• Omdat het topicvan Yolanda/Kaa vol was.

    Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller

    En als je hier klikt, krijg je de actie van de Blokker.

    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Ancore Suzanne/Suuz
    Mikealson -> Rick
    Jaico -> Jacco
    Fluitsma -> Lieke
    Talilayu -> Sterre
    Inermis -> Savannah
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther
    Milah -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Wyrd -> Jennifer
    Emrys -> Tara
    Lucrezia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Paranymph -> Sofie
    Savoirself -> Ellen
    SeIcouth -> Annemarije (misschien)
    Erebor -> Belle (misschien)
    Apricity -> Minke (misschien)
    Scribe -> Tialda (misschien)
    220912 -> Sarita (misschien)
    Guinness -> Iris(misschien)
    Robbery -> Claire (misschien)
    Melomanie -> Samantha (misschien)
    Krull -> Emma (misschien)
    Hashirama -> Samantha (misschien)


    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mededelingen:

    1) De datum van de meeting zal op 9 februari 2014 zijn. Hopelijk kunnen jullie allemaal, maar de meeste stemmen waren op de 9e, dusja. Verder zal de meeting plaatsvinden in Amsterdam Centraal. (:

    2) Er is een nieuwe poll! Dit maal over om welk tijdstip we bij een zullen komen. Kijk maar in het rijtje polls en ga weer stemmen, alsjeblieft!


    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Herkenningspunt:

    De plattegrond zelf
    Naar een idee van mejuffrouw Yolanda

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    Die winkel is best ver lopen vanaf centraal. :'D
    Trueeee *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gibbs schreef:
    @ Evelien
    Mooi, dan ben ik niet de enigste! :'D

    @ Jacco
    Ligt het aan mij of is dat een hele dure winkel? x3
    Hmm, best wel :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Hmm, best wel :W


    Qua wat ik aan prijzen zag wel. Geen winkel voor mij dus. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goodwin schreef:
    (...)

    Aaawh, das nu toch echt wel jammer! :'D

    Als ik jullie 10 cent geef, krijg ik dan een professionele rondleiding van A'dam? :Y)


    Zolang we niet te ver moeten lopen, hehe. En ik wil een hamburger.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zolang we niet te ver moeten lopen, hehe. En ik wil een hamburger.


    Als een hamburger in A'dam 10 cent kost, krijg je een hamburger :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tara komt!(yeah)
    Dan zit ik maar een klein stukje alleen in de trein
    Zeg alsjeblieft dat we niet te ver gaan lopen (combinatie reisweek met gelijk daarna dag werken gaat mijn voeten killen)
    Is er een starbucks in Centraal?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HazeI schreef:
    Tara komt!(yeah)
    Dan zit ik maar een klein stukje alleen in de trein
    Zeg alsjeblieft dat we niet te ver gaan lopen (combinatie reisweek met gelijk daarna dag werken gaat mijn voeten killen)
    Is er een starbucks in Centraal?

    Jup :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jup :Y)

    Oké, dan kom ik weer aan mijn dagelijkse behoefte
    Julliet slaapt 42 uur door een drankje. Ze lijkt dood, maar slaapt eigenlijk
    Nacht van woensdag op donderdag want ze gaat donderdag trouwen
    Graftombe, niet echt in een dichte kist.
    Romeo vermoordt Paris
    Legt Paris in de Tombe van de Capulets
    Tragedie
    Julliet is 13
    Plan zodat J niet met P hoeft te trouwen:
    Krijgt drankje waardoor het voor 42 uur lijkt alsof ze dood is, maar eigenlijk heel diep slaapt
    En Romeo(is in Mantua) zal daar bericht van krijgen zodat hij Julliet uit de tombe kan halen
    Friar john die brief moest bezorgen kon dat niet
    Wou niet alleen dus hij ging naar een stadje
    Daar was de plaag en mocht hij niet meer weg
    Friar Lawrence wist dat niet(als hij het hoort gaat hij naar de tombe zodat J niet alleen wakker wordt en hij wil haar verstoppen totdat Romeo komt, maar iedereen is al dood. Hij neemt alle schuld opzich
    Friar John, Friar Lawrence en Julliet wisten van het plan
    Balthasar, bediende Romeo, hoorde dat Julliet dood was
    vertelt het aan Romeo, (hij weet dus niet dat ze niet echt dood is)
    Hij koopt een giftig drankje bij een aphoteker
    Gaaat naar Capulet Tombe, om Julliet nog ene laatste kus te geven
    Ouders denken dat Julliet dood is door het verdriet om de dood van haar neef
    maar ze is heel verdrietig om de verbanning van Romeo
    Paris is al bij de tombe
    Hoort Romeo aan komen en verstopt zicht
    Denkt dat Romeo vandaal is
    Springt uit de bosjes, ze gaan vechten
    Romeo vermoordt Paris
    Romeo denkt nog steeds dat J dood is en drinkt het gif
    B heeft zich verstopat omdat hij niet mee mogt van Romeo
    FL komt B maakt zich ongerust omdat R al een uur weg is
    FL gaat kijken
    Vindt R en P dood aan
    Als J wakker wordt vraagt ze zich af waar R is
    Wil alleen zijn
    Kust het gif van R's lippen
    Vermoord zichzelf met de dolk van R
    DE wacht (gewaarschuwd door page van P) vinden 3 lijken
    Ze denken dat J al langer dood is dus ze vinden het gek om haar
    warme lichaam bloedend te vinden
    FL bekent alles
    Prins, Capulet en Montague komen
    Vrouw van M is overleden uit verdriet over haar zoon

