• Ik word meestal Emsie, Ems, Em, Emmie of Emmaatje genoemd, thuis, op school en op Q (mijn echte naam is Emma). Omdat iemand me onlangs Emsie noemde, was ik benieuwd wat jullie bijnamen zijn.

    Wat zijn die van jullie?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Neslisah (Nes•li•sah): Ness, Nesli, Nessiebees, Nesje, Nehli -mijn neef die twee maanden ouder is kon de 's' niet uitspreken toen we peuters waren- en nog heel wat anderen die volkomen nergens op slaan, maar toch regelmatig gebruikt worden door mensen die mijn naam niet kunnen uitspreken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Billie Bob, Pilliepong, Billabong, Sibillie, Bill, Dee Billie, Sippertje, Zonnetje.

    Maar ook Playmobil, debiel, wc bril:(:(:(:(:(:(:(:(:((huil)(huil)(huil) (rot school ook:()

    nou ik geloof dat jullie mij naam wel weten nu he? Billie!!!!!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:52 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Meestal wordt ik gewoon Michelle genoemd, maar sommigen noemen me Mich of Michel.
    (Al heb ik er een hekel aan als mensen me Michel noemen:Y))


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Meestal wordt ik gewoon Michelle genoemd, maar sommigen noemen me Mich of Michel.
    (Al heb ik er een hekel aan als mensen me Michel noemen:Y))

    docenten Frans

    Meestal Jo of Jootje, en ik heb een leraar die me altijd Jolliebollie, Jolly en Veentje noemt :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Disaronno schreef:
    (...)
    docenten Frans

    Ja, die natuurlijk ook(;
    Maar ook andere leraren, al zeg ik daar meestal wel wat van.
    En sommige klasgenoten vinden het ook leuk om Michel te zeggen, omdat ze weten dat ik die bijnaam niet leuk vind.
    Wat heb ik weer een geweldige klas haha.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Meestal gewoon heel simpel; Zaar.

    Ik heet Tara en vaak word ik Taart of tartaarsaus genoemd of andere vreemde etenswaren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    De meeste kennen me hier denk ik zelfs alleen onder de naam Suuz, want die staat op mijn profiel. Ik heet eigenlijk Suzanne, maar iedereen zegt toch altijd Suuz en het is makkelijker te onthouden. Ook Suzan hoor ik vaak, voor de grapjassen Suzepuus of Suzepluus en voor mijn vader Suzannepannepoepchinees (wat een rasist is het toch ook (cat)). Ook een keer een meisje gehad dat me consequent Suze bleef noemen, maar daar ergerde ik me helemaal kapot aan :')


    From these ashes, I will rise

    Sophie. Soph, Sop, Etc.
    Er zijn leraren die me Sophia noemen :p


    Tijd voor koffie.

    Celebration schreef:
    (...)
    Ja, die natuurlijk ook(;
    Maar ook andere leraren, al zeg ik daar meestal wel wat van.
    En sommige klasgenoten vinden het ook leuk om Michel te zeggen, omdat ze weten dat ik die bijnaam niet leuk vind.
    Wat heb ik weer een geweldige klas haha.

    HAHAHAHA.
    Ik weet wie je bedoelt, hehe.

    OT: Mensen geven mij niet zo snel bijnamen de laatste tijd. Vroeger nog wel eens, maar nooit iets wat vaker terugkwam. Happy me.


    :)

    Op het werk word ik meestal Liek genoemd. Hier op Q Lieksel of Liekie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Celebration schreef:
    (...)
    Ja, die natuurlijk ook(;
    Maar ook andere leraren, al zeg ik daar meestal wel wat van.
    En sommige klasgenoten vinden het ook leuk om Michel te zeggen, omdat ze weten dat ik die bijnaam niet leuk vind.
    Wat heb ik weer een geweldige klas haha.


    Heb ik ook, mensen die me Leo noemen (: Echt, grrr.
    Ik dacht ook eerst dat je jouw naam als Michel uitsprak (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gilbertson schreef:
    (...)
    HAHAHAHA.
    Ik weet wie je bedoelt, hehe.

    OT: Mensen geven mij niet zo snel bijnamen de laatste tijd. Vroeger nog wel eens, maar nooit iets wat vaker terugkwam. Happy me.


    Ik wil er anders wil een bedenken voor je :p

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 18:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn bijnaam is Mitch. Meer niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.