• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02
    Speeltopics: o1


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Bagginss II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Lolicia II 1,5
    09: Daniella ... ... - Aarde - BastiIIe II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Morticia II 1,4
    13: Laron Caldre Barrineau - Ijs - Yoda II 1,7
    22: Lenore Elín Sappheire Callas - Vuur - Bash II 1,1
    24: Mortefiscera Emeliana Santeria - Wilscontrole - Walt II 1,5

    ??: Naam - Gift - Goldenwing

    Bewakers:
    Het hoofd: Nikola Gallagher - 38 - Assassin II 1,9
    Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    Bryan Heath Ashkov - 26 - NCIS II 1,13
    Amora Delgado - 20 - Bagginss II 1,7
    Alicia McBreth - 25 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Naam - Leeftijd - DarkAng3l
    Assistent: Maeve Wallis - 23 - Lucrezia II 1,13
    Todrick Ashling - 30 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Man: 07 / Vrouw: 08

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Morticia: Bitch.




    Rol: Beauty.
    Naam: Rourke Ryan Reid.
    Leeftijd: 05-05-2157.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: Rourke heeft zwart haar en zijn bruine, donkere kijkers ogen ook meer naar het zwart – waardoor het bijna lijkt alsof hij een ondoorgrondelijke blik op je hebt en zo door je heen kan kijken.
    Rourke heeft een gespierd en getint lichaam, waar hij vaak aan werkt. Hij vind het erg leuk om te sporten, dus dan kun je wel snappen dat hij daar een mooi lichaam aan overhoudt.
    Hij let over het algemeen niet zo op zijn uiterlijk, dus hij kan zo zijn bed uitstappen en hem niks uitmaken dat zijn haar in de war zit. Hij gaat dan meestal gewoon meteen sporten, maar ook hij kan ook wel eens moe worden.
    Hij heeft een stoppelbaard, dat hem meer een stoer en mannelijk uiterlijk geeft. Zijn kaken hebben een scherpe kaaklijn. Hij is zo'n 1.85 meter lang en hij heeft brede schouders.
    Innerlijk: Rourke heeft een positieve kijk op de wereld en is een bruisend persoon met vol avontuur in zich. Hij houdt van reizen, vooral omdat zijn geest altijd open is om nieuwe dingen te ontdekken. Hij is ambitieus en blijft dat zelfs als de hoop ver te zoeken is.
    Hij kan omgaan met vele tegenslagen, zonder er echt door geraakt te worden. Hij is een eervolle, eerlijke kerel en heeft iets voor rechtvaardigheid. Hij is meestal aan de kant van de onderdrukten in de samenleving en is bereid rebels te zijn, om te vechten voor waar hij in gelooft en voor welk doel het goede is.
    Rourke is een bescheiden man, je ziet hem niet snel op de voorgrond, maar hij is ook niet verlegen te noemen. Rourke heeft een diepzinnige en open geest. Hij is goed in het naar de toekomst kijken, het oordelen over de situatie en is een geestige gesprekspartner.
    Maar al met al, heeft Rourke snel de neiging boos te worden over de kleinste dingen en kan zeer dominant zijn. Hij is ook erg zorgeloos. Hij doet dingen zonder echt na te denken en de dingen niet te dicht bij hem te laten komen, die zelden gebeuren.
    In de liefde is hij vurig en oprecht, maar als hij wordt tegengewerkt en dat overschaduwt zijn leven, kan hij wraak nemen en het andere geslacht te cynisch zien. Als hij een goede relatie heeft is hij een zeer betrouwbaar persoon en gooit het vertrouwen niet weg dat hij verdiende van zijn geliefde. Maar hij kan impulsief boos zijn en weet precies hoe hij zijn vijanden moet raken.
    Verleden: Hij kan niet veel herinneren van zijn jeugd, maar hij had een gewoon, normaal gezin waar hij het naar zijn zin had. Zijn ouders waren stinkend rijk en hadden een enorme villa in Ierland staan. Zijn moeder kon geen kinderen krijgen, dus daarom hadden ze een speciaal kind/beauty aangevraagd.
    Hij werd goed behandeld, maar hij miste mensen om zich heen – en dan niet de bedienden die hij dagelijks tegenkwam. Hij vermaakte zichzelf met het buiten spelen in zijn eentje. Meestal voetbal.
    Later kreeg hij vele vrienden – hij kon zich niet herinneren dat hij daar ooit ruzie mee had gehad. Het probleem was alleen dat, ondanks de vele vrienden, hij zich altijd alleen voelde.
    Hij voelde zich niet thuis bij zijn vrienden noch bij zijn ouders/familie. Het enigste dat hij wilde was de rest van zijn soort leren kennen.
    Op zijn zesde verjaardag hadden zijn ouders, nog gelukkig getrouwd – voor hij weet, hem meegenomen naar een huis op het platteland. Waar het helemaal verkeerd ging, want daar was Rourke op een dag meegenomen. Zijn ouders heeft hij die dag helemaal niet gezien.
    Gift: Controle over de Aarde.
    Voorspelling: -
    Persoonlijke bezittingen: Omdat hij zo van het sporten houdt, heeft hij zijn gewichten bij zich, zodat hij altijd aan zijn lichaam kan werken.
    Houdt van: Stabiliteit, geboeid zijn, natuurlijke dingen, de waarheid, sporten.
    Houdt niet van: Verstoord worden, te hard gepusht worden/ opgejaagd worden, binnen zitten, gebruikt worden.


