• Omdat het topicvan Yolanda/Kaa vol was.

    Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Fluitsma -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Milah -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Wyrd -> Jennifer
    Emrys -> Tara
    Lucrezia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Paranymph -> Sofie
    Savoirself -> Ellen
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)
    Melomanie -> Samantha (misschien)
    Krull -> Emma (misschien)
    Hashirama -> Samantha (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Herkenningspunt:

    De plattegrond zelf
    Naar een idee van mejuffrouw Yolanda

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik zal er wel voor zorgen dat het gebeurd :Y)


    Haha ja jij schijnt ervoor te zorgen dat alles goed voor mekaar komt ofzoo x) heb je camera? :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Haha ja jij schijnt ervoor te zorgen dat alles goed voor mekaar komt ofzoo x) heb je camera? :'D
    Iemand moet het doen? Nee, maar, ik heb een harde stem en ben groot, dat helpt vaak om dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb een camera, maar die maakt slechtere fotos dan mijn telefoon, dus uh, ik gebruik die gewoon en photoshop mezelf er gewoon in, want niemand krijgt mijn telefoon :'D

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 2:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Iemand moet het doen? Nee, maar, ik heb een harde stem en ben groot, dat helpt vaak om dingen voor elkaar te krijgen. Ik heb een camera, maar die maakt slechtere fotos dan mijn telefoon, dus uh, ik gebruik die gewoon en photoshop mezelf er gewoon in, want niemand krijgt mijn telefoon :'D


    Lol is juist goed hoor anders word het soms zo'n zooitje ongeregeld xp en haha of camera is super slecht of je telefoon n mega goed, anyway cool dat je je zelf erbij kunt zetten ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    @ Esther
    Aah natuurlijk maken we een groepsfoto! Doh, dat hóórt er gewoon bij!! :3

    @ Mitchell
    Ik neem sowieso mij fotocamera wel mee (meh, ik hoop dat mijn mobiel snel komt. x) ) dus die kunnen we anders ook wel gebruiken. Hoef je jezelf er niet bij de photoshoppen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Lol is juist goed hoor anders word het soms zo'n zooitje ongeregeld xp en haha of camera is super slecht of je telefoon n mega goed, anyway cool dat je je zelf erbij kunt zetten ^^
    Mijn telefoon is heel goed ^^

    Gibbs schreef:
    @ Esther
    Aah natuurlijk maken we een groepsfoto! Doh, dat hóórt er gewoon bij!! :3

    @ Mitchell
    Ik neem sowieso mij fotocamera wel mee (meh, ik hoop dat mijn mobiel snel komt. x) ) dus die kunnen we anders ook wel gebruiken. Hoef je jezelf er niet bij de photoshoppen. ;)
    Hahaha. Okay. We zien het vanzelf wel he?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 11:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Hahaha. Okay. We zien het vanzelf wel he?


    Jup, komt wel goud. Die groepsfoto komt gewoon. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ow god. Ik wil zo graag D: Maar er zijn een paar punten waarom ik echt in 2 strijd zit :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Robbery -> Ribery (;


    ars moriendi

    Melomanie schreef:
    Ow god. Ik wil zo graag D: Maar er zijn een paar punten waarom ik echt in 2 strijd zit :'D
    Welke dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb net een nieuwe camera gekocht, die maakt best goeie foto's, dus die neem ik wel mee :Y)
    Morgen zal ik vrij gaan vragen, ofwel een briefje ophangen om vrij te vragen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb op scouting al gezegd dat ik niet ga komen dan dus voor mij is alles nu geregeld.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    DarkSavior schreef:
    (...)Welke dan?


    1 Ik ken alleen Jacco dus dan voel ik me al hellemaal awkward aangezien de rest wel de rest kennen.
    2 Ik lijk op een 11 jarige terwijl ik 14 ben
    3 Ik heb kort haar en ik schaam me daar super erg voor :3

    Dat zijn die 2 strijd punten waardoor ik echt erg twijfel :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    1 Ik ken alleen Jacco dus dan voel ik me al hellemaal awkward aangezien de rest wel de rest kennen.
    2 Ik lijk op een 11 jarige terwijl ik 14 ben
    3 Ik heb kort haar en ik schaam me daar super erg voor :3

    Dat zijn die 2 strijd punten waardoor ik echt erg twijfel :'D


    Echt? Ik kende de eerste keer ook bijna niemand.
    Ik ben 21 en iedereen denkt dat ik 16 ben.
    Ik heb ook kort haar (Nouja, ik heb er 25 centimeter vanaf geknipt, dus ik vind het kort) maar ik zie niet waarom dat erg is?


    Your make-up is terrible

    Melomanie schreef:
    (...)

    1 Ik ken alleen Jacco dus dan voel ik me al hellemaal awkward aangezien de rest wel de rest kennen.
    2 Ik lijk op een 11 jarige terwijl ik 14 ben
    3 Ik heb kort haar en ik schaam me daar super erg voor :3

    Dat zijn die 2 strijd punten waardoor ik echt erg twijfel :'D

    Ik ken allen Sterre echt en Yolanda via Q voor de rest herken ik sommige namen een beetje maar ik ken ze niet echt. En voor kort haar hoef je je echt niet te schamen hoor, ik bedoel mijn haar is ook niet echt geweldig en bijna vijf centimeter uitgegroeid als het niet meer is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je hoeft je nergens druk om te maken. Er is nog een 14 jarige die mee gaat (dacht ik) en anders wel een 15 jarige. Leeftijd maakt bij een meeting vrij weinig tot niks uit. Daarbij is het toch leuk om nieuwe mensen te kennen? Ik ken niemand in die lijst, behalve Nikki, Ellen (Savoirself) en Sterre. Je hoeft je echt nergens druk om te maken. Je wordt vanzelf in het gesprek getrokken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.