• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Murderhouse 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    CurIs schreef:
    Volledige naam: Finley Daniel Cruther
    Bijnaam: Finn
    Leeftijd: 17.
    Major:Kunst.
    Innerlijk: Finley is een speelse, uitdagende jongen die erg van extreem houdt en alles probeert te doen nu die nog jong is. Hij kan daarin erg ver gaan en hij geeft weinig om de gevolgen, ondanks hij erg van extreem houdt kan hij nog een behoorlijk watje zijn ook en dat zeker voor plotselinge gebeurtenissen. Finley is daarbij extreem asociaal en geeft weinig om wat er om zich heen gebeurt. Hij heeft dus ook zijn egoïstische trekjes. Hij vindt zichzelf ook niet persé knap maar eerder té goed. Finn is erg snel op zijn teentjes getrapt en heeft er een hekel aan wanneer mensen hem uit testen - hij laat dat ook merken maar hij is niet echt een prater. Hij is meer een luisteraar en toont veel interesse wat best fijn is voor de persoon waar die tegen praat. Hij gaat zelf niet zo snel een gesprek aan behalve als hij dronken is. Het is lastig om iets uit hem te krijgen want hij kan erg goed zijn mond houden wat hem best een betrouwbaar persoon maakt. Finn schuift het liefst de problemen die hij uitlokt het liefst op iemand anders en heeft niet snel een schuldgevoel en kan makkelijk met het idee leven dat hij het leven van iemand anders verpest. Finn is een echte leider en helpt het liefst iedereen op weg - hij heeft een hekel aan racisme wat één van de dingen is waar hij uitermate slecht tegen kan.
    Uiterlijk:


    Finn heeft een skater look iets wat hij wilt, hij draagt meestal een cap om zijn lange, blonde haren te verbergen. Hij draagt wijde shirts met weinig tekst erop, meestal merken zoals redbull of vans doen het goed bij hem. Finn heeft veel tattoo's en vooral op zijn borst en armen. Hij heeft van sommige nu al spijt en denkt er over na ze weg te laten halen. Zijn ogen zijn helder blauw en zijn lippen zijn zalm rozig en vol. Hij heeft dikke wenkbrauwen maar het vloekt niet met de rest van zijn gezicht. Finn is niet erg breed maar heeft wel een mooi wasbordje. Hij is rond de 1,80 m lang en heeft een mooie lengte.
    Extra:Finn skateboard in zijn vrije tijd.



    Misschien pas ik nog wat aan :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Raccoon, is Markus de enige persoon die weet van de verkrachting die Rick mee heeft gemaakt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    Raccoon, is Markus de enige persoon die weet van de verkrachting die Rick mee heeft gemaakt?


    Als jij dat wilt vind ik dat goed hoor :3 En misschien dan Frederick, Markus dan geholpen heeft met zijn drugsprobleem?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Als jij dat wilt vind ik dat goed hoor :3 En misschien dan Frederick, Markus dan geholpen heeft met zijn drugsprobleem?


    Helemaal okee! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik werk morgen alles bij. Het is mijn verjaardag en mijn familie kan elk moment komen, dus ik heb nu geen tijd meer, sorry!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik werk morgen alles bij. Het is mijn verjaardag en mijn familie kan elk moment komen, dus ik heb nu geen tijd meer, sorry!


    Hartelijk gefeliciteerd! :]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wanneer gaan we starten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whoeps, zie dit nu pas. Kan ik nog meedoen met een jongen?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hopelijk gaan we vanavond beginnen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Hopelijk gaan we vanavond beginnen


    Jeeej *O*
    Hoe begint het, want dan maak ik alvast een post


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Jeeej *O*
    Hoe begint het, want dan maak ik alvast een post


    Ik zei 'Hopelijk' dus ik heb geen idee wanneer het topic geopend word ^^' Daar beslist Pebble alleen over :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik zei 'Hopelijk' dus ik heb geen idee wanneer het topic geopend word ^^' Daar beslist Pebble alleen over :')


    Sorry, zat verkeerd te lezen, hahah. (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb alles bijgewerkt! Nog een jongen beschikbaar, degene die hem het snelt invult mag hem hebben (:
    Als iedereen die zijn rol nog niet af heeft, hem wilt afmaken kunnen we snel beginnen!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    H00K is al een tijdje Caerleon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam:
    Evan Cameron Blakefield.
    Bijnaam:
    Heeft hij niet.
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Eenentwintig.
    Major:
    Fotografie en Editing.
    Innerlijk:
    Evan is een echte levens genieter. Hij had er van om op pad te zijn, met zijn camera. Ook houd Evan echt van feesten. Hij kent de beste feestjes en weet goed hoe je feest moet vieren. Hij is 's avonds negen van de tien keer dan ook in een pub,club, of het beste feest te vinden. Maar als het met kan Evan ook rustig en serieus zijn, want achter die lacherige laag die je altijd ziet zit een jongen die niet zo goed weet wat hij met zijn gevoelens moet. Hij stopt ze altijd weg. Zijn gevoelens blijven zich maar ophopen. Met vreugde weet hij wel wat hij moet doen, eruit gooien, maar hoe hij met verdriet moet omgaan vindt hij maar moeilijk. Boos is Evan ook niet vaak, hij blijft het liefst uit ruzies.
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):


    Evan heeft lichtbruin haar dat altijd in een kuifje omhoog staat. Over zijn haar draagt hij bijna altijd een beanie. Als je hem niet met een beanie op ziet dan is dat een echte uitzodering. Wat raar aan Evan's uiterlijk is is dat hij bruin haar heeft en hele lichte blauwe ogen die omringt zijn met een zwart lijntje. Ook heeft Evan vrij dikke wenkbrauwen waardoor zijn ogen echt opvallen. Verder is Evan de gemiddelde lengte en heeft hij niet meer speren dan de gemiddelde jongen. Je ziet Eva voor de rest vaak in een hoodie met een spijkerjasje lopen en een spijkerbroek lopen. Verder draagt Evan altijd sneakers.
    Extra:
    De ouders van Evan hebben weinig geld, ze hebben jaren lang gespaard om hem naar College te laten gaan. Evan heeft ook nog een zusje van wie hij zielsveel houd. Hij hoopt als hij afgestudeerd is snel werk te vinden en geld te verdienen. Dan kan hij een deel opzij zetten voor als zijn zusje gat studeren.


    Het is niet uitgebreid ik weet het, maar ik heb even geen inspiratie meer en aangezien jullie snel willen beginnen hou ik het voor nu even hier bij.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:23 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †