• In het land Trememon vormden zich rond de middeleeuwen vier stammen.

    De shape-shifters
    De onsterfelijke oprichters van de stam waren twee kinderen, een jongen en een meisje, die geboren werden uit de mist. Niemand wist waar de kinderen precies vandaan kwamen. Toen ze iets ouder waren, kregen ze drie kinderen, en stichtten ze een stam, de Imarín. Ze lieten alleen mensen toe die net als de eerste kinderen in dieren konden veranderen. Als je deel uitmaakt van de stam, ben je als individu een Imar.

    De begaafden
    Deze oprichters, ook onsterfelijk, kwamen van een man. De man was zelf ongeliefd, maar had een groot hart. Op een dag pleegde hij zelfmoord, wat heel wonderlijk was in deze tijd. Hij stak zichzelf in de fik, en nadat hij helemaal in vuur en vlam was opgegaan, liepen er twee kinderen uit de grote vlam. De kinderen schrokken van waar ze vandaan kwamen en renden erbij vandaan. Ze kwamen erachter dat ze allebei een unieke kracht hadden. Ze kregen samen kinderen, met ook allebei een gave. Ze stichtten een stam, met de naam Jeval. Als je behoort tot de stam ben je een Jeva.

    De mensen
    Om niemands geloof te schenden, heb ik hier geen theorie bedacht. De mensen ontstonden zoals de mensen ontstonden. Maar de stam kreeg een naam, naar de dorpoudsten, Gerfen en Sarila. Zo ontstond de Garfila. Je bent een mens, je bent een Garfi.

    De perfecten
    Dit was de laatste stam, opgericht door verbannen genieën. Deze mensen creëerden in hun ondergrondse lab de "perfecte" mens. Ze mixten DNA met allerlei anderen en konden alles doen, van een blauwe huid tot prachtig kunnen zingen bij de geboorte al. Deze mensen zetten hun stam op, de Kefour. Helaas ging er veel fout bij het maken van deze mensen, dus waren ze niet helemaal perfect. Als je zo iemand bent heet je een Idifour.

    LET OP! Alleen de oprichters/stamhoofden zijn onsterfelijk!


    De meeste van de stammen leefden lang in vrede, maar toen begon de mens het idee te krijgen dat hij te weinig plek had in zijn land, minder dan de andere stammen. Dus kwamen ze in opstand en begonnen ze de andere stammen na te jagen, in de veronderstelling dat ze samenspanden ertegen. De stammen hadden twee keuzes, vluchten of vechten.

    Wil je meedoen? Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (dit zijn stammen, alle leeftijden zijn mogelijk):
    Innerlijk (als Idifour moet je minstens twee fouten, maakt niet uit of het in het innerlijk of uiterlijk is):
    Uiterlijk:
    Je stam:
    Dier (voor Imarín):
    Gave (voor Jeval):
    Wapen (voor Garfila):
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:

    Regels:
    • Niet elkaars personage besturen
    • Offtopic berichten graag tussen haakjes ( ), [ ] of { }
    • Niet de ideeën van anderen pikken, liefst ook niet dezelfde gaven enzo
    • 16+ mag wel, maar is wel een beetje vreemd :3
    • Geen nieuwe topics openen zonder mijn toestemming of die van Swekkerthanu
    • Minimaal 200 woorden per post en DUIDELIJK je naam erboven
    • Veel plezier! (Ook niet onbelangrijk ;])

    Rollen:
    Imarín:
    Destiny "Des" Silver Jones • 17 • Rode panda (Swekkerthanu)
    Noah Parker • 16 • Wolf (CrazyGirlxx)
    Gregory "Greg" Storosum • 19 • Husky (FennaFriend)
    Scarlett Betan • 16 • Witte tijger (wankotje)
    Jeval:
    Reservatie meisje Snowqeeun
    Garfila:
    Kit Parks • 18 (Troubletime)
    Forest Buzaglo • 17 (FennaFriend)
    Kefour:
    Jill Averick Smiths • 12 (Lunalovesit)

    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 16:21 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Nou de kracht van prue is dat ze mensen omver kan duwen met haar handen of ogen, maar kan dat ook gewoon met voorwerpen doen.
    Chris z'n kracht is ongeveer het zelfde als Prue, maar is wel iets anders. Hij kan mensen of dieren gewoon dood maken zonder ze aan te raken. Hij hoefd alleen maar te kijken of een gebaar maken naar diegene dan gewoon dichtknijpen. Dus hij kan mensen ook kelen en wat binnen in de menselijke lichaam is dichtknijpen.


