• Hallo Quizletters,

    Aan de hand van deze suggestie heb ik een scriptje gemaakt waardoor topic berichten en (met behulp van Rutger) hoofdstuk teksten automatisch worden opgeslagen.

    Hoe werkt dat dan?
    De tekst die je hebt getypt wordt opgeslagen zodra er na 2 seconden niks meer gebeurt in het tekstvak. Dit wordt opgeslagen op je pc via de zogenoemde "localStorage" functie. Als jij dus per ongeluk een tab sluit of de pc valt uit dan komt je bericht gewoon weer terug zodra je naar het topic/hoofdstuk toe gaat.
    Een tekst blijft net zolang opgeslagen totdat je het hoofdstuk opslaat (dus echt via de knop) of de reactie plaatst in een topic.

    Welke browser ondersteunen dit nou?
    Daarvoor heb ik een heel mooi plaatje :Y)


    Klik op het plaatje voor een groter beeld.


    Het werkt niet goed
    Dat kan best kloppen. Ik heb gemerkt dat er nog een paar bugs in zitten en heb al een nieuwe versie naar Rutger gestuurt. Zolang deze nog niet op Quizlet staat kan ik niet verder testen.

    elke bugs ken je al dan?
    - Geen op dit moment.

    Wat nou als ik een bug vind?
    Dan zet je hem hier neer met zoveel mogelijk details als mogelijk. Zoals:
    - Was het een topic of een hoofdstuk?
    - Welk topic / hoofdstuk was het?
    - Wat deed je precies?
    - Kun je het reproduceren (dus nog een keer laten gebeuren) en zo ja, hoe?

    Zijn er ook suggesties hiervoor?
    Op dit moment is er 1 suggestie, maar je mag altijd nieuwe sturen.
    Suggestie:

    Ik zit eraan te denken om het verwijder mechanise iets aan te passen. Een opgeslagen topic bericht wordt dan pas verwijderd als het ook echt in het topic zelf staat en dus niet als je op de knop "Plaats bericht" drukt. Daardoor is je bericht niet weg als Quizlet kut gaat doen en je daardoor bij "process.php" blijft hangen. Verder kan er hierdoor echt geen bericht onnodig blijven staan.

    Maar Mitchell, wat moet ik doen als ik je wil bedanken?
    Dat mag je natuurlijk ook gewoon hier in het topic zetten. Vergeet niet dat Rutger ook mee geholpen heeft!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2014 - 14:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hanaemi schreef:
    Geweldig, bedankt :'D


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ik heb net een nieuwe versie naar Rutger gestuurd die de bug moet oplossen waardoor tekst blijft staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yea!
    Ik dacht dat het aan de oude laptop lag, maar dat was dus niet zo. :') Veel erger ik me er trouwens niet aan, het valt alleen wel op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rutger heeft de nieuwe versie online gezet. De bug waarbij tekst blijft staan zou moeten opgelost moeten zijn. We shall see


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De tekst van mijn hoofdstuk is weg als ik het wil aanpassen, maar als ik het wil lezen is het er gewoon. Hoe kan ik dit weer voorkomen?

    Edit: Het is zo bij al mijn hoofdstukken die ik nog niet heb geactiveerd.
    Edit: Het is bij al mijn hoofdstukken :c

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 10:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    De tekst van mijn hoofdstuk is weg als ik het wil aanpassen, maar als ik het wil lezen is het er gewoon. Hoe kan ik dit weer voorkomen?

    Edit: Het is zo bij al mijn hoofdstukken die ik nog niet heb geactiveerd.
    Edit: Het is bij al mijn hoofdstukken :c
    Dat is een rare bug... Ik zal het nakijken en zo nodig Rutger vertellen. Die doet namelijk het hoofdstukken gedeelte.
    Ik zou niet weten wat je kunt doen om het te voorkomen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 10:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoi!
    Ik weet niet of deze al bekent is;
    Als ik heb gereageerd op een topic, blijft mijn tekst staan, ook al heb ik al op 'verzenden' geklikt.
    Nu moet ik dus steeds die tekst weghalen als ik een nieuwe reactie op dat topic wil geven.

    Maar verder lijkt het me heel handig. :)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 12:50 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vindicta schreef:
    Hoi!
    Ik weet niet of deze al bekent is;
    Als ik heb gereageerd op een topic, blijft mijn tekst staan, ook al heb ik al op 'verzenden' geklikt.
    Nu moet ik dus steeds die tekst weghalen als ik een nieuwe reactie op dat topic wil geven.

    Lees mijn beginpost, onder bugs... Het zou eigenlijk opgelost moeten zijn. Wanneer gebeurde dit?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, ik heb me kapot gelachen om die vragen, die steeds beginnen met: Maar Mitchell...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vaucluse schreef:
    Hahaha, ik heb me kapot gelachen om die vragen, die steeds beginnen met: Maar Mitchell...
    Ghehehe. Ik vond het wel grappig om te doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dikke, dikke bug: Ik wilde in een compleet heel andere story een hoofdstuk aanpassen, maar ik krijg daar een ander hoofdstuk te zien waar ik eerder aan heb zitten werken. Kan dit zo gauw mogelijk worden opgelost, want het is ontzettend storend.
    Ik vind het eigenlijk helemaal storend, maar goed, ik zal we de enigste zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dikke, dikke bug: Ik wilde in een compleet heel andere story een hoofdstuk aanpassen, maar ik krijg daar een ander hoofdstuk te zien waar ik eerder aan heb zitten werken. Kan dit zo gauw mogelijk worden opgelost, want het is ontzettend storend.
    Ik vind het eigenlijk helemaal storend, maar goed, ik zal we de enigste zijn.


    Nope! Als 't goed werkt straks zal het allemaal wel meevallen denk ik.


    To infinity and beyond •

    Patholoog schreef:
    Dikke, dikke bug: Ik wilde in een compleet heel andere story een hoofdstuk aanpassen, maar ik krijg daar een ander hoofdstuk te zien waar ik eerder aan heb zitten werken. Kan dit zo gauw mogelijk worden opgelost, want het is ontzettend storend.
    Ik vind het eigenlijk helemaal storend, maar goed, ik zal we de enigste zijn.

    Je kunt het ook anders zeggen :'D Just trying to help. De blijven staan bug zit dus nog steeds in het hoofdstuk gedeelte. Zal het zo snel mogelijk oplossen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is het al ingesteld? Want soms typ ik wat voor een forum en dan dan post ik het toch niet en als ik later wil kijken wat er allemaal wordt gezegd, dan staat het oude bericht er nog. Ik snap dat, dat de bedoeling is, hoor. :3

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 19:31 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    Is het al ingesteld? Want soms typ ik wat voor een forum en dan dan post ik het toch niet en als ik later wil kijken wat er allemaal wordt gezegd, dan staat het oude bericht er nog. Ik snap dat, dat de bedoeling is, hoor. :3

    Ja, het is al 2 dagen ingesteld en ik probeer alle bugs eruit te halen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.