• Omdat het topicvan Yolanda/Kaa vol was.

    Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Fluitsma -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Milah -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Wyrd -> Jennifer
    Emrys -> Tara
    Lucrezia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Paranymph -> Sofie
    Savoirself -> Ellen
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)
    Melomanie -> Samantha (misschien)
    Krull -> Emma (misschien)
    Hashirama -> Samantha (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Herkenningspunt:

    De plattegrond zelf
    Naar een idee van mejuffrouw Yolanda

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh god, dit word echt leuk als we een winkel binnen gaan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, we zijn echt met een zeer grote groep zeg. Gaaf! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wauw, we zijn echt met een zeer grote groep zeg. Gaaf! :Y)
    KODA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)KODA


    IKR!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BTW Sterre weet jij precies of ongeveer waar we nou moet,en verzamelen want ik faal hoe dan ook met het vinden van die informatiebalie.
    Oh en Hoelaat kwam je trein in Berrege?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    BTW Sterre weet jij precies of ongeveer waar we nou moet,en verzamelen want ik faal hoe dan ook met het vinden van die informatiebalie.
    Oh en Hoelaat kwam je trein in Berrege?
    Er staat een plaatje in de beginpost over waar je moet zijn. Is deze niet duidelijk genoeg?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Er staat een plaatje in de beginpost over waar je moet zijn. Is deze niet duidelijk genoeg?

    Hij is wel duidelijk maar ik zie mezelf echt al de verkeerde kant oplopen o.i.d. Als Sterre het niet weet maak ik er gewoon een foto van en weet ik het sowieso. Ik ben niet zo heel goed qua richtingsgevoel en alles.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hij is wel duidelijk maar ik zie mezelf echt al de verkeerde kant oplopen o.i.d. Als Sterre het niet weet maak ik er gewoon een foto van en weet ik het sowieso. Ik ben niet zo heel goed qua richtingsgevoel en alles.
    Het ziet er ongeveer zo uit: klik. Het is een heel erg grote ruimte en daarvoor (dus voor de glazen deuren) verzamelen we ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hij is wel duidelijk maar ik zie mezelf echt al de verkeerde kant oplopen o.i.d. Als Sterre het niet weet maak ik er gewoon een foto van en weet ik het sowieso. Ik ben niet zo heel goed qua richtingsgevoel en alles.

    Ik rij ook nog met jullie mee, iig had met Sterre afgesproken^^ we vinden het vast wel, mijn richtingsgevoel is prima maar -geen idee of je t nog weet-qua zien heb je niks aan me xP


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ohja blijkbaar heb ik een groot feest op de zaterdagavond/nacht ervoor van vrienden dus vergeef me de wallen onder me ogen haha


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Ik rij ook nog met jullie mee, iig had met Sterre afgesproken^^ we vinden het vast wel, mijn richtingsgevoel is prima maar -geen idee of je t nog weet-qua zien heb je niks aan me xP

    Oeh gezellig, dat word weer gewoon leuk zoeken dan ^^ ik heb trouwens nog best wel veel mensen van dit lijstje al eens gemeet.
    Oh en ik zit trouwens tijdens de meeting midden in de proefwerkweek als ik het goed heb begrepen dus dat word ook leuk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 8:28 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    BTW Sterre weet jij precies of ongeveer waar we nou moet,en verzamelen want ik faal hoe dan ook met het vinden van die informatiebalie.
    Oh en Hoelaat kwam je trein in Berrege?

    Tara, ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar we moeten zijn
    Maar Esther is er ook bij.
    Ik denk dat mijn trein rond 10 uur in BZ is
    Want ik vertrek om half 10 met de trein


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nikki en ik zijn er op tijd (als het goed is) en Sterre heeft ons al gemeet (en weet dus hoe wij eruit zien). Als jullie maar lang genoeg rond loopt vinden jullie ons wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HazeI schreef:
    (...)
    Tara, ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar we moeten zijn
    Maar Esther is er ook bij.
    Ik denk dat mijn trein rond 10 uur in BZ is
    Want ik vertrek om half 10 met de trein

    Okidoki dat lukt wel.
    Trouwens je weet wel dat we dan precies vijf minuten hebben om over te stappen en dat de wc waarschijnlijk meer als vijf minuten lopen is. Dus dat gaat leuk worden als er iemand naar de wc moet we weten nu tenminste wel waar ie is.(wbw)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Okidoki dat lukt wel.
    Trouwens je weet wel dat we dan precies vijf minuten hebben om over te stappen en dat de wc waarschijnlijk meer als vijf minuten lopen is. Dus dat gaat leuk worden als er iemand naar de wc moet we weten nu tenminste wel waar ie is.(wbw)


    Over stappen? Jullie gaan toch gwn met de intercity?
    Mijn ov app zegt dat vanaf waar Sterre opstapt je ook wel een mogelijkheid hebt in Rotterdam over te stappen op de intercity direct naar daar heb je speciaal ticket voor nodig :3
    Als het goed is hebben wij toch de trein die bij Sterre 9:28 vertrekt en in Amsterdam 12:01 aankomt^^ haha zeg maar als ik t fout heb :'$

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 8:44 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."