    Wilt iemand het me trouwens uitleggen wat er precies met die voorspelling word bedoeld?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 22:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Wat is dat voor een lekker sexplaatje? :9~
    En eigenlijk snap ik dat ook nog niet helemaal, dat van die voorspelling, maar het zal wel lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Wat is dat voor een lekker sexplaatje? :9~
    En eigenlijk snap ik dat ook nog niet helemaal, dat van die voorspelling, maar het zal wel lol.


    Hahahhaa, lolol. Lekker, sexy hé /winkwink.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik de mannelijke beauty nr 4 ;] gift lucht please

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 8:49 ]


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    Sorry, die is bezet.
    (heb het nog niet aan kunnen passen)

    En wat een sexy plaatje! Haha nice (:
    Voorspellingen: Iedere Beauty heeft toen hij/zij zes jaar was een voorspelling gekregen van meneer Prototype Beauty. Deze voorspelling zou ze moeten leiden naar de persoon die ze moeten kussen om "hun ziel terug te krijgen" en tot om hun krachten volledig te laten ontwikkelen. Nee, ze weten niet dat ze diegene moeten kussen en het hoeft ook geen kus met romantische bedoelingen te zijn, anders wordt het één grote gangbang :Y)

    Ik stel vandaag wel even een faq op :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mortefiscera Emeliana Santeria




          Character
    Beauty, 24

          Naam
    Mortefiscera Emeliana Santeria

    De naam 'Mortefiscera' is afgeleid van een eeuwenoude mythologie – welke spreekt over een gevallen Engel.


          Roepnaam
    Morte, Mortefiscera

          Leeftijd
    20 – 3 Augustus, 2177

    Mortefiscera is de allerlaatste 'Beauty' welke is gecreërd. Dit houdt in dat zij ook wel bekend staat als 'Beauty Nummer 24'.


          Geslacht
    Vrouwelijk

          Innerlijk
    Mortefiscera's persoonlijkheid is een zeer bijzondere, waar geen enkel persoon direct zicht op kan krijgen en deze direct kan begrijpen – wat ze zelf nooit of te nimmer toe zal laten.
    Ten eerste is Mortefiscera ontzettend wantrouwig tegenover andere personen – dit omdat ze vlak na haar zesde verjaardag ruw is weggenomen door de overheid en in een van de speciale gevangenissen is gestopt. Na al deze jaren heeft ze de gedachten ontwikkeld dat alle personen er op uit zijn om haar te 'vermoorden' of in ieder geval 'uit te roeien'.
    Ten tweede zal Mortefiscera nooit of te nimmer haar best doen in sociaal contact – wat grotendeels is veroorzaakt door haar wantrouwen probleem, waaruit een grote bindingsangst is ontstaan. Hierdoor zal ze vragen niet vaak beantwoorden en kijkt ze een ander persoon nooit recht in de ogen aan – Mortefiscera zal altijd langs een persoon af kijken of zal ze haar blik op het gezicht laten rust maar kijkt ze er ondertussen 'dwars doorheen'. Voor andere personen komt dit vaak over alsof ze in een trance zit, terwijl ze daadwerkelijk alles meekrijgt wat ze maar hoort.

