• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 [Jeffrey]
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Angie
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Boaz
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Debby Nickson - 21 [Maartje]
    Epialthes - oud [Natas]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hanna - 16 [Margot]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Ignatius Sneep II - ? [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 [Natas]
    Mark Donjano - 21 [Marjanne]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Mori Donjano - 16 [Marjanne]
    Morgan l'Fay - oud [Jeffrey]
    Nick [Natas]
    Nimue l’Fay – oud [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Rufus
    Sam Fear - 16 [Maartje]
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Wense Der Kronik - 16 [Maartje]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien
    Broedkamer: Sam

    Volgende uitverkorene: Nick

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 12:44 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik blijf bij haar. Het is beter als je haar alleen laat, Li. Ze is verward. Het zou haar alleen maar kwaad doen als je haar op zou zoeken.'

    Li zuchtte en keek naar Moon. Wat zou zij vinden?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Laat mij dan nog even met haar praten,' antwoordde Moon. 'Dan kunnen we een beetje normaal afscheid nemen. Dit slaat nergens op.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het duurde een tijdje voor Megan weer bij bewustzijn kwam. Ze wist dat ze dood was. Ze lag ergens onderaan de brug, al had haar ziel haar lichaam daar allang verlaten. Ze hield haar ogen gesloten en haar mondhoeken krulden even omhoog. Fernando zou haar vast zo wekken. Noha zou haar verrassen. Dat kon niet anders. Ze bewoog haar gezicht over de kille, koude vloer waar ze op lag. Waarom lag ze op de grond? Waarom duurde het zo lang voor Fernando en Noha kwamen? Megan opende haar ogen en het duurde even voor haar ogen gewend waren aan het licht. Ze was niet waar ze had verwacht. De grond waar ze op lag was vuil en de muren waren betegeld met donkere stenen. Ze krabbelde overeind en keek om zich heen.
    'Waar ben ik? Is hier iemand?'


    --

    Claire was al gauw gewend aan het leven op Zweinstein. Ze had er geen dag voor nodig gehad. Het eten was heerlijk, ze had de bedden getest, maar het beste van alles was dat ze haar toverkracht terug had! Het was heerlijk om de toverstok in haar handen te kunnen houden en magie kon beoefenen. Ze was Epialthes dankbaar dat hij hen hier naar toe had gebracht, en ze vond het niet erg om in ruil daarvoor te zoeken naar die edelsteen. Emmy was het daar echter nog steeds niet mee eens en bleef koppig volhouden dat ze niet ging helpen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 13:35 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Ik heb even iets gemist, hoe kunnen ze weer terug op Zweinstein zijn x) want zweinstein was toch niet echt hier? Of euhm ik heb iets niet gelezen denk ik ]

    Epialthes heeft Gaara, Emmy Claire en nog een paar (ik ben even kwijt wie), mee genomen naar Zweinstein. Vraag Natas voor details haha!


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Li knikte.
    'Ze weet dat ik haar geen pijn wilde doen. Dat moet ze weten. Ze kan niet zomaar weggaan.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het is beter van niet. Ik zal haar vertellen dat je haar geen pijn wilde doen. Jullie moeten hier blijven, bij elkaar, laat elkaar niet alleen.'

    Li vond dat nogal een stomme opmerking. Alsof hij moon ooit opzettelijk zou achterlaten... Hij zou het in ieder geval nooit nog een keer doen!
    'Goed.' Hij begreep dat Megan meer dan alleen boos en verdrietig was. Ze hoefde hem niet meer.
    Hij zichtte en schudde met zijn hoofd om de hoofdpijn weer weg te dringen.
    'Heb je nog geld over?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik- Zat,' zei Hermes, en hij haalde zijn portemonnee tevoorschijn, die volgeladen was met briefjes van vijftig. Enkele ervan gaf hij aan Li.
    'Dat moet voorlopig genoeg zijn.'

    Li keek er een paar tellen naar voor hij het geld aannam en in zijn zak stopte. Dan hoefden ze in ieder geval niet te stelen.
    'Dankje.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O, jazeker,' zei Ablaze vanuit zijn hoek in de kamer. Hij grijnsde naar Noha toen die was opgesprongen en haar armen om Megan heen sloeg.
    'Nee,' zei ze. 'Niet jij ook...'
    Ablaze lachte alleen maar en ook hij kwam overeind om het tweetal te bekijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik wist dat ik jou weer zou zien,' zei Megan. 'Ik wilde niet meer zonder jullie. Is - is Fernando hier niet?' vroeg ze verwachtingsvol. 'Wie is hij?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 14:03 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noha snoof.
    'Hij is ranzig. Hij - hij doet dingen met zichzelf.' Ze keek niet naar Ablaze. 'O Mega, was je maar niet doodgegaan. We zitten opgesloten!'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 23:02 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hoe bedoel je?' vroeg Megan vol afschuw. Ze wierp een blik op de man. Hij zag er angstaanjagend uit. 'Opgesloten? We zijn toch dood?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 14:03 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?