• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Nym -> Thenn


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    220912 schreef:
    Mijn gedachte: Waarom heb je me niet uitgenodigd?
    Maar ik zie dat ik al op de lijst sta. You love me.


    Ik wist gewoon dat je zou komen. Hehe.

    Ik was deze meeting zelf even vergeten omdat ik het nogal druk had, maar ik bump dit topic even om te kijken of iedereen nog geïnteresseerd is ^^

    Ik ben in ieder geval wel nog geïnteresseerd (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ja ik wil nog graag ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zal zo de namen van iedereen even aanpassen ^^ Wanneer zouden jullie de meeting willen houden?

    Mij maakt het op zich niet zo heel veel uit. Liever een doordeweekse dag dan weekend, maar verder maakt het niet echt uit.


    Take risks and conquer your fears.

    Doordeweeks lukt niet voor mij tenzij het in de vakantie is, want ik heb gewon school.

    Ja, maar ik bedoelde ook gewoon op een doordeweekse dag in een vakantie. Ik heb ook gewoon school (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben vanaf deze donderdag tot volgende week zondag in Den Bosch, dus... dan ergens? :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Ik ben vanaf deze donderdag tot volgende week zondag in Den Bosch, dus... dan ergens? :D


    Dat is nogal dichtbij en dan heb ik het veels te druk want ik heb proefwerkweek D:

    Vakantie lijkt mij het beste/handigste (:

    Ja inderdaad. Ik weet niet precies wanneer ik met carnaval weg ben, maar ergens in die vakantie ga ik wel een paar dagen naar Duitsland, maar niet tijdens carnaval zelf. Dus doe maar een paar suggesties, want ik weet het niet.

    Ik ben in de carnavalsvakantie van 4 februari tot 9 februari op vakantie, maar daarvoor ben ik er nog.
    Edit: nu komt mijn moeder ermee aanzetten dat ze - zonder mijn toestemming - maandag al wil gaan en ik moet me maar aanpassen, maar ze zegt nu ook dat we misschien die maandag er nog zijn - zucht - dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 19:02 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Niet tijdens carnaval graag.


    "Ignite, my love. Ignite."