• Omdat het topicvan Yolanda/Kaa vol was.

    Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Fluitsma -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Milah -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Wyrd -> Jennifer
    Emrys -> Tara
    Lucrezia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Paranymph -> Sofie
    Savoirself -> Ellen
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)
    Melomanie -> Samantha (misschien)
    Krull -> Emma (misschien)
    Hashirama -> Samantha (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Herkenningspunt:

    De plattegrond zelf
    Naar een idee van mejuffrouw Yolanda

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melomanie schreef:
    (...)

    1 Ik ken alleen Jacco dus dan voel ik me al hellemaal awkward aangezien de rest wel de rest kennen.
    2 Ik lijk op een 11 jarige terwijl ik 14 ben
    3 Ik heb kort haar en ik schaam me daar super erg voor :3

    Dat zijn die 2 strijd punten waardoor ik echt erg twijfel :'D


    Zijn er ook geen users die je wel eens wilt léren kennen? Je wordt heus niet genegeerd omdat men je niet kent. Ik denk eerder het tegenovergestelde. Men gaat naar zo'n meeting toe omdat ze geinteresseerd zijn in elkaar en omdat iedereen elkaar (in het echt) wil leren kennen. (ik wel, tenminste). Dus lijkt het me dat ze jou óók willen leren kennen, ookal heb je op Q misschien weinig tot geen contact met ze.
    Verder zijn er genoeg mensen die jonger (of ouder) lijken dan wat ze zijn. En er zullen vast ook wel mensen zijn met kort haar, dus ik gok erop dat je heus niet de enigste zult zijn met kort haar. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Echt? Ik kende de eerste keer ook bijna niemand.
    Ik ben 21 en iedereen denkt dat ik 16 ben.
    Ik heb ook kort haar (Nouja, ik heb er 25 centimeter vanaf geknipt, dus ik vind het kort) maar ik zie niet waarom dat erg is?


    Ik heb altijd lang haar gehad en ik had niet echt een keuze dat ik het er af kon knippen. Want anders was het wel uitgevallen. - En nee ik maak geen stom grapje en ben niet zo een Luna thing. Want ik vind zulke dingen gewoon weg ziek- Het enige wat me gerusteld is een beanie op zodat mijn pruik blijft zitten maar dat is ook zo raar :/
    En tja ik ben gewoon erg onzeker. En heb gewoon het idee dat het zo awkward gaat worden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Ik heb altijd lang haar gehad en ik had niet echt een keuze dat ik het er af kon knippen. Want anders was het wel uitgevallen. - En nee ik maak geen stom grapje en ben niet zo een Luna thing. Want ik vind zulke dingen gewoon weg ziek- Het enige wat me gerusteld is een beanie op zodat mijn pruik blijft zitten maar dat is ook zo raar :/
    En tja ik ben gewoon erg onzeker. En heb gewoon het idee dat het zo awkward gaat worden.

    Ik weet zeker dat niemand het heel stom gaat vinden hoor, maar misschien helpt het als je aan het begin van de meeting zegt waarom dat je haar zo is, dat je je dan iets beter erover voelt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik weet zeker dat niemand het heel stom gaat vinden hoor, maar misschien helpt het als je aan het begin van de meeting zegt waarom dat je haar zo is, dat je je dan iets beter erover voelt.


    Hmm oke, Zet me maar bij de lijst en zet er maar misschien achter. Moet nog even nadenken :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Ik heb altijd lang haar gehad en ik had niet echt een keuze dat ik het er af kon knippen. Want anders was het wel uitgevallen. - En nee ik maak geen stom grapje en ben niet zo een Luna thing. Want ik vind zulke dingen gewoon weg ziek- Het enige wat me gerusteld is een beanie op zodat mijn pruik blijft zitten maar dat is ook zo raar :/
    En tja ik ben gewoon erg onzeker. En heb gewoon het idee dat het zo awkward gaat worden.


