• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02
    Speeltopics: o1


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Bagginss II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Lolicia II 1,5
    09: Daniella ... ... - Aarde - BastiIIe II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Morticia II 1,4
    13: Laron Caldre Barrineau - Ijs - Yoda II 1,7
    22: Lenore Elín Sappheire Callas - Vuur - Bash II 1,1
    24: Mortefiscera Emeliana Santeria - Wilscontrole - Walt II 1,5

    ??: Naam - Gift - Goldenwing

    Bewakers:
    Het hoofd: Nikola Gallagher - 38 - Assassin II 1,9
    Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    Bryan Heath Ashkov - 26 - NCIS II 1,13
    Amora Delgado - 20 - Bagginss II 1,7
    Alicia McBreth - 25 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Naam - Leeftijd - DarkAng3l
    Assistent: Maeve Wallis - 23 - Lucrezia II 1,13
    Todrick Ashling - 30 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Man: 07 / Vrouw: 08

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bash --> Lethe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)
    Pacific Rim, met Charlie Hunnam. (wbw)

    Die film ken ik niet, maar die man is wel leuk. Geen pussy in elk geval. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Die film ken ik niet, maar die man is wel leuk. Geen pussy in elk geval. :Y).


    Ja, inderdaad. 8D
    Het is wel een leuke film, Amerikaanse actie in combinatie met Godzilla achtige Sci-fi.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. 8D
    Het is wel een leuke film, Amerikaanse actie in combinatie met Godzilla achtige Sci-fi.

    Ik bekijk hem nog wel eens, de laatste tijd ben ik namelijk meer in de bui voor Horror shit e.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol Assistent van de wetenschapper
    Naam: Maeve Wallis
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Maeve heeft een speciaal uiterlijk. Ze is misschien niet bloedmooi, maar ze valt zeker en vast wel op met haar donkerblauwe ogen en blonde lokken die ze vaak op een erg bijzondere manier draagt. Meestal vlecht ze haar haren achteruit zodat het uit haar gezicht blijft en laat de rest erg nonchalant over haar schouders hangen. Als ze haar haren los zou laten, komt het tot net halverwege haar rug. Alleen zien bitter weinig mensen dit aangezien ze het vrijwel nooit helemaal los draagt.
    Maeve heeft een erg lichte huid doordat ze erg veel tijd in het labo doorbrengt en gewoonweg geen tijd heeft om buiten te komen. Haar sociaal leven is dan ook niet zo bijzonder. Ze heeft volle, zalmroze lippen die vaak in een uitdagende glimlach staan. Als Maeve lacht, verschijnen er kleine kuiltjes in haar wangen waardoor haar rebelse uiterlijk als sneeuw voor de zon verdwijnt.
    Wat ook een typisch kenmerk aan haar is, is haar litteken tussen haar schouderbladen. Door haar ietwat ruige verleden, heeft ze dit opgelopen tijdens een gevecht waarbij ze werd aangevallen door iemand met een mes. Gelukkig was de schade erg oppervlakkig en mocht ze na enkele hechtingen weer naar huis.
    Maeve is ook niet echt een groot iemand. Ze is maar 1m62 en heeft een gewone lichaamsbouw met rondingen op de juiste plaats. Mede dankzij haar lengte, is ze erg lenig en snel, iets wat haar vroeger echt goed van pas kwam. Om in conditie te blijven, gaat ze elke ochtend joggen, vroeger deed ze aan kickboks maar daar stopte ze al snel mee wanneer ze hoorde dat ze de job kreeg voor het project.


    Innerlijk: Maeve is een jongevrouw met een erg speciaal karakter, je moet echt weten hoe je haar aanpakt aangezien het anders wel erg verkeerd af kan lopen. Ze is niet alleen pittig, rebels en temperamentvol maar ook erg eigenwijs, koppig en zelfzeker. Misschien zelfs soms te zelfzeker. Ze is absoluut niet op haar mondje gevallen en zal meteen zeggen wat er op haar hart ligt, zelfs als ze weet dat dit soms kwetsend kan zijn naar andere mensen toe of wanneer ze er door in de problemen kan komen. Maeve is altijd al een erg eerlijk persoon geweest, zelfs na haar ruige verleden, je merkt dit ook aan haar manier van doen dat deze oprechte dame een bloedhekel heeft aan leugenaars.
    Naar familie en vrienden kan Maeve erg liefdevol, grappig en zorgzaam zijn, maar naar de buitenwereld toe, is deze vrouw redelijk teruggetrokken en kan af en toe sarcastisch en nors overkomen, zelfs als dit niet de bedoeling is. Ook kan het zijn dat ze soms wat aan de afstandelijke kant is, maar dit komt gewoon omdat ze niet wil dat mensen te nauw bij haar betrokken raken. Ze moet niets weten van mensen die in haar verleden zitten te neuzen en zal daarom alle vragen hierover ontwijken. Hoe minder ze weten, hoe beter. Maeve is daarom ook niet zo erg sociaal, ze is niet echt gesteld op mensen.
    Wat wel bijzonder is aan haar karakter, is dat ze erg nieuwsgierig en leergierig is. Ze komt graag alles te weten over het onbekende en kan dan ook erg fanatiek zijn als mensen haar in de weg staan. Ze is een vastberaden iemand die zal vechten voor iets dat ze wil, ze is een doorzetter en zelfs als je dat zou willen, kom je erg moeilijk van haar af als ze een doel voor ogen heeft.Maeve is nu eenmaal een erg taaie en ongelooflijk onbevreesd iemand, dat is ze altijd al geweest en dit zal waarschijnlijk ook niet veranderen.
    Net als iedereen heeft Maeve echter ook zo haar mindere kantjes. Soms is ze wat aan de felle kant en kan ze haar driftbuien moeilijk onder controle houden als ze kwaad is. Haar uitbarstingen kunnen variëren van grof taalgebruik tot gevechten maar de laatste tijd komt dit niet zo veel meer voor. Het minderde allemaal wat na de dood van haar moeder.


