• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Murderhouse 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Volledige naam: Gabriel Drew Harper
    Bijnaam:Gabe, Gab
    Leeftijd 20 jaartjes jong, hij verjaard op de 30ste van oktober


    Major: Theather
    Innerlijk: Gabriel is een aardige en sociale jongen die met de meeste mensen wel overeenkomt. Hij is liever normaal dan 'perfect' en wilt dan ook niet echt in de schijnwerpers staan. Gabe is een perfectionist en streeft ook heel erg hard naar zijn doel. Dat is ook een van de redenen waarom hij niet met anderen kan werken. Hij is niet echt een sportief type en zit liever voor de tv of xbox en zit uren lang spelletjes te spelen, af en toe gaat hij wel iets gaan drinken met vrienden of naar feestjes, maar soms is hij gewoon te lui om iets te doen. Maar Gabe kan zich evengoed verdiepen in een goed boek. Hij is nogal een stressvol iemand die erg rap nerveus kan worden. Als hij iemand leuk vind kun je het ook best wel rap merken aan de lichte blosjes die op zijn wangen zullen verschijnen. Ondanks dar Gabe niet verlegen is, is hij wel best onzeker over zichzelf en kan best wel romantisch zijn als hij dat wil. Hij is iemand die vaak nood heeft aan aandacht van een bepaald persoon en die hem uit de problemen helpt. Gabriel is meer een luisteraar dan een prater, maar hij kan wel goed advies geven aan anderen. Hij is af en toe erg diepzinnig, maar hij staat niet graag stil bij zijn leven. Hij heeft teveel fouten gemaakt en probeert alleen maar vooruit te kijken.=hij komt uit een groot gezin, waar hij de oudste is van 4 kinderen. Je hebt eerst Gabriel, daarna Samuel en Alexander (19) die een tweeling zijn en hij heeft nog een zusje van 15 Sarah. Ondanks dat Gabriel de naam is van de bescherm engel vind gabe die naam totaal niet bij hem passen. Hij heeft erg veel schuldgevoelens voor zijn broer Alex, want door hem waren ze bijna omgekomen. Na een feestje was Gabe zodanig dronken dat ze van de weg af waren gereden en tegen een boom waren geknald. Hij was toen 18 en zijn broer 16 Ze hebben een tijdje in het ziekenhuis gelegen, maar zijn broertje had het erg zwaar en werd zelfs voor enkele dagen in kunstmatige coma gezet. Gabriel durft daarom niet meer in auto’s te rijden en gaat vaak met de fiets of het openbaar vervoer. (meer in rpg)

    Uiterlijk

    Gabriel heeft donkerblonde haren die hij vaak in een kuif zet. Zijn ogen heeft woudgroene ogen die vaak ook als eerst opvallen bij hem. Om zijn strakke kaaklijn heeft hij een licht stoppelbaartje staan, die hem ietsje ouder doet lijken. Gabriel heeft een stralend witte glimlach en af en toe zijn er nog kenmerken te herkennen dat hij ooit een beugel heeft moeten dragen. Hij is 1m81 lang en heeft een normale licht sportieve bouw. Iedere zondagochtend gaat hij gaan sporten, maar voor de rest is hij niet echt een sportief iemand. Qua kledingstijl is hij neutraal, vaak volgt hij wel de mode trends, maar opvallen zal hij niet echt doen.


    Extra: Gabriel is bisexueel en heeft daar ook geen problemen mee. echter heeft hij een lage zelfbeheersing en steekt vaak een peuk op als hij nerveus is.

    zo ,klaar ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 20:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ Raccoon, Ja hoor, Lucy is goed gekeurd. Gabe vind ik ook al prima, ondanks dat zijn innerlijk er nog niet bij staat (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    ?


    Is goed hoor. Eerst had iemand anders het laatste meisje al gereserveerd, maar omdat die niets meer van zich liet horen en die reservering verlopen is mag je hem hebben. Ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Thanks! Ik ga aan de slag (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Volledige naam: Fenna Charly Jones
    Bijnaam: Fenz, Fenzy, Vensterbankje
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18): 20
    Major: Muziek en Spaans
    Innerlijk: Fenna is een erg open en sociaal meisje. Ze is er altijd wel voor in om een grap uit te halen. Ze is wel betrouwbaar, je kunt haar alles vertellen. Ze luistert dan goed naar je en geeft advies. Ze kan heel agressief zijn en vooral erg lui. Fenna is zo'n meisje dat een vrolijk masker draagt, maar erg gevoelig is en ook heel onzeker. Ze durft maar weinig en denkt heel goed na voordat ze iets doet. Haar motto is YOLO maar op een hele andere manier. Je leeft maar één keer, zorg dus dat je lang leeft. Fenna kan goed zingen en begeleidt zichzelf daarbij op de gitaar.
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):



    Fenna heeft lang bruin haar wat aan de onderkant steeds lichter kleurt. Ze heeft donkergroene ogen die altijd lijken te glimmen. Haar muts lijkt op de kop van een wasbeer en is haar erg dierbaar. Ze is niet te groot, ongeveer 1.74. Haar schoenen, meestal gympen of sneakers, zijn maat 40.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 16:05 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jammer dat de meisjes vol zijn.. Mag ik alvast een meisje reserveren mocht er een vrij komen?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mag ik een jongen?

