• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    H00K schreef:
    (...)

    Vindt je pageviews niet leuk?


    Ligt eraan van wie denk ik, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ligt eraan van wie denk ik, haha.


    Aah, nou je hebt een mooi profiel hoor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een kleuter ben je toch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    H00K schreef:
    (...)

    Aah, nou je hebt een mooi profiel hoor :Y)


    Dankjewel. (bloos)


    Your make-up is terrible

    This is facking weird as fuck.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eh, fucking hell. Schrijf niet telkens zo achterbaks berichten met je onzekere, tienergedachten. Fack.
    Mijn hand heeft echt de neiging om je nu op de blok te zetten. I don't fucking care anymore. Aandachtsvrager.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    whaa!! Elke keer als ik denk eindelijk even aan mijn story te kunnen werken, komt er weer iets tussen... morgen avond zal en MOET ik schrijven.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het is helemaal mislukt. Ga nu niet op mij zeiken, ik zit zelf al genoeg te denken.


    Tijd voor koffie.

    Mihihih. :3 Dit maakt me zo blij.


    Your make-up is terrible

    ik hou van mensen style:$, Special effect make-up en nagels lakken:$. ik wil ook heel graag Special effects make-up opleiding volgen.
    nagels lakken oefenen doe ik op mijn eigen nagels:$

    oke ik ben echt een apart geval...(cool)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:17 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    En dan is het daar ineens, boem pats. Faalangst. Het lukt je toch niet, dit is gedoemd tot mislukken. Ik krijg dit echt niet op twee avondjes af. Gadverdamme.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I cannot handle this. :3


    Caution first, always.

    Waarom gaan dingen nooit zoals ik het wil!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik vind je leuk. Nee! ik weet niet hoe ik een gesprek moet starten, het spijt me! urg, waarom ben je zo leuk?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:10 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Vandaag ging het best wel goed. Opzich.
    *klopt gauw af*


    stay safe because I like being alive at the same time as you