• Ik heb geen idee of er al iemand met dit idee was gekomen, maarja. Ik hoop dat er iemand reageert :)

    Een paar jongens met ieder hun eigen problemen, zitten al voor korte of langere tijd opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het bestuur van de kliniek heeft een nieuw project bedacht, dat misschien de jongens zou kunnen helpen. Vanaf nu zitten ze niet meer in hun eentje op een kamer, maar delen ze er één met z'n vijven. Zal dit hen helpen? Of komen er alleen maar meer problemen van? En hoe zit het met hun gevoelens? Krijgen ze een hekel aan elkaar, of ontstaat er bij sommigen een grote liefde?


    Rollen:
    -Zayn Malik (Knetterdisco)
    -Louis Tomlinson (Tenacious)
    -Harry Styles (Hodor)
    -Niall Horan (AmazaynLOVE)
    -Liam Payne (Kendizzzzle)
    -Eventueel een paar begeleiders of andere jongens die in de kliniek zitten

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Problemen:
    Hoe lang zit hij er al:
    Eventuele voorkeur voor liefde:

    Regels:
    -Geen oneliners, minstens 150 woorden per post. Je kan wel eens een slechte dag hebben, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    -Niet de personages van anderen besturen
    -Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling
    -Liefst mensen met een beetje ervaring
    -Blijf actief, liefst elke dag, reageer je een week niet zonder een reden, lig je eruit
    -OOC in het praattopic, anders tussen () of []
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Alleen Knetterdisco maakt de nieuwe topics aan
    -Reserveringen blijven 48 uur staan

    Speeltopic 1
    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 11:03 ]

    Hodor schreef:
    Mag ik Harry?
    -wel even iets. Is 5 mensen voor zo'n rpg niet wat weinig? ;x


    Je kan bijvoorbeeld ook nog wat klein rolletjes bij doen. Zoals een mevrouw die daar werkt...

    AmazaynLOVE schreef:
    (...)

    Je kan bijvoorbeeld ook nog wat klein rolletjes bij doen. Zoals een mevrouw die daar werkt...


    Laat maar...

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 20
    Karakter: Hij is erg lief maar kan met sommige dingen niet goed omgaan.
    Zoals (zie "problemen") als ie denkt dat ie iets is zoals een garnaal en mensen zeggen dat dat niet zo is, kan ie behoorlijk boos worden! Hij blijft herhalen dat hij dan wel garnaal is. Laat hem dan ook maar... Het ergste zou dan kunnen zijn dat hij een woedeaanval krijgt. Als hij "vreemde" dingen ziet kan hij bepaalde gevoelens krijgen. Hij kan opeens heel boos worden, verdrietig, bang etc. Hij praat tegen die "dingen" en ze praten in zijn gedachten ook terug.
    Hij gebruikt geen drugs, en rookt niet, soms drinkt ie wel eens een klein glaasje bier maar dat komt dan omdat hij denkt dat hij in een café is...
    Problemen: Hij ziet dingen die er niet zijn, en hij denkt dat hij iets bijzonders is (bijv. "Ohh nee! Ik ben een garnaal! Eet me alstublieft niet op...Help!!!").
    Dat heeft hij al vanaf z'n 18e. Hij heeft er geen pillen tegen.
    Hoe lang zit hij er al: 2 jaar
    Eventuele voorkeur voor liefde: Zayn of Liam

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 11:35 ]

    Dit leek me een leuke rpg, maar naar te hebben gelezen gaat het voornamelijk over 1d


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Dit leek me een leuke rpg, maar naar te hebben gelezen gaat het voornamelijk over 1D


    Ja, maar maakt dat erg uit voor je? Het is toch een leuke Verhaallijn?

    Voor mij maakt dat wel erg uit, ook al is het een leuke verhaallijn. Het draait gewoon alleen over de vijf guys en dat vind ik gewoon minder.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Er kan ook nog een of meerdere jongens bij, omdat anders toch één Van de vijf alleen blijft. We kunnen doen dat het tien jongens zijn die samen een grote slaapzaal delen? Dan kan het wel. En dat dan in plaats van de begeleiders.

    Ik kan eigenlijk niet zo goed als een jongen inleven, laat staan een rol te maken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik Louis dan?


    Because I love him, do I need another reason?

    Tenacious schreef:
    Mag ik Louis dan?
    Ja, dat mag

    Snowqeeun schreef:
    Ik kan eigenlijk niet zo goed als een jongen inleven, laat staan een rol te maken.

