• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn topics.


    Reality's overrated.

    | Vanaf nu neemt Kerberos aka Noek het tijdelijk van me over |


    That is a perfect copy of reality.

    [My Topicaz]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mt


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne.

    Ook bij hem verscheen er een glimlach rond zijn lippen. Hij gaf me iets verontwaardigt een zachte klap tegen mijn hoofd toen ik grinnikte om zijn actie. "Niet grappig," mompelde hij, waardoor ik alleen maar harder grinnikte. 'Die krijg je terug Tomlinson.' zei ik, en gaf hem nu een zachte klap tegen zijn hoofd. Hij wreef vragend over zijn kin heen en keek me aan. "Het lijkt allemaal zo op elkaar," mompelde hij. 'Nu je het zegt, inderdaad.' zei ik en keek naar de bomen om me heen die allemaal wel identiek leken. Hij beet zacht op zijn lip en haalde een beetje onzeker zijn schouders op. "Ik heb werkelijk waar geen idee, sorry, maar we moeten toch wat proberen? En als we willen, kunnen we zo terug lopen, het was toch een recht pad." zei hij. Hij draaide een rondje om zijn as en keek me daarna weer aan. "Dat was misschien dom om te denken. Ik denk dat we dan toch echt verdwaald gaan raken." zei hij. 'We zullen ook is een keer niet verdwaald raken.' zei ik, en grinnikte daarna licht. Dit gebeurt nou altijd, maar nog nooit in een bos..


    Louis Tomlinson.

    Ik slaakte een zacht gilletje toen Liam me ook een zachte klap terug gaf en ik schudde lachend mijn hoofd. Zo zat het wel weer goed tussen ons. Ik kon het niet laten om in de lach te schieten toen bleek dat we hoogstwaarschijnlijk echt verdwaald waren. Ik beet opnieuw zachtjes op mijn lip en draaide nog een rondje, waarna ik weer tot stilstand kwam. "Wie zal ik bellen?" Ik wilde eerst Harry zeggen, maar die zat natuurlijk nog bij Anna en dat moest ik ook zo houden. Ik kon dat meisje niet alleen achter laten. "Of we lopen gewoon de weg terug?" Ik wees met mijn vinger naar de richting waar we vandaan kwamen, al voelde ik wel gelijk een steek in mijn buik, alsof we Lows in de steek lieten, wat ook wel zo voelde en ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen, maar om hier nou te verdwalen dat leek me dan toch ook echt niet zo'n fantastisch idee, daar kregen we Lows ook echt niet mee terug. "Zeg jij het maar, anders, mij maakt het niet zoveel uit. Zolang we Lows maar terug krijgen." Ik trapte wat met mijn rechtervoet door de bladeren en gromde iets onverstaanbaars.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics, ik reageer straks]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik

    'Hmm na twee dagen zou het van mij er toch echt wel uit mogen.' Ik kijk achterom en zie dat Niall met Jesse en Emily aan het praten is. 'Na Zayn en ik gaan dus hout zoeken voor het eten. Ehm we zien jullie nog wel,'zegt hij en ik hoor hem mijn kant op lopen. 'Zo ik ben er weer, laten we nog even wat hout gaan zoeken dan kunnen we daarna wat gaan eten eindelijk,' zegt hij. Hij kust me even en ik kijk hem met een vrolijke glimlach aan. 'Nou, wie zegt dat we hout gaan zoeken, misschien laat ik het jou wel alleen doen,' zeg ik en ik prik in zijn buik. Ik grinnik en pak eten uit mijn tas. Ik zet het gasbrandertje neer en zet het ding aan. Vroeger gingen we heel vaak kamperen, nu kan dat meestal niet meer. Ik pak wat eten en begin het klaar te maken. Ik zing vrolijk een liedje en trommel wat met de pollepels Ik heb misschien wat teveel van dit soort campingspul meegenomen, maar dat komt omdat ik het te leuk vind om het te doen. Ik zet het vuurtje aan en begin te koken. Nu moeten we de rest nog vinden. 'Jesse en Emily! Ga eens de rest zoeken en zeg ze dat we gaan eten!' roep ik naar ze.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Zayn kijkt me met een vrolijke glimlach aan. 'Nou, wie zegt dat we hout gaan zoeken, misschien laat ik het jou wel alleen doen,'  ik pruil zielig ' dat is niet lief' zeg ik zielig em ik maak een gekke beweging als hij in mijn buik prikt. Dat is niet lief" gniffel ik. Ik kijk lachend toe hoe hij een pannetje, een pollepel, een gasbrander, wat blikken vpedsel en nog een pollepel pakt. Ik wist wel dat Zayn kamperen leuk vond maar ik wist niet dat hij zo veel hhad. Ik loop naar hem toe en kijk hongerig toe hoe hij het eten roert en laat opwarnen. ' we hebben nu geen hout nosig eigenlijk" grinnik ik. . 'Jesse en Emily! Ga eens de rest zoeken en zeg ze dat we gaan eten!' roept hij en ik grinnik. Wou en hij dacht dat ze zijn commandis zzouden opvolgen en uitvoeren. Dan kendde hij Jesse niet. ' Jongens we gaan ETEN!' schreeue ik zo hard als ik kan. Nu hopen dat ze niet te ver waren en het zouden horen aangezien ik ze niet eerst ging zoeken. Dan zou ik eerst willen eyen voor ik zoek. Uit een grote kist pak ik borden en bestek voor dadelijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kerberos schreef:
    Mijn topics.


    "Family don’t end in blood”

    [Sorry ik kan nu even niet reageren doe dat zo]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Kerberos went LucilIe, de tweede L is een hoofdletter I.]


    Reality's overrated.

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.