• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn it...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leren werkt echt: een 9,4 voor mijn tentamen gehaald! Ik schreeuwde de hele studieruimte bij elkaar haha. Ik ben zo blij <3


    Life is hard and then we die

    Jouw stomme vooroordeel boeit me geen flikker, ik ben trots op mijn afkomst.


    Because I love him, do I need another reason?

    Seriously, "loktieners", hahaha.
    Wat ze wel niet verzinnen, kom maar eerst met een betere naam, want dit... dit klinkt gewoonweg fout.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alleen thuis zijn is echt niet mijn ding ....


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Zucht, wat verkloot ik het weer, zoals altijd.

    Gedaan wat ik kon, morgen geconcentreerd blijven en dat komt dat proefwerk wel goed. *fingerscrossed*


    Hamartia

    Ik verdoe mijn tijd echt teveel.

    Ik ben zo chagrijnig dat ik nog chagrijniger word van het chagrijnig zijn...

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:12 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pap, stop met het stelen van mijn eten D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaaah ik heb echt verschrikkelijke ruzie met Wattpad. GA GEEN ENTERS ZETTEN UIT JEZELF WAAR ZE NIET HOREN, DAMMIT. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik mag je niet, ik wil je niet mogen en ik zal je nooit mogen. (cat)
    Leg je er bij neer, maar je hebt op mijn tenen getrapt en dit vergeef ik je niet zo lang je je niet komt excuseren.
    Ja, ik ben serieus en nee ik wissel geen enkele blik of woord meer met je uit.
    Als je al dacht dat mijn vader erg was, dan heb je mij nog niet leren kennen...Ik kan dit erg lang volhouden.
    Eikel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En toen vond je de oude Nintendo weer terug met Pokemon.
    Tijden geleden dat ik dat ding in handen heb gehad (':


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ja, nu heb ik geen zin meer in je, rotsite. Door jou heb ik twee uur van m'n avond verspild aan niks. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je tweelingbroer zo gebroken zien doet zo veel pijn. Zonder het te zien voel je het gewoon en het is kut.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]