    Echter, ondanks alles is Mortefiscera gedreven om haar ziel terug te krijgen – waardoor ze kan vluchten voor alles en iedereen en zelfstandig een nieuw, vredig leven voor zich op kan bouwen zonder dat ze nog lastig wordt gevallen door haar verleden.
    De enige personen waar Mortefiscera haar vertrouwen voor een klein gedeelte aan kwijt durft te leggen – zijn de andere 'Beauty's'. Mortefiscera weet namelijk prima dat deze personen in dezelfde situatie als zij zitten, waardoor ze zich voor hen gedeeltelijk open stelt. Dit verschilt echter weer bij alle personen – waardoor de ene 'Beauty' gemakkelijker bij haar binnen kan komen als de andere 'Beauty'.


          Uiterlijk
    Mortefiscera's uiterlijke kenmerken lijken perfect aan te sluiten bij de betekenis van haar naam – namelijk, 'gevallen Engel'. Mortefiscera's huid is namelijk ontzettend wit en lijkt haast doorschijnend te zijn – waardoor men vaak haar aderen ziet lopen, wat voornamelijk haar gezicht een grauwe uitdrukking kan geven door de licht blauwe gloed.
    De zeer lichte kleur van haar huid wordt enkel en alleen benadrukt door de gitzwarte kleur van haar haren – welke in lange, dansende krullen langs haar schouders naar beneden vallen en uiteindelijk bij haar onderrug eindigen. Alhoewel vele personen jaloers zijn op haar haren, besteedt Mortefiscera er vrij weinig aandacht aan – ze zal ze meestal in een losse vlecht langs haar schouder hebben hangen, zodat ze op geen enkele mogelijkheid bij haar in de weg zitten.

    Alhoewel Mortefiscera's uiterlijk inderdaad aan een Engel doet denken – kan ze op sommige momenten een 'zieke' uitstraling geven. Dit komt voornamelijk doordat ze met haar 1,59 geen groot persoon is en door middel van haar lage gewicht soms de uitdrukking geeft dat ze onvoldoende te eten krijgt. Dit alles zorgt ervoor dat Mortefiscera een zeer breekbaar uiterlijk heeft, waardoor andere personen automatisch rustiger met haar omgaan dan ze met anderen zouden doen.
    Hetgeen verklapt dat Mortefiscera een rasechte 'Beauty' is, is de gitzwarte kleur van haar ogen – welke exact in overeenstemming is met de kleur van haar haren. Hierdoor lijkt het dat Mortefiscera's pupillen continu geheel verwijdt zijn, waardoor ze een ietwat angstige uitdrukking lijkt te hebben.




          Gave
    Mortefiscera heeft een zeer bijzondere gave – welke in tegenstelling tot de andere gaven, geen connectie heeft met een bepaald element. Mortefiscera heeft door middel van haar gave namelijk de mogelijkheid om andere personen haar eigen wil op te leggen – wat inhoudt dat deze personen er plotseling van overtuigt zijn dat hun missie is om hetgeen Mortefiscera wil uit te voeren.
    Echter, in de gedachten van deze personen lijkt het echter alsof dit hun 'eigen wil' is – waardoor de gave van Mortefiscera voor het grootste gedeelte kan worden samengevat als 'wils – controle'.


          Voorspelling
    Mortefiscera heeft haar eigen voorspelling na veertien jaar nog steeds vers in haar geheugen staan – voornamelijk omdat ze er ontzettend gedreven toe is om haar eigen ziel terug te krijgen.
    Echer, ze heeft er voor gekozen om haar eigen voorspelling met niemand te delen. Dit is voortgekomen uit haar grote wantrouwen tegen vrijwel iedere persoon in haar omgeving – in Mortefiscera's gedachten zouden personen er wel eens op uit kunnen zijn om deze persoon te gaan vermoorden, waardoor zij nooit of te nimmer haar ziel zal ontvangen.

    Mortefiscera's voorspelling luidt: ' ...'.


          Persoonlijke bezittingen
    Doordat Mortefiscera op zeer jonge leeftijd is weggenomen van haar ouders en in een van de speciale gevangenissen is geplaatst, heeft ze twee persoonelijke bezittingen bij die voornamelijk een sentimentele waarde voor haar hebben gekregen in de jaren van afzondering.
    Ten eerste heeft Mortefiscera een ansichtskaart bij zich – welke ze heeft gehouden na een van haar eerste vakanties met haar ouders. Niemand weet echter dat er op deze ansichtskaart een symbool zit verstopt dat Mortefiscera doet herinneren aan haar voorspelling ; waardoor ze zeker weet dat hem nooit of te nimmer zal vergeten.
    Ten tweede heeft Mortefiscera een felrode lippenstift van haar moeder bij zich, waar ze haar eigen lippen regelmatig bloedrood mee weet te maken. Wanneer ze dit gedurende haar jonge jaren deed, refereerde haar moeder naar 'Sneeuwwitje' – doordat Mortefiscera met haar witte huid, zwarte haren en rode lippen precies leek op de sprookjesprinses.


