• Ik word meestal Emsie, Ems, Em, Emmie of Emmaatje genoemd, thuis, op school en op Q (mijn echte naam is Emma). Omdat iemand me onlangs Emsie noemde, was ik benieuwd wat jullie bijnamen zijn.

    Wat zijn die van jullie?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ri, Riri (maar een iemand noemt me zo) , Rietje, Ria (deze heb ik een hekel aan) en heel af en toe Brownie, maar Rietje wordt toch wel het meeste gebruikt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb niet echt een bijnaam
    Alhoewel mijn pleegzusje mij wel Ster noemt omdat ze Sterre niet kan uitsprekken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pot of Faggie (cat)


    Take me to wonderland

    Mijn echte naam is iris maar ik word vaak bieris genoemd haha ik heb het geaccepteerd als bijnaam


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn echte naam is Michelle. Mijn bijnamen op volgorde van meest gebruikt: Mi, Mies, Mitchel.

    Ik heb niet echt een bijnaam denk ik. Hoewel een vriendin van mij me soms Lin noemt, en bijna iedereen me in het begin Linda noemt. (mijn echte naam is Linde)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn naam is Minke en word wel is minks, minkje, mink, of minky

    Ik heb niet echt een bijnaam, al word ik soms nog al eens Dirk genoemd en daar word ik natuurlijk niet vrolijk van. (cat)
    Alleen ik had met een vriend van me altijd anime bijnamen voor mensen uit onze vriendengroep, zowel gebaseerd op de eigen naam als op namen van mensen uit anime's. En ik was dan altijd Kazumi uit Shakugan no Shana, puur omdat mensen uit onze vriendengroep allemaal leken op iemand uit die anime en ja, toen was ik haar dus. (': Maar zo werd ik dan niet echt meer genoemd, alleen deden we dat altijd als we het over mensen hadden en de echte naam niet wilden noemen. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoi, sorry voor het storen.
    Ik ben net nieuw op Quizlet en heb net een story gestart:
    Between Fire And Ice - {Jacob Black | Edward Cullen}
    Het is Twilight-fanfiction, en nogal dramatisch.
    Bedankt voor je aandacht!
    En trouwens, mijn bijnamen (ik heet Angel): Engel, Ange, Gellie.


    'Life's too short to sit and wait for luck to come our way.' - Big Time Rush

    Dezelfde als jij. Ben ook wel eens Emsol genoemd. Verder zijn er bijnamen bedacht bij mijn username 'krullebol', die heb ik daarna allemaal als username gehad. De meest gebruikte zijn Krullie 'Krullieeeeee' en Krull.

    Meggie (door vrienden)
    Cookie (door mijn vader)
    Parel (door mijn beste vriendin)
    Kleintje (door mijn crush)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vooral Em of Eems, mijn naam is Amy trouwens haha, maar ook dat is weer een afkorting.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dreamday schreef:
    Hoi, sorry voor het storen.
    Ik ben net nieuw op Quizlet en heb net een story gestart:
    Between Fire And Ice - {Jacob Black | Edward Cullen}
    Het is Twilight-fanfiction, en nogal dramatisch.
    Bedankt voor je aandacht!
    En trouwens, mijn bijnamen (ik heet Angel): Engel, Ange, Gellie.


    ars moriendi

    Maart (Verschrikkelijk)
    Poem (op z'n Nederlands uitgesproken)
    Nerd
    En allemaal rare varianten op mijn achternaam.

    Ik heb werkelijk waar geen idee waar poem vandaan komt. Mijn echte naam is Maartje btw.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    [Amber] Am, Ambi,– waar ik persoonlijk echt een hekel aan heb, net zoals 'Ambie Bambie' – Ams, Aar, Ambs, Ambelflap. (bloos)