    Verleden: Maeve is opgegroeid in een erg ruige buurt. Ze groeide op met haar moeder en haar drie jaar oudere broer. Haar vader verliet het gezin wanneer Maeve 10 was, hij had gevoelens gekregen voor een andere vrouw en besloot na jaren van overspel dat het toch beter was om weg te gaan. Haar moeder was er kapot van maar hield zich toch sterk voor haar kinderen. Haar moeder werd zeven jaar later ook nog eens ontslagen maar vond door haar leeftijd geen goed werk meer en kon daardoor niet langer voor voedsel zorgen. Maeve was ten einde raad en ging samen met haar broer het slechte pad op. Samen met haar broer dealden ze enkele jaren in verboden middelen totdat haar broer betrapt werd en in de cel belandde. Tot overmaat van ramp, werd haar moeder ook nog eens ongeneeslijk ziek en voelde Maeve zich verplicht om voor haar moeder te zorgen. Ze ging weer het rechte pad op en kon in de leer gaan bij een wetenschapper. De deal was dat als ze hem 4 jaar lang assisteerde, hij haar officieel zou erkennen als een gediplomeerde assistente. Ze hield het 4 jaar lang vol en deed er zelfs nog een jaartje bij. Maar ook dat jaar kende Maeve een grote tegenslag. Haar moeder stierf na een lijdzame weg en Maeve trok zich terug in haar ouderlijke huis en bleef daar ook een jaar lang zonder echt naar buiten te komen. Tot die dag dat ze hoorde dat men mensen nodig hadden voor het project. Ze besloot dat ze lang genoeg had gerouwd, meldde zich aan als assistente en kreeg de job. Haar leven begon eindelijk weer wat zin te hebben.

    Keuze voor dit onderzoek: Ze wist dat dit haar veel geld op kon brengen en aangezien ze een beetje krap bij kas zat, leek haar dit de perfecte oplossing. Ook omdat ze het fascinerend vindt om meer te weten te komen over de beauty's, ze wil graag nog meer over hen te weten komen dan ze alleen maar heeft gehoord via verhalen van mensen uit haar omgeving.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 0:52 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MT. Lol. Wel meer mensen weten niet dat ik hun zusje ben. Nou ja, op de mensen na die het topic hebben gezien waarin Morticia aankondigde dat haar zusje op Q zat met het account erbij.--" Ik heb haar daarvoor nog steeds niet vergeven.:'D

    Maar goed, ik ga proberen om nu al een klein deel van mijn rol te maken. Ik zit wel op mijn mobiel dus het word nog niet echt goed.:'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 11:01 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hahahaha, nou ja, bij is het wel bij meerdere mensen bekend wie mijn zus is...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Btw, I really like your username!!!! I'm a huge fan of NCIS!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Behalve bij mij.:'D Wie is jouw zus dan?^^

    Ghehe, thanks. Ik ook. Maar dat had je vast geraden.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Je hoeft niet te haasten hoor (: En nog bedankt dat je een bewaker neemt!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^^ Mijn zus is Patholoog, die ken je vast wel, en anders mensen hier...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Rol: Bewaker.
    Naam: Bryan Heath Ashkov
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Bryan heeft donkerbruine haren die tot zijn schouders raken en zijn ogen hebben een wat donkerdere bruine kleur. Met zijn 1.92 reikt hij boven veel mensen uit. Hij is redelijk gespierd doordat hij jaren op een vechtsport heeft gezeten, dat is wel een lange tijd geleden maar hij is nooit opgehouden met oefenen. Je kunt hem ook niet zo snel fysiek pijn doen.
    Bryan heeft een wat donkerdere huidskleur dan een normaal mens, doordat hij veel tijd buiten heeft doorgebracht. Hij is nu dan ook liever buiten dan binnen.
    Hij heeft een redelijke lange litteken op zijn zij zitten. Dat heeft hij opgelopen toen hij nog bij zijn ouders woonde, door zijn vader. Voor de rest heeft hij nog wat kleinere littekens, maar dat zijn er gelukkig niet veel. Onder zijn pols heeft hij een tatoeage, er staat Angela. Zodat voor zijn gevoel toch een stukje van haar bij hem is.
    Als Bryan glimlacht zie je meestal pretlichtjes in zijn ogen. De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur, of zijn wit. Meestal pakt hij maar wat uit de kast.


    Innerlijk: Bryan is een man van weinig woorden. Als hij iets wilt doen, doet hij het en kan bijna niets hem tegen houden. Sarcastische woorden komen dan ook vaak zijn mond uit. Je moet niet met hem spotten, want dan heb je een probleem. Heel snel zal hij zijn ongelijk niet toegeven. In de ochtend is hij meestal slecht gehumeurd. Het zijn zeldzame dagen waarop hij in de ochtend niet chagrijnig is. Toch houdt hij ook wel van een grapje en kan wel vrolijk lachen. Soms is hij wat stil en sluit hij zich van de anderen af. Bryan kan zijn emoties goed verbergen.
    Als hij iemand niet mag laat hij het niet zo snel merken, of wel. Het ligt aan de situatie. Toch zal hij niet tegen diegene gaan doen alsof ze de beste vrienden zijn. Bryan kan mensen die zich heel erg aanstellen niet uitstaan, of meiden die bang zijn om vies te worden en de hele tijd klagen en zeuren. Toch kan Bryan ook heel lief zijn en is hij heel beschermend tegenover zijn zusje van wie hij heel veel houdt. Voor zijn zusje zou hij door het vuur gaan als het moest. Als iemand iets met haar uithaalt heb je een probleem. Bryan kan er niet tegen als mensen tegen hem liegen of hem bedriegen, en daarom is zijn vertrouwen ook snel geschaad. Hij zal je dan niet zo snel meer vertrouwen. Hij liegt zelf wel eens, maar dat is niet heel vaak omdat hij meestal wel zegt wat hij denkt. Bryan zal het misschien niet laten merken, maar hij houdt heel erg van iemand te knuffelen omdat hem dat een veilig en warm gevoel geeft. Maar dit zal hij zelf nooit toegeven.
    Hij kan ook zijn woedeaanvallen hebben en dan kun je beter bij hem uit de buurt blijven. Bryan houdt er niet van als mensen hem bevelen of dingen verbieden. Maar voor zijn werk neemt hij dat voor lief. Hij is ook erg koppig en zal niet zo snel opgeven.
    Verleden: Oorspronkelijk komt Bryan uit Rusland. Zijn naam toen was Dimitri Ashkov. Hij had hier een hekel aan, net zoals aan zijn ouders en familie. Na zijn geboorte hebben ze jaren gedaan alsof hij niet bestond, omdat hij een jongen was. Zijn ouders hadden voor hem en na hem namelijk alleen maar meisjes gehad. Iets waarop ze gehoopt hadden, dat ze hem kregen was een teleurstelling voor hun. Bryan kon met zijn zussen helemaal niet opschieten, ze behandelde hem als vuil. Op een zus na. Hij had wel een goede band me haar. Ze begreep hoe hij zich voelde, zijzelf had maar een oog waardoor veel mensen haar
    verafschuwden. Al helemaal hun ouders. Op een dag kon hij zijn zussen en ouders niet meer verdragen en kreeg een woedeaanval waarbij hij zijn vader zo hard sloeg dat zijn vader met zijn hoofd op de tafel klapte. Dat was toen hij 17 jaar was. Samen met zijn zusje is hij toen uit huis gegaan. Jarenlang reisde ze samen van de ene plek naar de anderen. Tot ze hier kwamen, ze hadden gelijk hun namen verandert en Dimitri heet nu Bryan Heath Ashkov en zijn zusje Angela. Toen hij van dit werk hoorde heeft hij zijn zusje met pijn in zijn hart achtergelaten en elke keer stuurt hij haar nog veel geld zodat ze het huis kan betalen waar ze nu woont en kan eten. Nu heeft hij haar al een lange tijd niet meer gesproken behalve over papier.
    Keuze voor dit beroep: Bryan heeft altijd eigenlijk gehad dat hij wist dat hij bewaker wou worden. Door zijn ouders en zusje wist hij dat. Hij heeft er ook grotendeels voor gekozen omdat zijn zusje dan onderdak en eten had. Daarom heeft hij hiervoor gekozen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 17:45 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    VitaIncoluma schreef:
    ^^ Mijn zus is Patholoog, die ken je vast wel, en anders mensen hier...


    O ja, haar ken ik wel. Nou na, bij naam ten minste.:')

    @BastiIIe: Ghehe, geen dank.^^ Lol, ik heb nu alleen wel inspiratie en ik weet bijna zeker dat - dat dan weer weg is tegen de tijd dat ik weer thuis ben.:')

    Edit: Kunnen de bewakers contact hebben met familie doormiddel van brieven of iets anders?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 11:47 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lijkt me een grappige en leuke RPG, maar de rollen die nog vrij zijn vind ik niet leuk ^^
    Ik doe niet mee dus (:


    Little do you know

    ^^ Aaah, Another Russian on the team

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 11:55 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.