• Hier kun je over alles praten.:Y)
    Om het wat makkelijker te maken, hoeft niet natuurlijk.

    Namen:
    NCIS - Fleur


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Fleur, als je alle wachtende mensen (bijna) hebt opgehaald, wil je het dan zeggen? Dan maak ik een begin post c;


    Happy Birthday my Potter!

    Is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gutentag
    Ugh, ik haat duits
    Mijn naam is Chris :)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 7:47 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik vind dat de RPG wat dood loopt. Komen er van jullie eigenlijk wel nog online?


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Ik vind dat de RPG wat dood loopt. Komen er van jullie eigenlijk wel nog online?


    vind ik ook ja, heel jammer :/


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik ook, alleen ik snap 1 ding niet: iedereen komt wel online maar gaat dan geen stukje schrijven?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Omdat we moeten wachten op NCIS


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ooohh xD sorry, ik ben er met mijn hoofd niet bij, net uit bed xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik kan opzich een stukje schrijven maar dat wordt dan wel als ik uit school ben.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik had van het weekend geen tijd om te reageren, omdat ik bij mijn vader was en ik daar geen laptop tot mijn beschikking heb. Maar ik zal als ik thuis ben een reactie schrijven.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Ik had van het weekend geen tijd om te reageren, omdat ik bij mijn vader was en ik daar geen laptop tot mijn beschikking heb. Maar ik zal als ik thuis ben een reactie schrijven.^^

    We wachten (nog steeds)...


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    xD daar heeft Bajola wel gelijk in.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Bajola schreef:
    (...)
    We wachten (nog steeds)...



    **** Sorry. Ik had eergisteren een turnwedstrijd en daarvoor had ik het nogal druk met school. Maar binnen nu en een kwartier zal er een post zijn voor jullie.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)


    **** Sorry. Ik had eergisteren een turnwedstrijd en daarvoor had ik het nogal druk met school. Maar binnen nu en een kwartier zal er een post zijn voor jullie.

    Ik kan het begrijpen, hoor. Zelf heb ik het ook wat druk, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun 'beloftes' niet nakomen. Hier was het niet echt een belofte, maar toch iets in die aard. Maar ik begrijp je.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik ga er van uit dat deze RPG is dood gelopen? Wel jammer.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."