• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zucht, niet veel mensen hebben blijkbaar zin om mee te doen aan een gedichtenwedstrijd. En ik heb juist zo'n zin om die wedstrijd te beginnen ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    En wat voor nuttige dingen heb ik het hele weekend gedaan? Juist, op Q gehangen en verder helemaal niets. Niet eens gewerkt aan een verhaal.

    Parzival schreef:
    Zucht, niet veel mensen hebben blijkbaar zin om mee te doen aan een gedichtenwedstrijd. En ik heb juist zo'n zin om die wedstrijd te beginnen ):


    Misschien in de spotlight zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel de namiddag geskypet met mijn crush. It's a good day. :')


    Take me to wonderland

    Ah nee, damnit, het lukt me gewoon echt niet. D: Ik krijg geen enkel woord geschrapt, maar ik moet er op z'n minst 778 schrappen. Eigenlijk nog meer, maar hij heeft gezegd dat 6000 woorden oké was, dus dan houd ik 'm daaraan. (cat) Maar als ik dan ineens 6778 woorden heb, vind ook hij het niet helemaal oké ben ik bang...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ah nee, damnit, het lukt me gewoon echt niet. D: Ik krijg geen enkel woord geschrapt, maar ik moet er op z'n minst 778 schrappen. Eigenlijk nog meer, maar hij heeft gezegd dat 6000 woorden oké was, dus dan houd ik 'm daaraan. (cat) Maar als ik dan ineens 6778 woorden heb, vind ook hij het niet helemaal oké ben ik bang...

    Print het uit en lever het zo in ;D
    No way dat hij alles gaat tellen ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En toen was het ineens angstvallig stil op Q ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shion schreef:
    (...)
    Print het uit en lever het zo in ;D
    No way dat hij alles gaat tellen ;o


    Ja maar ik moet het ook digitaal inleveren en dan heb je zo'n handig ding als een woordenteller op Word. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    H00K schreef:
    En toen was het ineens angstvallig stil op Q ...

    Niet in het offtopic gedeelte!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja maar ik moet het ook digitaal inleveren en dan heb je zo'n handig ding als een woordenteller op Word. D:

    Zou hij er in trappen als je zegt dat je pc gecrasht is na het printen en je de digitale versie niet meer heb..


    Ot; Wanneer word het buiten warmer D: ...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Zou hij er in trappen als je zegt dat je pc gecrasht is na het printen en je de digitale versie niet meer heb..


    Ot; Wanneer word het buiten warmer D: ...


    Ik denk dat ik dan best wel screwed ben, want hij moet ook digitaal moeten worden ingeleverd omdat het moet worden gecontroleerd op plagiaat enzo. Geen optie dus. (': Ah wel, ik ga 'm nog wel even zes keer doorlezen en naar woorden staren en één voor één wat onnodige bijvoeglijke naamwoorden wegstrepen...

    OT: Ok, dus we gaan elkaar toch allemaal nog een keer zien... Ik weet niet wat sterker is, mijn zenuwen of mijn blijdschap. ;s Maar vast de helft gaat niet komen, dat is altijd...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I want to see you x3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ooo. Wat was Londen toch leuk vorig jaar. Even alle foto's weer doorlopen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh God, ik ben nog nooit zo blij geweest om een samenvatting te zien. Wat was periode twee van Atheneum vijf ik toch een geweldig persoon. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe lang zou het nog duren?