    Is dat niet wat overpowerd? o-o.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nou ik vind van niet omdat ze ook de kracht van helen heeft en als je dat stukje van helen heb gelezen compenseerd het wel een beetje? Geloof ik.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Forest Buzaglo
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Forest is één van de meisjes van de Garfila stam. Ze is een beetje afgezonderd van de rest van de groep omdat ze de angst waarin ze leeft niet altijd even goed aankan, dan moet ze eventjes alleen zijn. Verder is ze een slim meisje dat veel weet van van alles. Ze maakt wel lastig vrienden, omdat ze toch iets anders is dan de rest. Verder heeft ze een passie voor muziek, ook al heeft ze enkel een fluit die ze bij zich draagt. Haar wapens heeft ze altijd aan haar riem zitten, want één ding weet ze zeker: Als ze moest kiezen tussen vluchten of vechten, is het vechten. Ze is ook erg op haar hoede en vertrouwt mensen niet snel.
    Uiterlijk:


    Je stam: Garfila
    Wapen: Forest haar wapens zijn Zwaluwvleugels. Haar moeder maakte deze wapens voor haar vader, als hij moest vechten. Hij heeft Forest er perfect mee leren omgaan. Zwaluwvleugels zijn wapens die je om je vier vingers (ex. je duim) doet met ringen en daarop zit een mes, in de vorm van een zwaluwvleugel. (het komt ongeveer tien cm. boven je vingers uit) Moeilijk om mee om te gaan, maar Forest kan het wel.
    Likes: Ze geniet ervan als ze zich eventjes kan afzonderen van de rest van de stam, af en toe wordt ze gek van de dingen die ze zeggen. Dan heeft ze eventjes rust nodig. Ze houdt heel erg van kersen en aardbeien. Ze houdt ook heel erg veel van dieren.
    Dislikes: De vooroordelen die de stam heeft over de andere stammen. Ze vind dat mensen voor zichzelf moeten denken en niet letterlijk overnemen wat hun ouders zeggen. Ze heeft een hekel aan warme dagen, daar kan ze zich niet goed in concentreren.
    Extra: Ze is vegetariër, hoe moeilijk het ook is om geen vlees te eten in de stam. Ze heeft een hekel aan de Imarin stam, omdat één van hen haar kleine baby zusje had vermoord. Forest draagt altijd een amulet bij zich. Dat was eigenlijk het geschenk van het stamhoofd aan haar kleine zusje, maar nu draagt zij hem.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 16:34 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 16:48 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Dubbelpost


    Ik zie geen dubblepost hoor xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Fail xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Gregory Storosum (Greg)
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Greg is een aardige maar ook sluwe jongen. Hij doet er alles aan om zijn stam te verdedigen en gaat niet om met de andere stammen. Hij heeft een hekel aan de andere stammen. Verder geeft hij wel veel om zijn familie en wil hun ook zoveel mogelijk verdedigen, aangezien hij de enige jongen is in het gezin. Hij heeft deze rol in het gezin al snel overgenomen toen zijn vader overleed en is nu dus het vader figuur, maar ook het grote broer figuur. Hij heeft het er soms wel moeilijk mee, maar doet het voor degene waarvan hij houdt.
    Uiterlijk:


    Je stam: Imarín
    Dier: Hij is een husky met twee helderblauwe maan-ogen. Hij is net zo agressief als een wolf wanneer nodig.


    Likes: Greg houdt veel van jagen en rennen en zijn energie kwijt kunnen. Gek genoeg vind hij dansen ook heel leuk en is hier dan ook heel goed in.
    Dislikes: Hij heeft niks met de andere stammen en heeft een hekel aan mensen die zich aanstellen. Hij vindt altijd dat hij wel erger heeft meegemaakt en dat ze niet moeten zeuren. Hij houdt ook niet van zijn emoties tonen, hij vind emoties maar onzin.
    Extra: Greg heeft een moeder en 3 zusjes, zijn vader is in een gevecht doodgegaan.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:08 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Snowqeeun schreef:
    Nou ik vind van niet omdat ze ook de kracht van helen heeft en als je dat stukje van helen heb gelezen compenseerd het wel een beetje? Geloof ik.


    Om in één keer mensen of dieren dood te laten gaan lijkt me wel wat overpowerd. Als je er dan geen zin meer in hebt dan kan je net zo doorgaan tot je iedereen uit de weg hebt geruimd.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    CrazyGirlxx schreef:
    Fail xD

    O hahaha dan spacet mijn iPad weer eens heel erg


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Troubletime schreef:
    (...)

    Om in één keer mensen of dieren dood te laten gaan lijkt me wel wat overpowerd. Als je er dan geen zin meer in hebt dan kan je net zo doorgaan tot je iedereen uit de weg hebt geruimd.


    In de rpg ga ik heus geen mensen vermoorden die meedoen in de rpg. Want ik wel ga doen is kelen darmen dichtknijpen en andere organen behalve het hart.

    Maar dat dichtknijpen etc ga ik alleen doen als het hoognodig is


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    {Het is dus eigenlijk gewoon een soort extra wapen maar dan niet fysiek maar met je hoofd zgmaar? Stoer :3}


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik wil niet dat dit RPG zakt! ik wil doorgaan! :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Destiny "Des" Silver Jones
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Destiny is erg op zichzelf, maar beschermend. Ze vertrouwt bijna niemand maar zou haar leven kunnen geven voor een ander. Ze vindt het verschrikkelijk als een ander pijn heeft. Ze is hyper en trekt zich niks van anderen aan. Des is een enorme perfectionist, voor haar kan het altijd beter.
    Uiterlijk:


    Je stam: Imarín
    Dier: Rode panda:


    Likes: Panda's, lachen, rood, prefectie
    Dislikes: Chagrijnige mensen, slordigheid
    Extra:


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    Ik ga m erbij zetten :]
    @CrazyGirlxx ik ook!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    {Ik wil opzich wel nog n personage aanmaken maar ben bang dat k m dan verwaarloos.. :/ }


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates