• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Ik ben van donderdag tot zondag weg in de carnavalsvakantie. Willen jullie het in de carnavalsvakantie of daarna?

    Ik ben vanaf vrijdag in de carnavals vakantie in Kroatië. Dus de carnavalsvakantie zelf zit voor mij best vol aangezien carnaval zelf er ook nog is. Daarna zou op zich ook wel mogelijk zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Liever na de carnavalsvakantie, eigenlijk. Ik ben het grootste deel van de carnavalsvakantie op vakantie.


    Take risks and conquer your fears.

    Dan daarna (: Ik gok dat het dan wel een zondag wordt, of het moet pas ergens in Mei gebeuren.

    Ardina schreef:
    Dan daarna (: Ik gok dat het dan wel een zondag wordt, of het moet pas ergens in Mei gebeuren.

    Ik kan ook alleen maar op een zondag. Tenminste nu nog wel. Of mijn werk moet mij nou een keer eindelijk van de zaterdag afhalen maar daar vraag ik nou al een jaar om.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan op zondagen doorgaans niet, omdat ik dan hockeywedstrijden heb en die kan ik niet afzeggen, behalve als het toevallig een keertje op een zondag zonder wedstrijd is.


    Take risks and conquer your fears.

    Hm, kan iedereel wel in de meivakantie? Dan hebben we ook nog genoeg tijd om mensen te zoeken die willen komen en genoeg datums om uit te kiezen ^^

    Ik kan in ieder geval de hele meivakantie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Ik kan op zondagen doorgaans niet, omdat ik dan hockeyvoetbalwedstrijden heb en die kan ik niet afzeggen, behalve als het toevallig een keertje op een zondag zonder wedstrijd is.


    De meivakantie kan ik voor zover ik weet wel gewoon (:

    Dan denk ik dat het de meivakantie wordt, tenzij iemand tijdens pasen kan?

    Ik heb volgens mij wel de week of twee weken na de mei vakanties examens. Maar ik ga toch niet hele dagen leren. Ik leer wel in de bus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Ik heb volgens mij wel de week of twee weken na de mei vakanties examens. Maar ik ga toch niet hele dagen leren. Ik leer wel in de bus.


    Braaf, Sarita. Ik zal zo trouwens even een poll maken over de datum.

    Mweh tijdens de meivakantie ga ik waarschijnlijk naar Wales maar dat is nog niet zeker dus daar kan ik nu nog niks over zeggen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oké, ik heb een enquête gemaakt. Ik dacht dat de meivakantie twee weken zou duren, maar blijkbaar is dat niet zo.
    Klik hier

    Mitchell en ik komen ook misschien. :3


    Your make-up is terrible