• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Javascript pls werk mee. ):
    Bah wat haat ik het om sites te maken.

    Draculea schreef:
    Javascript pls werk mee. ):
    Bah wat haat ik het om sites te maken.


    Jij haat het, en ik wil het. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Draculea schreef:
    Javascript pls werk mee. ):
    Bah wat haat ik het om sites te maken.

    Ik hou ervan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik voel me echt dik, ugh. Daarbij ben ik nog niet eens zo dik D: Daarin tegen heb ik gisteren wel voor de 7de keer de Eragon serie uitgelezen, which is good. :Y)

    Ik ben nu op 1/4 van het eerste boek en het leest zo ontzettend stom, de manier waarop hij met z'n huisdiertje communiceert. Maar ik kom er wel doorheen, ooit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Ik ben nu op 1/4 van het eerste boek en het leest zo ontzettend stom, de manier waarop hij met z'n huisdiertje communiceert. Maar ik kom er wel doorheen, ooit.
    Het eerste boek is ook wat slechter dan het 2de en dat is iets slechter dan het 3de en die is wat slechter dan het 4de. De schrijver was 16 toen hij het eerste boek af had dus daar moet je wel rekening mee houden. :Y)

    OT: Ik wil naar huis... Ik heb zo'n koppijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vanmiddag met mama naar de winkel. Yaaay, nieuw jasje! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shit man. Een uur verspilt aan het zoeken van een divje. Gelukkig nog kunnen vinden. :W

    Ugh ik haat mezelf en mijn vreselijke uitstelgedrag.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ugh ik haat mezelf en mijn vreselijke uitstelgedrag.

    Je bent alleen maar zo streng uit eigenbelang, dikzak. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    daar doe je dan het hele jaar zo je best voor... ben gewoon nergens goed voor, als ik dit al niet kan halen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wauw, het is toch best kut om te zien dat bijna iedereen waarmee je in het begin op Quizlet praatte je nu links laat liggen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    Ugh ik haat mezelf en mijn vreselijke uitstelgedrag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oehh, dat is al snel geregeld. Zo fijn! C:


    Caution first, always.

    Ik word soms echt gek voor mijn gevoel. Alsof ik antwoord geef tegen niets D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.