• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apricity schreef:
    So many regrets. How stupid can a person be. Bring me back...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat ging echt ramp-za-lig slecht, ik kan echt wel huilen nu.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fucking rekenen, ik doe het telkens fout. Bah bah bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Straks assessment.... Laat ik maar tegen mezelf zeggen dat het goed komt.


    You are beautiful, you are love.

    Wordt zo moe van 't feit dat ik gewoon al 5 maanden niks doe op administratie en schoonmaken na. Heerlijk joh, grafisch vormgeving stages.


    To infinity and beyond •

    Het moet ook altijd over jou gaan.

    Ik voel me echt dik, ugh. Daarbij ben ik nog niet eens zo dik D: Daarin tegen heb ik gisteren wel voor de 7de keer de Eragon serie uitgelezen, which is good. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gezocht "Motivatie om aan mijn studie te beginnen, om op te ruimen en om uit huis te komen"
    Binnen zitten met grijs weer trekt me toch meer aan XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Leave me the hell alone. Ik word helemaal gek van je.(bat)


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    Leave me the hell alone. Ik word helemaal gek van je.(bat)


    Sorry hoor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Sorry hoor.

    Omfg. :') Surprisingly enough ging dit niet over jou. :Y)


    Caution first, always.

    Ik lachte me kapot.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 13:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Door jullie krijg ik niet eens de kans om naar het ziekenhuis te gaan, terwijl jullie ondertussen wel blijven zeuren dat ik iets aan mijn gehoor moet doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Neem je nu echt een abo op je eigen verhaal? Waar slaat dat op... o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo lekker geslapen. Was ook wel nodig na gisteren maar vier uurtjes geslapen te hebben. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"