• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Murderhouse 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Boy for me!

    Meteen een vraagje;
    Wat is de minimum leeftijd?

    En de tweede;
    Wat is een major in dit rpg?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam:
    Frederick Salvadore
    Bijnaam:
    Rick. Hij wil koste wat het kost niet Fred genoemd worden, en kan hier ook erg boos over worden.
    Leeftijd:
    18 jaar oud
    Major:
    Theater en muziek
    Innerlijk:
    Rick is een vriendelijke jongen die eigenlijk iedereen bevriend probeert te houden. Hij houd totaal niet van problemen en wil deze dan ook graag uit de weg gaan. Zijn grens stelt hij duidelijk vast; wanneer hij iemand net kent zal hij alleen maar vriendelijk zijn tegen die persoon. Pas als hij die persoon langer kent vertelt hij meer over zichzelf. Hij heeft vaak genoeg gehad dat zijn vertrouwen geschonden werd en dat hij voor paal gezet is geworden.
    Rick heeft een hekel aan 'neppe' mensen. Hiermee wil zeggen dat hij een hekel heeft aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. Die een masker dragen en zich daarachter verschuilen. Rick is zelf eerlijk en oprecht en verwacht dit dan ook van andere.
    Hoewel Rick zijn uiterlijk vaak zegt dat hij wel een wat stoere jongen is, zegt zijn innerlijk wel wat anders. Hij is juist een emotionele jongen die dingen snel verkeerd op kan vatten en hier dan dagen lang mee kan zitten, tot hij instort of tot hij breekt. Over zijn gevoel praat hij niet graag, dit komt omdat hij vaak genoeg in de steek is gelaten door zijn 'vrienden' die hem alleen maar uitlachten en het gingen doorlullen aan andere mensen.
    Wanneer Rick zijn emotionele kant naar boven komt, wordt hij wat stiller en in zichzelf gekeerd. Hij zegt minder tegen de mensen waarmee hij goed op kan schieten, of vertrekt zonder iets te zeggen naar een rustig plekje. Dit gebeurt trouwens ook wanneer Rick boos is.
    Op vrolijke momenten kan Rick de oren van je hoofd lullen. Hij vertelt de leukste, en vaak fantasie, verhalen en kan hier uren over door gaan. Hij kruipt dan het liefst zo dicht tegen die persoon waartegen hij praat aan, zodat die persoon wel moet luisteren.
    Rick heeft moeite om een relatie aan te gaan na wat er gebeurd is met zijn ex-vriend. Hij is redelijk bang dat dit weer gebeuren zal en slaat dan vrijwel elk aanbod voor een date af. Dit wil echter niet zeggen dat hij niet meer verlieft kan worden, dit kan hij zeker wel, en misschien gebeurt dit wel te vaak. Maar ook hier weer, als de jongen die hij leuk vindt Rick uitvraagt, slaat hij dit af. Hij is te bang en dit moet afgeleerd worden. Hij moet leren dat niet elke jongen hetzelfde is als zijn ex.
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):


    Rick heeft een mooie lengte van 1.78 lang en heeft een gewicht dat altijd schommelt tussen de 60 en 63 kilo's. Hij heeft een donkerblonde haarkleur, sommige vinden dit lichtbruin, maar hijzelf houd aan dat het donkerblond is, en groenachtige ogen.
    Rick is altijd gekleed in wat hij lekker vindt, zolang het niet te los of te strak zit, is het goed. Hij draagt vrijwel altijd een beanie zodat hij niet veel aan zijn haar hoeft te doen. Wanneer hij geen beanie draagt, doet hij er alles aan een perfect kapsel te hebben. Rick is redelijk ijdel en houd er niet van er onverzorgd bij te lopen. Daarom zie je bij hem bijna geen pukkels, baardgroei etc. Hij verzorgd zijn huid tot in de puntjes en heeft hierdoor ook een erg zacht huidje. Af en toe, wanneer hij zichzelf erg bleek vind, brengt hij een kleurtje aan op zijn gezicht. Het maakt hem ook niet uit wat mensen hiervan vinden, zolang hij zelf maar tevreden is over zijn uiterlijk.
    Gespierd is Rick niet, maar je kunt ook niet zeggen dat hij vetjes heeft. Hij probeert zijn lichaam zo goed mogelijk strak te houden en wil ook eigenlijk geen spieren. Misschien dat zijn armen wat spieren hebben, maar de rest echt niet. Hij wil er niet uitzien als een bodybuilder-zoals hij dit noemt wanneer hij jongens met spieren ziet-.
    Extra:
    Rick valt op jongens en weet dit al vanaf zijn 12e levensjaar. Zijn ouders accepteerde het toen hij een jaar later uit de kast kwam. Hij heeft op dit moment geen relatie, maar heeft deze wel gehad met een jongen op zijn 15e. Dit ging, terecht, na een half jaar uit omdat de jongen Rick gedwongen heeft tot seks.
    - Rick zijn een jaar oudere neef, Markus, is ook naar het college gegaan. Markus is de zoon van de broer van Rick zijn vader.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 21:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een jongen reserveren?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een meisje reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Frederick is af. Alleen moet ik nog de Major neerzetten, maar aangezien ik niet begrijp wat dat is, wacht ik op antwoord van de topicmaker ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een meid graag ;)


