• Let's smoge a ciggy or two, let the bimbos come and dance like a flapper!

    Disnerd is nu Flapper, geen konijnennaam, dames en heren, nee, dit is de benaming voor de generatie jonge vrouwen uit de jaren 1920 die stylish, brash, hedonistic young woman waren with short skirts & shorter hair. En om de sfeer te komen, mijn favoriete platen uit de 20s!


    Charleston


    Ruth Etting - After you've gone


    What do you think? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, leuke naam ^^
    I like :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Haha, leuke naam ^^
    I like :Y)


    26 - 02 - '16

    Leuke username (:


    Take risks and conquer your fears.

    Me likey *O*


    -

    Thank you! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, ik wist dat ik je ergens van herkende!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh, ik vind dat zo leuk :3
    Ik hoop dat men deze jaren '20 beseft dat die mode enorm leuk was, en hem weer invoert :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rassensegregatie here we come!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind 'm geweldig, maar dat wist je al. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Goodwin schreef:
    Oeh, ik vind dat zo leuk :3
    Ik hoop dat men deze jaren '20 beseft dat die mode enorm leuk was, en hem weer invoert :Y)


    That would be the bee's knees! :'D Ik wil misschien nog een keer een heel mooie flapper dress kopen met bijbehorende hakken, sieraden, make-up shizzle, hoofddeksel en dan naar en feest gaan of zo. Dat is een duur grapje, maar wel waanzinnig gaaf. Daar ik kort haar heb scheelt dat de kapperskosten wel weer. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vintage is just awesome!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deilia schreef:
    Rassensegregatie here we come!


    Ik schaamde me dood toen ik Of Mice and Man las, echt niet normaal. En Amerika duurt het nog steeds voort: wanneer een 'zwarte' Amerikaan een moord pleegt is in 9/10 gevallen de straf hoger dan wanneer een 'witte' Amerikaan een moord pleegt. Echt om je de ogen uit de kop te schamen dat het in een wereldnatie als Amerika gebeurt en wij daar verdomme militair van afhankelijk zijn.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Net nadat ik Wat spook jij uit? van Sophie Kinsella had gelezen vond ik de twenties ook fantastisch. De charleston lijkt mee heel leuk om te leren. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk! I love the '20's style


    Aan niets denken is ook denken.

    Thenn schreef:
    Net nadat ik Wat spook jij uit? van Sophie Kinsella had gelezen vond ik de twenties ook fantastisch. De charleston lijkt mee heel leuk om te leren. :Y)


    Waar gaat het boek over? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife