• Hé allemaal!

    Ik ben bezig met een profielwerkstuk over vloeken en schelden en ik zou het echt HEEL fijn vinden als jullie die enquête (serieus) wilden invullen!
    Ik heb namelijk zoveel mogelijk resultaten nodig! Alvast heel erg bedankt allemaal. C:

    Link naar de enquête:

    http://www.thesistools.com/web/?id=387456


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Done.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Done.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Cresseyde schreef:
    Done.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Klaar!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Cresseyde schreef:
    Done.


    Op dit moment ben ik zelf ook bezig met mijn profielwerkstuk en mensen die bij mij op school zitten doen ook vaak een enquête als hun praktisch deel. Misschien hebben jullie het al gedaan, maar Facebook en Twitter zijn ook goede mogelijkheden om mensen de enquête te laten invullen!

    Succes verder!


    Hamartia

    Ingevuld.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cresseyde schreef:
    Done.


    You are beautiful, you are love.

    Imagined schreef:
    (...)

    Op dit moment ben ik zelf ook bezig met mijn profielwerkstuk en mensen die bij mij op school zitten doen ook vaak een enquête als hun praktisch deel. Misschien hebben jullie het al gedaan, maar Facebook en Twitter zijn ook goede mogelijkheden om mensen de enquête te laten invullen!

    Succes verder!


    Ik heb geen twitter, maar hij is op facebook al gedeeld! (;


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Ik wil niet een bitch zijn, maar hoe gaan jullie in godsnaam die resultaten verwerken? :-)
    Hier kan je totaal geen databank uit halen en je zult al je gegevens apart moeten verwerken. :/

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:59 ]

    Ingevuld ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cresseyde schreef:
    Done.


    'For what? You'll win her over with your rainbow kisses and unicorn stickers?' - Regina Mills

    Therapy schreef:
    Ik wil niet een bitch zijn, maar hoe gaan jullie in godsnaam die resultaten verwerken? :-)
    Hier kan je totaal geen databank uit halen en je zult al je gegevens apart moeten verwerken. :/


    Het is ook veel werkkk, en ik zie er echt als een berg tegenop! Meh dikke mehh. Maar ja, kan ik weer uren schrijven! :')


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Dicembre schreef:
    (...)

    Het is ook veel werkkk, en ik zie er echt als een berg tegenop! Meh dikke mehh. Maar ja, kan ik weer uren schrijven! :')

    Amai, ik zou het niet zien zitten. Veel plezier ermee :x

    Done..


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Gedaan c:


    Tijd voor koffie.