• Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    [arie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14



    BOE.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 19:01 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mallory schreef:
    (...)
    Me toooo. :')


    Maar het mag niet D:

    Bradleys schreef:
    (...)

    Maar het mag niet D:

    Jammer he. :c


    •*• Lululu •*•

    Maaaaann, mijn ogen tranen de hele tijd door die verkoudheid ;(


    16 - 09 - '17

    Determinate schreef:
    Maaaaann, mijn ogen tranen de hele tijd door die verkoudheid ;(

    *knuffelt*


    •*• Lululu •*•

    In een reactie op een topic mag je woorden in hoofdletters zetten, maar met mate. Een post met alleen maar hoofdletters mag niet.


    Oeps.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Oeps.

    Doe ik vaak hoor. In het Offtopic zijn ze meestal niet echt streng hiermee geloof ik. Maar toch. :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Doe ik vaak hoor. In het Offtopic zijn ze meestal niet echt streng hiermee geloof ik. Maar toch. :')


    Ik doe het eigenlijk ook alleen maar hier :3

    Maar dus, dit gaat over dezelfde jongen van de bijna kus.

    Dus, vandaag stond ik dus bij mijn kluisje samen met een vriendin. We wouden net naar wiskunde gaan, dus ik liep naar de deur die naar de trappen leiden. Net toen mijn vriendin de trappen op liep en ik de deur openhield, voelde ik twee armen om mijn middel. Ik werd echt gewoon tegen de muur aan gedrukt, terwijl hij zijn armen om mij heen had geslagen. Mijn vriendin stond er ook evht zo bij van, what the fuck. Ik bedoel, hij knijpt ook de hele tijd in mijn zij als ik langs loop, maar daar ben ik nu al aan gewend. Maar gewoon een knuffel waarbij ik gewoon geplet werd? Maar dus, dat was niet het eerste. Er was ook nog een andere jongen bij, die dus ook zijn armen om mij heen sloeg.[een arm, anders ging het niet] die zei dus Aniek is lief. En toen zei die jongen gelijk, aniek is van mij, ik hou van haar. En toen stak hij zijn tong naar die andere jongen uit en k en mijn vriendin keken elkaar echt aan van WTF. En toen heb ik me weten los te wrumen en ben ik snel weg gelopen.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Determinate schreef:
    (...)

    Leerkracht lagere school of journalistiek

    Oeh, dat is leuk. (: Je hebt gelukkig nog een aantal maanden om er over na te denken, je komt er wel uit!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bradleys schreef:
    (...)

    Ik doe het eigenlijk ook alleen maar hier :3

    Ik ook. ^^


    •*• Lululu •*•

    Hahahahaha, Aniek. Dat lijkt me echt raar xd Dat zijknijpen lijkt me niet prettig xd

    Dat doet me er aan denken, ik liep naar een lokaal en opeens sloeg een jongen mij op mijn heup :s

    Bradleys schreef:
    Hahahahaha, Aniek. Dat lijkt me echt raar xd Dat zijknijpen lijkt me niet prettig xd

    Dat is het ook niet. Een andere gast doet dat ook bij mij en ik wil hem iedere keer slaan. (cat)


    •*• Lululu •*•

    Bradleys schreef:
    Dat doet me er aan denken, ik liep naar een lokaal en opeens sloeg een jongen mij op mijn heup :s

    Ik haat het sowieso als jongens waarmee je niets hebt je kietelt etc.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Dat is het ook niet. Een andere gast doet dat ook bij mij en ik wil hem iedere keer slaan. (cat)


    Gewoon doen, hij hoort niet aan je te zitten.