    Oke, dat snap ik. Jammer

    sorry! zal harry nu maken! ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam:
    Harry Edward Styles
    Leeftijd:
    negentien
    Karakter:
    Je hoeft Harry niet te kennen om te zien dat er wat mis met hem is. Hij heeft merkwaardige eigenschappen en heeft nooit goed kunnen functioneren. Hij is te vergelijken met een klein kind en dit komt omdat zijn gewetensfunctie niet goed is ontwikkeld. Hij snapt werklijk niets van de wereld en kan totaal doordraaien als iets niet gaat zoals hij gewent is en kan slecht tegen nieuwe dingen. Hij heeft een bepaald patroon dat hij moet volgen. een soort dwangneurose. Harry komt vaak over als de onschuld zelf en dit is hij ook als alles gaat zoals het moet en hij een goede dag heeft. en die heeft hij merkwaardig weinig zins hij is opgenomen. Hij bewonderd mensen enorm, maar niet op de goede manier. Hij word rustig van de structuur van iemand zijn huid en heeft een obsessie met bloed. Dat is de reden dat hij mensen graag aanraakt. Maar niet zonder te denken aan hoe het zou voelen om de huid open te splijten en te zien bloeden. En het is vaak genoeg gebeurt dat het knopje werd omgedraaid in zijn hoofd en hij al snel het bloed op zijn handen had, van onschuldige personen. Eenmaal dit gebeurt is, draait hij door. Dit houd in, dat hij de haren uit zijn eigen hoofd trekt, zichzelf tegen muren gooit en zijn eigen huid openkrabt. Harry is dus niet onbekend met een dwangbuis. Hij heeft totaal geen besef van wat hij doet en waarom hij word opgesloten.
    Harry praat maar weinig en al hellemaal niet met vreemde. Hij observeert mensen enkel, en communiceert graag met ze. maar probeert zoveel mogelijk duidelijk te maken met handelingen. Er zijn ook dagen dat Harry de oren van je hoofd afkletst, maar dit komt enkel voor p zijn goede dagen.

    Problemen:
    Harry zijn gewetensfunctie is niet goed ontwikkeld, waardoor hij dus te vergelijken is met een klein kind.
    als Baby is hij uit een bloedbad gehaald, waat zijn ouders bij zijn omgekomen en daarom heeft hij een obsessie met bloed. dit bij elkaar, is Harry een gevaar voor de buitenwereld en is hij niet in staat om voor zichzelf te zorgen.

    Hoe lang zit hij er al:
    10 jaar en het is ook vrij onwaarschijnlijk dat hij ooit weer op zichzelf in de buitenwereld kan wonen.
    hij is op zijn negende op laten nemen door zijn adoptie ouders, Toen zij hem zagen vingerverven met het bloed van hun net geadopteerde baby.

    Eventuele voorkeur voor liefde:
    Louis

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 23:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 22, 24 december.
    Karakter: Louis is eigenlijk een hele vriendelijke en attente jongen, als hij wil natuurlijk. Hij heeft een goed gevoel voor humor en kan er niet tegen als iemand doorheeft wat zijn plannen zijn. Je kan hem ook vergelijken met een stuiterbal die te veel suiker heeft gehad. Redelijk snel hecht hij zich aan spullen of personen, wat hijzelf altijd heel vervelend vind omdat hij weet dat het uiteindelijk toch bij hem vandaan gerukt word. Om die reden is de jongen ook vrij snel jaloers en gaat hij zich uitsloven als het om een persoon gaat. Op een dag werd hij het zo zat dat hij niks voor zichzelf kon houden, dat hij de man, waarmee zijn vorige vriendin mee vreemd ging, in koele bloeden omlegde samen met zijn ex. Dat betekent niet dat hij nu niet meer kan liefhebben, hij durft het gewoon niet. Hij is dus overtuigd dat hij alleen zal sterven,want er is toch niemand die hem ooit zou willen.
    Problemen: Als hij iemand lief heeft, gaat hij van jaloers naar moordlustig in nul komma zes seconden zodra iemand zijn "eigendom" aanraakt. Dat komt omdat vroeger altijd alles van hem werd afgedekt, inclusief een eventueel vriendje of vriendinnetje die hij had, daarom is hij overdreven beschermend geworden, bang dat hetgene waar hij zoveel van houdt van hem afgepakt word.
    Hoe lang zit hij er al: Nog niet heel erg lang, pas twee maanden.
    Eventuele voorkeur voor liefde: Harry.


    Because I love him, do I need another reason?

    Beiden goedgekeurd :)