• Let's smoge a ciggy or two, let the bimbos come and dance like a flapper!

    Disnerd is nu Flapper, geen konijnennaam, dames en heren, nee, dit is de benaming voor de generatie jonge vrouwen uit de jaren 1920 die stylish, brash, hedonistic young woman waren with short skirts & shorter hair. En om de sfeer te komen, mijn favoriete platen uit de 20s!


    Charleston


    Ruth Etting - After you've gone


    What do you think? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    (...)

    Waar gaat het boek over? c:

    Een meisje d'r oudtante is overleden, en die komt dus bij haar spoken. Die oudtante was 105 toen ze stierf, en komt terug als 23-jarige, toen ze leefde in de Roaring Twenties. :Y) Zit nog wel meer aan het verhaal maar ik wil niet teveel verraden ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Een meisje d'r oudtante is overleden, en die komt dus bij haar spoken. Die oudtante was 105 toen ze stierf, en komt terug als 23-jarige, toen ze leefde in de Roaring Twenties. :Y) Zit nog wel meer aan het verhaal maar ik wil niet teveel verraden ;]


    Eerlijk gezegd klinkt dat als een typisch Sophie Kinsella-verhaal en daar heb ik totáál geen problemen mee. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd klinkt dat als een typisch Sophie Kinsella-verhaal en daar heb ik totáál geen problemen mee. :'D

    Is het ook, ook hier zitten weer pijnlijk gênante situaties in waar ik heel snel doorheen gebladerd heb. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."