• hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar het Nederlands Elftal voetbal shirt van Daley Blind in oranje van dit WK, maar dan voor vrouwen natuurlijk.
    Echt zou leuk zijn maar alsie er maar een beetje op lijkt is dat ook prima:)
    Ik kan het alleen nergens vinden, waarschijnlijk zoek ik niet genoeg maar het enige wat ik vind is Robben of Van Persie.
    Alleen vind ik Blind nou eenmaal leuker en knapper:)

    Hopelijk kunnen jullie er één vinden

    Thanks, Mutiny


    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 18:17 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Voor vrouwen? De voetbal shirts zijn allemaal hetzelfde, voor zowel de mannen als de vrouwen :')
    Maar ik raad je aan op markten te kijken.

    Edit: Ik heb een website gevonden maar het is echt aan de prijzige kant.. Website

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 18:10 ]


    To infinity and beyond •

    Je wilt perse een shirt van hem omdat hij knapper is dan Robben en Van Persie. Right, want bij voetbal maakt het ook zoveel uit of een speler knap is of niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voetbalshop.nl heb je ook een dames maat.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Astris schreef:
    Je wilt perse een shirt van hem omdat hij knapper is dan Robben en Van Persie. Right, want bij voetbal maakt het ook zoveel uit of een speler knap is of niet.


    Dus, dat mag ik toch zelf beslissen of niet?
    Ik wil het shirt van degene die ik het leukst vind en daarom wil ik hem.
    Het is niet PER SE om het uiterlijk, ook zijn voetbalkwaliteiten zijn geweldig.
    Je hoeft me niet gelijk zo af te katten.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 18:16 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Bedankt iniedergeval!


    nothing is true, everything is permitted.

    Astris schreef:
    Je wilt perse een shirt van hem omdat hij knapper is dan Robben en Van Persie. Right, want bij voetbal maakt het ook zoveel uit of een speler knap is of niet.


    Net wat ik dacht. (cat)


    Your make-up is terrible

    Het gaat erom dat ik hem HET LEUKST vind. Ik koop toch geen shirt van iemand die ik minder leuk vind?


    nothing is true, everything is permitted.

    OT: Lees je mijn verhaal al...? ;)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    OT: Lees je mijn verhaal al...? ;)


    Ja nu wel:)


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik zou niet zo snel weten waar je zijn shirt kan vinden, markten misschien? Op een avondmarkt bij mij in de buurt hadden ze vorig jaar voetbalshirts, zeker met het WK zullen zie die nu ook hebben! Misschien is er een markt op zaterdag waar jij woont? En inderdaad gewoon het shirt kopen van wie je het leukst vindt, anders is het geldverspilling. (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 18:54 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik zou niet zo snel weten waar je zijn shirt kan vinden, markten misschien? Op een avondmarkt bij mij in de buurt hadden ze vorig jaar voetbalshirts, zeker met het WK zullen zie die nu ook hebben! Misschien is er een markt op zaterdag waar jij woont? En inderdaad gewoon het shirt kopen van wie je het leukst vindt, anders is het geldverspilling. (:


    Oh oke dankjeeee ! :D


    nothing is true, everything is permitted.

    Wacht even, zit er verschil tussen de wedstrijdshirts dan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )