• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    DarkSavior schreef:
    Wij komen niet. We hebben net een vakantie geboekt in die vakantie. Sorry Ellen!


    Jammer :c

    Beh, helaas. (no_chears) Die week heb ik een heel druk schema wegens voorstellingen en die kan ik nu eenmaal niet afzeggen.
    Aan de rest veel plezier toegewenst!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Oh oh, ik moet even kijken want of die donderdag of die vrijdag vertrek ik naar Berlijn. Dat is nog niet bekend...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke ik kan wel, haal me maar van misschien af ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sorcery schreef:
    Beh, helaas. (no_chears) Die week heb ik een heel druk schema wegens voorstellingen en die kan ik nu eenmaal niet afzeggen.
    Aan de rest veel plezier toegewenst!


    Jammer!

    En de AH heeft nu ook weer kaartjes te koop sinds ze zijn uitverkocht bij de Kruidvat


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zet mij maar op misschien. Ik moet nog even kijken of ik het ga redden met geld.

    Ik heb je erbij gezet ^^

    Kan ik me nog aanmelden? Denk niet dat vele me kennen maar het lijkt me wel heel gezellig!

    sureido schreef:
    Kan ik me nog aanmelden? Denk niet dat vele me kennen maar het lijkt me wel heel gezellig!


    Natuurlijk kan dat! Ik zet je erbij ^^

    ik kom ook, ik heb toch niks te doen en dan kan ik wel met Rick samen reizen!
    oh en m'n naam is Britt (;

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 15:54 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ooh, wat ben ik een sukkel. Ik zie nu pas de datum en zie dat ik dan in Amerika zit :( Is jammer weer dit! Ik had dan mooi bij mijn vriend kunnen slapen want die zit op kamers in Tilburg.

    sureido schreef:
    Ooh, wat ben ik een sukkel. Ik zie nu pas de datum en zie dat ik dan in Amerika zit :( Is jammer weer dit! Ik had dan mooi bij mijn vriend kunnen slapen want die zit op kamers in Tilburg.


    Jammer!

    Ik was eerst blind en kon de meeting niet vinden, oeps.. Zet mij maar op misschien


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wilhelmina schreef:
    Ik was eerst blind en kon de meeting niet vinden, oeps.. Zet mij maar op misschien

    Nee. Gewoon komen jij. Ik moet jou ooit namelijk echt meeten.


    "Ignite, my love. Ignite."