          Geschiedenis
    Mortefiscera heeft maar voor een korte tijd bij haar ouders gewoond, omdat ze de jongste 'Beauty' is – nummer 24. Het moment dat zij haar zesde verjaardag vierde, maakte de overheid al plannen om alle 'Beauty's' op te sluiten en wat aan het feit te doen dat ze eigenlijk te sterk werden vergeleken met de andere personen uit de maatschappij.
    Korte tijd na Mortefiscera's zesde verjaardag werd ze weggenomen uit haar gezin, waardoor ze vrij weinig herinneringen aan haar ouders heeft. Ze heeft echter nooit meer contact met haar ouders, ook al willen zij dit wel. Mortefiscera kan zich namelijk enkel en alleen nog herinneren dat ze bruut werd weggenomen uit de armen van haar vader – maar dat zowel hij als haar moeder er niets aan deden om de mannen van de overheid tegen te houden, wat in haar ogen het grootste verraad ooit is.

    Mortefiscera heeft hierdoor een groot gedeelte van haar leven in een van de speciale gevangenissen door gebracht, waar ze enkele andere 'Beauty's' heeft leren kennen en zich ook voor enkele van hen heeft opgesteld. Ze is echter als de dood voor de bewakers en voornamelijk de onderzoekers, waardoor ze in de buurt van hen voornamelijk haar mond gesloten houdt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:21 ]


    Haha shit ik wilde de jongste, nouja, dan bedenk ik wel iets anders :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik twijfel :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lol, dit hebben jullie snel tot 5 pagina's gekregen ='D
    Mijn beauty heeft trouwens ijs als gift (:
    Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou mijn vorige personage moet nemen of een nieuwe moet maken.. Hmm.. But I really liked Laron.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Raccoon schreef:
    Ik twijfel :x


    Waarom? (:

    En Laron was idd leuk, but it's up to you.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yoda schreef:
    Lol, dit hebben jullie snel tot 5 pagina's gekregen ='D
    Mijn beauty heeft trouwens ijs als gift (:
    Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou mijn vorige personage moet nemen of een nieuwe moet maken.. Hmm.. But I really liked Laron.

    Dan neem je hem terug? Hehe, ik was even vergeten dat ook jij Ice had.

    Ik maak trouwens wel wat veranderingen aan Kala.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Waarom? (:

    En Laron was idd leuk, but it's up to you.


    Het lijkt me een enorm leuke rpg en heel origineel, maar ik ga het denk ik helaas niet halen met school en de rpg's waar ik al aan mee doe :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan neem je hem terug? Hehe, ik was even vergeten dat ook jij Ice had.

    Ik maak trouwens wel wat veranderingen aan Kala.


    Ga ik ook bij Laron doen, haha. Het overgrote deel van de rol zal dan hetzelfde zijn, maar bepaalde dingen wat anders (zoals lengte. Ik had hem echt 1.58 gemaakt ofzo ='D Denk dat ik dat ga veranderen).

    Okay, dan ga ik Laron even vertalen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ohja met Morte haar gift moet je trouwens zelf een beetje de grenzen bepalen Walt (: Dus niet dat ze té machtig wordt.

    Oh en raccoon, hij zal erg rustig lopen. Vooral met deze rpgers, dus dan hoef je niet binnen een week te reageren (: maar je kan het zelf natuurlijk het best in schatten of je het gaat redden of niet.

    En ik ben benieuwd of iemand een personage gaat maken met een heel gekke afwijking in het uiterlijk :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ohja met Morte haar gift moet je trouwens zelf een beetje de grenzen bepalen Walt (: Dus niet dat ze té machtig wordt.

    Oh en raccoon, hij zal erg rustig lopen. Vooral met deze rpgers, dus dan hoef je niet binnen een week te reageren (: maar je kan het zelf natuurlijk het best in schatten of je het gaat redden of niet.

    En ik ben benieuwd of iemand een personage gaat maken met een heel gekke afwijking in het uiterlijk :Y)


    Jaa, ze kan alleen maar kleine dingen doen.
    Niet van 'ik wil dat je me vrij laat' of 'ik wil dat je jezelf wat aan doet' (':

    Sowieso omdat ze d'r ziel niet heeft.
    Maar ook omdat dat echt te overpowered is.

    Ik zal 't straks wel in d'r personage erbij zetten!