• Hallo Quizletters,

    Aan de hand van deze suggestie heb ik een scriptje gemaakt waardoor topic berichten en (met behulp van Rutger) hoofdstuk teksten automatisch worden opgeslagen.

    Hoe werkt dat dan?
    De tekst die je hebt getypt wordt opgeslagen zodra er na 2 seconden niks meer gebeurt in het tekstvak. Dit wordt opgeslagen op je pc via de zogenoemde "localStorage" functie. Als jij dus per ongeluk een tab sluit of de pc valt uit dan komt je bericht gewoon weer terug zodra je naar het topic/hoofdstuk toe gaat.
    Een tekst blijft net zolang opgeslagen totdat je het hoofdstuk opslaat (dus echt via de knop) of de reactie plaatst in een topic.

    Welke browser ondersteunen dit nou?
    Daarvoor heb ik een heel mooi plaatje :Y)


    Klik op het plaatje voor een groter beeld.


    Het werkt niet goed
    Dat kan best kloppen. Ik heb gemerkt dat er nog een paar bugs in zitten en heb al een nieuwe versie naar Rutger gestuurt. Zolang deze nog niet op Quizlet staat kan ik niet verder testen.

    elke bugs ken je al dan?
    - Geen op dit moment.

    Wat nou als ik een bug vind?
    Dan zet je hem hier neer met zoveel mogelijk details als mogelijk. Zoals:
    - Was het een topic of een hoofdstuk?
    - Welk topic / hoofdstuk was het?
    - Wat deed je precies?
    - Kun je het reproduceren (dus nog een keer laten gebeuren) en zo ja, hoe?

    Zijn er ook suggesties hiervoor?
    Op dit moment is er 1 suggestie, maar je mag altijd nieuwe sturen.
    Suggestie:

    Ik zit eraan te denken om het verwijder mechanise iets aan te passen. Een opgeslagen topic bericht wordt dan pas verwijderd als het ook echt in het topic zelf staat en dus niet als je op de knop "Plaats bericht" drukt. Daardoor is je bericht niet weg als Quizlet kut gaat doen en je daardoor bij "process.php" blijft hangen. Verder kan er hierdoor echt geen bericht onnodig blijven staan.

    Maar Mitchell, wat moet ik doen als ik je wil bedanken?
    Dat mag je natuurlijk ook gewoon hier in het topic zetten. Vergeet niet dat Rutger ook mee geholpen heeft!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2014 - 14:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjewel!
    Ik heb het meteen getest, en hij doet het :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Daar ben ik dan ook het allerslechste in van allemaal. Het ergste is nog dat ik het voor de zekerheid nog een keer doorlas.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Moeilijk hé, lezen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Zo, heb het stukje met welke bugs ik al ken maar wat groter gemaakt, zodat mensen dat zeker weten zullen lezen :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zet anders bugs in het rood ofzo? *Als ik me mag moeien* =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dank jullie wel.(: Ik moet er wel even aan wennen, aangezien de reactie altijd blijft staan en je die dus steeds weer uit moet wissen.;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit is echt handig. ^^
    Bedankt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DarkSavior schreef:
    Zo, heb het stukje met welke bugs ik al ken maar wat groter gemaakt, zodat mensen dat zeker weten zullen lezen :Y)

    Ghehe, het spijt me. Ik kan gewoon écht niet lezen :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scandal schreef:
    Zet anders bugs in het rood ofzo? *Als ik me mag moeien* =)
    Good idea

    MeIlark schreef:
    Dank jullie wel.(: Ik moet er wel even aan wennen, aangezien de reactie altijd blijft staan en je die dus steeds weer uit moet wissen.;3
    Hij blijft niet altijd aan staan. Tenminste, dat zou niet moeten gebeuren. Dat is de bug waarover we het dus hadden :Y)

    After schreef:
    (...)
    Ghehe, het spijt me. Ik kan gewoon écht niet lezen :')
    Is niet erg hoor c:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    StyIez schreef:
    Maar Mitchell, dit is echt gaaf. Ik ga dat eens proberen :Y) Oh en Rutger, ook hartelijk bedankt natuurlijk!


    Pretty is just a pretty word.

    Bij mij werkt het ook bij pb's. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij werkt het ook bij pb's. =)

    Kan niet, daar is het niet ingesteld ;x Ik heb net de code nagekeken van de PB's en het staat er niet in. Het zou dus niet moeten werken. Ik gok dat het dus iets is van je browser (cat)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn. Ik had een hoofdstuk geschreven van 37 woorden en ik wilde ermee verder, klikte ik op aanpassen en ik kreeg het vorige hoofdstuk van 861 woorden, maar als ik op 'lezen' drukte bij het hoofdstuk van 37 woorden, waren die weer terug. Nu heb ik het opgeslagen en heb ik twee keer dezelfde hoofdstuk..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heel erg bedankt Mitchell en Rutger
    Met mijn klunzigheid heb ik hier namelijk best veel last van xD


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Erg nice! Thanks Mitchel en Rutger!(banana)


    Queer zijn is gewoon alles