• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:30 ]

    Zet mij maar op zeker. Als het goed is, kan ik dan gewoon.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb op donderdagen altijd werkgroep van 15.15 tot 17.00, wordt dus even kijken of ik kan komen. Laat mij nog maar even op misschien staan. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lijst weer aangepast ^^

    Dan kan ik gewoon (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG!!! hier wil ik heen! Benieuwd of ik dan bekende mensen tegen kom. En ik ga smeken of ik dan gewoon naar de stad mag.... de bruna..... hum..... ff denken.......


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    DianePie schreef:
    OMG!!! hier wil ik heen! Benieuwd of ik dan bekende mensen tegen kom. En ik ga smeken of ik dan gewoon naar de stad mag.... de bruna..... hum..... ff denken.......


    Zal ik je op misschien zetten? ^^

    Oh God, eindelijk weer eens een meeting in Noord-Brabant, dat is veel dichterbij voor mij. Alleen heb ik geen idee of ik op die datum wel kan. Mag ik op misschien worden gezet? Mijn naam is trouwens Crystal. (krul)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Montrose schreef:
    (...)

    Zal ik je op misschien zetten? ^^

    zet maar op waarschijnlijk. Als ik niets heb, het niet doordeweeks (ik ben heeel slecht als het gaat om data) is en ik het kan vinden, ga ik er heen


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    DianePie schreef:
    (...)
    zet maar op waarschijnlijk. Als ik niets heb, het niet doordeweeks (ik ben heeel slecht als het gaat om data) is en ik het kan vinden, ga ik er heen


    Het is wel doordeweeks, op een donderdag.

    Montrose schreef:
    (...)

    Het is wel doordeweeks, op een donderdag.


    Maar wel in de vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Maar wel in de vakantie.

    en ik ga in de vakantie misschien weg... ik denk er nog even over na. Als mijn ouders rovr uit zijn, horen jullie het ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    lol muzetuin jwz


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hmm .... Mij lijkt het echt heel leuk om te komen maar moet nog even kijken of ik kan, want het treinkaartje dat ik nog heb is dan niet meer geldig. Zet me maar op misschien :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hybridum schreef:
    Hmm .... Mij lijkt het echt heel leuk om te komen maar moet nog even kijken of ik kan, want het treinkaartje dat ik nog heb is dan niet meer geldig. Zet me maar op misschien :)


    Ik was dit topic een beetje vergeten, oeps. Maar je staat erbij ^^

    Wij komen niet. We hebben net een vakantie geboekt in die vakantie. Sorry Ellen!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.