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Volledige naam:


    Victoria Carrie Parker.
    Bijnaam:
    Tori.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze verjaart op een warme dag in mei.
    Major:
    Engels. Daarnaast doet ze ook nog een minor in Creative Writing.
    Innerlijk:
    Hoewel Victoria gezegend is met een knap uiterlijk, is ze erg stil en verlegen. Ze leest liever boeken dan dat ze met mensen praat en haalt liever goede punten op school dan dat ze populair probeert te zijn of veel vrienden maakt. Tori is een sucker voor fantasie, sprookjes en mysterie. Ze schrijft al vanaf dat ze klein was verhaaltjes over van alles en nog wat en haar grootste droom is dan ook om een bestseller te schrijven.
    Doordat Tori verlegen is zal ze niet zomaar mensen aanspreken, tenzij ze wat wilt vragen. Flirten durft ze ook niet, ze is veel te zelfbewust. Jongens zouden dus de eerste stap moeten zetten. Ze hoopt in het huis nieuwe vrienden te maken en wat meer zelfvertrouwen op te bouwen, omdat ze er een hekel aan heeft dat ze zo verlegen en zelfbewust is. Tori is bezig met haar eerste boek, maar doet daarnaast ook nog aan ballet. Na haar lessen is ze vaak te vinden in de bibliotheek, op haar kamer, in de danszaal of op het grasveld onder een grote boom.
    Uiterlijk:


    Tori heeft lange, goudblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Van nature zit hier een kleine slag in, maar meestal krult of stijlt ze haar haren. Ze heeft een popachtig gezichtje met grote, grasgroene ogen omrandt door lange donkere wimpers, een kleine neus en volle lippen. Ze heeft een tenger lichaam doordat ze veel danst en qua lengte haalt ze de één meter 60 net niet. Haar kledingstijl is classy nerd. Ze houdt van jurkjes en rokjes. Tori draagt vrijwel altijd hakken, deels doordat ze zo klein is. Als het om make-up draait is Tori totaal geen expert. Ze draagt alleen eyeliner, oogpotlood, mascara en lipgloss. Doordat Tori slechte ogen heeft draagt ze meestal lenzen, maar ook wel eens haar grote, zwarte nerd-bril van Rayban.
    Extra:
    Tori heeft haar kitten meegenomen. Ze houdt het diertje in haar kamer en heeft hem Marshmallow genoemd. Tori komt uit Brooklyn, New York. Ze praat een klein beetje met een New Yorks accent maar probeert dit te minderen. Ze heeft zich ingeschreven voor FSC door het warme weer en om even uit de drukke stad te komen. Ze houdt verder wel heel erg van NYC en mist de drukte af en toe vreselijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:40 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    H00K schreef:
    Frederick is af. Alleen moet ik nog de Major neerzetten, maar aangezien ik niet begrijp wat dat is, wacht ik op antwoord van de topicmaker ^^


    Een major is het vak wat je studeert. Bijvoorbeeld Engels, Rechten maar ook Kunsten, Muziek enzovoorts. (:

    Ik ga jullie er allemaal bij zetten!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Een major is het vak wat je studeert. Bijvoorbeeld Engels, Rechten maar ook Kunsten, Muziek enzovoorts. (:

    Ik ga jullie er allemaal bij zetten!


    Oké, dan staat het erbij ^^
    Dan is hij nu af (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kreeg net te horen dat het minimum 18 jaar oud is ^^




    Miss in het begintopic zetten? ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel een meisje, maar is het erg dat als ik soms geen inspiratie heb dat ik wat minder woorden schrijf?


    El Diablo.

    BuzoIic schreef:
    Ik wil wel een meisje, maar is het erg dat als ik soms geen inspiratie heb dat ik wat minder woorden schrijf?


    Ongeveer 300 woorden is niet veel, maar als je af en toe wat minder hebt is niet zo erg. Als je maar twee keer per week reageert (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ongeveer 300 woorden is niet veel, maar als je af en toe wat minder hebt is niet zo erg. Als je maar twee keer per week reageert (:


    Okee :] Een meisje voor mij dus.


    El Diablo.