    De families maken uiteindelijk vrede (te laat ofcourse
    )
    Prins is boos, doordat jullie ruzie hadden zijn dierbaren van jullie en van mij dood
    Alles door jullie ruzie
    M belooft gouden beeld van J te maken
    C belooft gouden beeld van R te maken
    C geeft de bruidschat aan M

    Het eindigt met een elegy, treurzang klaaglied van de Prins


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ^ Whut?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^Volgens mij is dit hierboven een perfect voorbeeld wat er eventueel nog verbeterd moet worden aan je hele intstelshit, Mitchell x'D

    Ik vind dat ik gewoon moet gaan en niet moet zeuren, dus haal mij maar van misschien af; ik ga. 't Is namelijk of ik moet werken of ik ga naar een meeting, en dan vraag ik wel gewoon vrij.
    Zouden we niet misschien naar de Amsterdam Dungeon kunnen gaan? Ik ben er al een keertje geweest, maar het is echt heel vet.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 16:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    ^Volgens mij is dit hierboven een perfect voorbeeld wat er eventueel nog verbeterd moet worden aan je hele intstelshit, Mitchell x'D

    Ik vind dat ik gewoon moet gaan en niet moet zeuren, dus haal mij maar van misschien af. 't Is namelijk of ik moet werken of ik ga naar een meeting, en dan vraag ik wel gewoon vrij.
    Zouden we niet misschien naar de Amsterdam Dungeon kunnen gaan? Ik ben er al een keertje geweest, maar het is echt heel vet.
    Weet ik, die bug staat allang genoteerd en ik heb ook al een idee waardoor het komt (zie het topic).

    Bij Amsterdam Dungeon moet je lang wachten, dus liever niet. Daarbij is het redelijk duur en zoveel geld hebben Nikki en ik niet.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 16:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amon schreef:
    ^Volgens mij is dit hierboven een perfect voorbeeld wat er eventueel nog verbeterd moet worden aan je hele intstelshit, Mitchell x'D

    Ik vind dat ik gewoon moet gaan en niet moet zeuren, dus haal mij maar van misschien af; ik ga. 't Is namelijk of ik moet werken of ik ga naar een meeting, en dan vraag ik wel gewoon vrij.
    Zouden we niet misschien naar de Amsterdam Dungeon kunnen gaan? Ik ben er al een keertje geweest, maar het is echt heel vet.


    Dat is wel duur, hoor.
    Al kan ik misschien gratis naar binnen omdat mijn zusje er werkt.


    Your make-up is terrible

    Amon schreef:
    ^Volgens mij is dit hierboven een perfect voorbeeld wat er eventueel nog verbeterd moet worden aan je hele intstelshit, Mitchell x'D

    Ik vind dat ik gewoon moet gaan en niet moet zeuren, dus haal mij maar van misschien af; ik ga. 't Is namelijk of ik moet werken of ik ga naar een meeting, en dan vraag ik wel gewoon vrij.
    Zouden we niet misschien naar de Amsterdam Dungeon kunnen gaan? Ik ben er al een keertje geweest, maar het is echt heel vet.


    Omg, de Dungeon! Ben ik ook al eens geweest. Vet genius. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amon schreef:
    ^Volgens mij is dit hierboven een perfect voorbeeld wat er eventueel nog verbeterd moet worden aan je hele intstelshit, Mitchell x'D

    Ik vind dat ik gewoon moet gaan en niet moet zeuren, dus haal mij maar van misschien af; ik ga. 't Is namelijk of ik moet werken of ik ga naar een meeting, en dan vraag ik wel gewoon vrij.
    Zouden we niet misschien naar de Amsterdam Dungeon kunnen gaan? Ik ben er al een keertje geweest, maar het is echt heel vet.
    Is dat niet dat enorme spookhuis?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het was ook een voorstel, en als je je kaartje via internet koopt is hij blijkbaar goedkoper. Maar als het te duur is, dan doen we het niet.


    Deep inside, I've never felt alive