    Don't worry, je kan alles doen bij ons wat je zelf leuk vind. Wil je je pruik dragen, dan vinden wij dat oké en zullen we je helpen als hij niet goed blijft zitten. Wil je kaal komen, of met kort haar, dan steunen we je 100%. Zelfs al wil je een boerka dragen. We nemen je zoals je bent en zoals je wilt zijn, zonder grapjes of gemeen te zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Don't worry, je kan alles doen bij ons wat je zelf leuk vind. Wil je je pruik dragen, dan vinden wij dat oké en zullen we je helpen als hij niet goed blijft zitten. Wil je kaal komen, of met kort haar, dan steunen we je 100%. Zelfs al wil je een boerka dragen. We nemen je zoals je bent en zoals je wilt zijn, zonder grapjes of gemeen te zijn.


    Dit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Don't worry, je kan alles doen bij ons wat je zelf leuk vind. Wil je je pruik dragen, dan vinden wij dat oké en zullen we je helpen als hij niet goed blijft zitten. Wil je kaal komen, of met kort haar, dan steunen we je 100%. Zelfs al wil je een boerka dragen. We nemen je zoals je bent en zoals je wilt zijn, zonder grapjes of gemeen te zijn.


    Stiekem heb ik nu tranen in mijn ogen en ik weet niet waarom. Dat is echt lief. :3 Ik ga nog even nadenken en vragen en bij mijn moeder vragen of ik wel kan en of ze het goed vind, maar ik denk wel dat ze het goed vind. :3 Hopelijk kan ik ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I agree with Nikki. Uiteindelijk blijven we Quizlet en het maakt ons echt geen ruk uit hoe je eruit ziet en hoe je komt (zolang je maar niet komt op de rug van een slaaf) :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    I agree with Nikki. Uiteindelijk blijven we Quizlet en het maakt ons echt geen ruk uit hoe je eruit ziet en hoe je komt (zolang je maar niet komt op de rug van een slaaf) :Y)

    Naww, dan moet ik mijn slaaf thuislaten :c

    Ik ben het met de rest eens. Iedereen komt gewoon zoals hij of zo is en om eerlijk te zijn ken ik ook meer dan de helft niet die er komt. Tegen de tijd van de meeting heb ik alleen nog maar Rick in het echt gezien, dus ik ga gewoon allemaal nieuwe mensen ontmoeten. Ik ga er ook heen met in het achterhoofd dat ik iedereen gewoon neem zoals diegene is, of dat nou blank, gekleurd, albino, kaal, lang, klein, dik of dun is (:


    From these ashes, I will rise

    Melomanie schreef:
    (...)

    1 Ik ken alleen Jacco dus dan voel ik me al hellemaal awkward aangezien de rest wel de rest kennen.
    2 Ik lijk op een 11 jarige terwijl ik 14 ben
    3 Ik heb kort haar en ik schaam me daar super erg voor :3

    Dat zijn die 2 strijd punten waardoor ik echt erg twijfel :'D


    Ik ken alleen Sterre Tara en Ellen van een andere meeting hoor, maak je niet druk (;


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    En ik ken helemaal niemand, heuy. (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    En ik ken helemaal niemand, heuy. (cat)


    Hoi ik ben Esther. Aangenaam (cat)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ribery schreef:
    En ik ken helemaal niemand, heuy. (cat)


    Dit. Alleen heb ik sommige wel een keer voorbij zien komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evelien, ik was zo even aan het denken en vroeg me iets af.
    Stel dat ik inderdaad met jullie mee zou gaan, rond wat uur zouden jullie dan terug naar België gaan?
    Want aangezien ik de dag erna wel school heb, kan ik het toch niet al te laat maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik moet de dag erna om 6 uur op, dus no worries :'D
    Ik weet nog niet precies hoelaat, maar het zal zeker en vast niet te laat zijn ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.