• Ik vroeg me af of dat jullie ouders naar muziek luiseren?

    mn moedr luisterd nooit muziek
    en mn vader vind U2 en robbie wiliams goe

    maar hij vind wt,goose,milc inc,'thnks fr th mmrs' van fall out boy goe (wil al heel wa zeggen!)& this coma van nailpin :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    HaveFun!

    mijn pa vindt alleen oude muziek mooi
    en me moeder houdt ook van Th en alles wat ik luister eigenlijk
    en we zijn samen fan van emilie autumn


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn moeder luistert muziek Yeaah:Y)
    Maar wel van die domme gasten hell nooo:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    M'n moeder luisterd naar Moby, Goldplay en Ozark Henry.
    M'n pa vooral naar de Beatles en rock van de jaren 60.
    Wat zij luisteren vind ik ook echt goed + De rockmuziek van nu + de jaren 90

    xD

    Mijn vader luistert naar klassieke muziek (oftewel kattegejank^^). Verder vind hij oude muziek goed. Soms blijft hij tijdens het zappen bij een muziekzender op tv hangen, maar daar heeft hij het vaak al snel gezien. XD
    Mijn moeder luistert naar oude muziek, maar ze vind Corinne Bailey Rae ook goed en Ricky Martin. Ze kan ook wel naar de muziek van nu luisteren, maar meestal vind ze het geschreeuw (bv. van Christina Aguilera).
    xXx


    FML

    Me pa heeft een hele brede muzieksmaak, vooral Soul zoals Duffy en Amy Winehouse(grote fan van) en me pa is ook nog fan van Metallica en die dingen
    me ma grote fan van Take That, me moeder vind Duffy een kattegejank en ze vind Th ook best goed.


    death to the one at the end of the serenade.

    Mijn ma luistert Jazz, blues enzo.. [Michael bublé enzo]
    en mijn pa luistert klassiek&Middeleeuws [nederlandstalig]


    all I want for christmas is a girlfriend

    mijn moeder luistert naar Barbra Streisand & Shirley Bassey en m'n vader luisterd naar jazz zonder zang echt boring en dan zetten ze de volume knop op 10 ofzo doe ik dat of me broer krijgen we straf :|

    Mijn moeder luistert; Anouk, Doe maar, Allisan Morriset (ofzo) maar vind TH ook goed!En greenday ook.
    Mijn pa luistert: Rock, metal en hard rock! Hij vind TH goed! Greenday vind ie goed. Whithin Temptation niet super. Avril Lavigne wel. Eigenlijk zo beetje alles wat ik luister! :)

    Mijn moeder luistert; Anouk, Doe maar, Allisan Morriset (ofzo) maar vind TH ook goed!En greenday ook.
    Mijn pa luistert: Rock, metal en hard rock! Hij vind TH goed! Greenday vind ie goed. Whithin Temptation niet super. Avril Lavigne wel. Eigenlijk zo beetje alles wat ik luister! :)
    Mettelica ook trouwens!

    mijn pa vindt alleen oude muziek mooi
    en me moeder houdt ook van Th en alles wat ik luister eigenlijk
    en we zijn samen fan van emilie autumn


    Emily autumn rockt zwaar! Mijn moeder denkt dat ik manisch gestoord ben omdat ik naar die muziek luister maar nee data ben ik neit.

    Mijn moeder vind sommige liedjes van Nightwish wel mooi en verschillende van Tokio Hotel en een paar van Nena. maar voor de rest vind ze mijn muziek zwaar klote xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn vader luistert echt naar van alles..
    Queen, u2, ub40 ofzo, Doe maar, amy winehouse, paul de leeuw, jan smit.
    En mn moeder zet altijd gewoon 538 aan en luistert daar naar alles.

    men ma vin d TH! u2 killerpilze en dat soor muziek wel leuk en ook lennykravits red hot chilli peppers e al dat soort muziek leuk dus
    mijn vader; houd alleen maar van jazz en zegt soms wel eens tegnme zo van zet et nou eens uit meer meer ook niet ze zeuren gelukkig dus niet.



    http://dwergiie.blogspot.com/

    Mijn vader houd van veel soorten muziek en men moeder heeft er niks mee ..

    Mijn vader luistert alles en mijn ma is Golden Earring geobsedeerd

    Mijn ouders zijn allebei fan van Prince :P Maar ze vinden het niet erg om naar Rock of Metal te luisteren. Alleen ze vinden TH een beetje irritant worden, omdat we die eerst alleen maar draaiden in de auto xD
    Nu heb ik een cd gemaakt met; Disturbed, HIM, TH, Avril enzoow :P Mijn moeder vind de liedjes van Avril ook vet leuk.
    Oh, en mijn ouders HATEN Jan Smit en Nick en Simon xD vet grappig! ze luisteren liever TH enzoow dan naar hun. Ze zei laatst tegen een vriend van mij in de auto terwijl Slipknot opstond: Ik luister hier liever naar, dan naar Jan Smit, die mag je van mij part uit het raam gooien xD