    Hmph. Ik twijfel..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Troubletime schreef:
    Volledige naam: Violet Harmon
    Bijnaam: Heeft ze niet. Ze vind haar naam al kort genoeg.
    Leeftijd: Achttien jaar
    Major: Kunst
    Innerlijk: Violet is een slimme en sardonische tiener. Ze is absoluut nergens bang voor. Als ze ergens een hekel aan heeft is het wel vrolijkheid. Daarom is ze ook zelden in de buurt te zien bij ook maar enig vrolijk kind. Altijd behoud ze haar scherpe houding en heeft ze haar woorden klaar staan. Met Violet valt niet te spotten, je kan altijd wel iets ergers terug verwachten dan dat je bij haar hebt gedaan. Meestal voelt Violet zich meer aangetrokken tot de duistere dingen. Een reden waarom ze zichzelf snijdt is dan ook de pijn. Al vanaf jongs af aan heeft ze een schaar bij of een zakmes. Violet heeft geen goede band met haar ouders. Nadat haar vader een affaire had met een veel jonger meisje in hun oude woonplaats vertrouwt ze hem niet meer. Met haar moeder is ze het bijna nooit eens en heeft ze altijd wel een discussie. Ondanks dat alles blijft ze wel dicht bij hen. Schilderen is Violets uitlaatklep. Niemand weet dit van haar, zelfs haar ouders niet.
    Uiterlijk:



    Haar lange en karamelkleurige haren komen tot het midden van Violets rug. Ze heeft ze altijd los hangen en heeft negen van de tien keer een zwarte of een donkerbruine hoed op. Qua kleding heeft ze een eigen stijl. Je zou het jaren vijftig grunge kunnen noemen - hoewel ze donkere kleding draagt ziet ze er niet als een gothic uit. Het meeste wat aan Violet opvalt zijn haar bruine irissen. De bleke huid is meestal bedekt met lange mouwen aangezien ze tientallen littekens op haar armen heeft van het snijden. Met haar honderdzevenenzeventig centimeter torent ze redelijk boven de andere meisjes uit. Dikke make-up, Uggs en uren gestijld haar - dat is het type waar Violet een grondige hekel aan heeft. Je zou haar ook nooit zonder haar zwarte enkellaarsjes zien of ouderwetse veterschoenen tot net onder de enkels.
    Extra: -


    Violet is af.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 18:39 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    quin98 schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ja hoor, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Benzema schreef:
    Jammer dat de meisjes vol zijn.. Mag ik alvast een meisje reserveren mocht er een vrij komen?


    Er vervalt een reservatie, dus je mag een meisje aanmaken (:
    Ik zet je er vast bij.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Jayden Luke Hale
    Bijnaam: Jay
    Leeftijd: 19
    Major: Muziek
    Innerlijk:Jayden is een lieve rustige jongen. iets wat hij heel erg graag doet is zingen. Waar hij ook is meestal zingt hij gewoon zonder dat het hem wat uitmaakt wat andere daarvan vinden,Jayden geeft niet zoveel om wat andere van hem denken. Hij is iemand die mensen eerst leert kennen voordat hij een oordeel over ze heeft. Hij vindt mensen die van te voren iemand al niet mogen altijd maar raar want hij vindt dat je dat pas kan weten nadat je diegene echt kent. Jayden vindt zijn echte emoties vaak lastig en dat is iets wat hij dus bijna ook nooit doet, als hij verdrietig is houdt hij dit meestal voor zichzelf.Hij wil der altijd goed uitzien, vooral zijn haar moet goed zitten, hier is hij ook best lang mee bezig.
    uiterlijk: Jayden is is 1.85 lang en heeft een redelijk gespierd lichaam wat lichtjes getint is. Zijn licht bruine haren zitten altijd in model, dit vindt hij heel belangrijk. Hij heeft mooie bruine ogen . Zijn kleding stijl verschilt nog wel is maar het zijn wel altijd dingen waarin hij vindt dat hij er goed uitziet, anders zou je hem er echt niet in zien lopen.


    Extra: /

    Troubletime > Murderhouse


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Iemand die toevallig nog een rol wilt? Docenten mogen ook aangemaakt worden als iemand daar interesse in heeft.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heb er al 2 ^^'

    (anders had ik wel nog iemand willen maken hoor :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH