoon die een heel speciaal plekje in zijn hart heeft veroverd sinds het eerste moment dat hij het meisje in sloot. Het meisje wie hij samen met Zayn heeft geadopteerd met een huwelijk inzicht. Het gene wat voor Louis soms nog moeilijk te bevatten is, omdat dit zijn grootste droom is, die eigenlijk op het punt van uitkomen staat. Zijn leven is dan helemaal compleet, al was dan al zo toen hij de jongen de zijne kon noemen en Madelaine hun kleine meid werd.
    Had nog contact met:
    Zayn

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is het goed als Eira Harry helpt met zijn muziekcarrière? En in elk geval een goede vriendin is... Misschien meer...


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Is het goed als Eira Harry helpt met zijn muziekcarrière? En in elk geval een goede vriendin is... Misschien meer...

    Ja prima :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    We hebben nog een Niall nodig *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Omdat ik hier zin in heb, en eens de eerste keer moet zijn; geef mij Niall maar :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenacious schreef:
    Omdat ik hier zin in heb, en eens de eerste keer moet zijn; geef mij Niall maar :Y)


    Yay *O* Met de andere rol of niet?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer