• Ik zoek boeken. (cat)

    Ik ben door mijn boeken series heen en ik zoek daarom nieuwe boeken om te lezen.
    Lijstje met series/boeken die ik echt geweldig vond:

    ~ shatter me/ the touching Julliete trilogy
    ~ the Hunger games trilogy
    ~ the chemical garden trilogy
    ~ the mortal instruments (de spin offs staan nog op mijn te lezen lijstje)
    ~ the maze runner
    ~ Harry Potter
    ~ The host
    ~ papertowns
    ~ the perks of being a walfflower
    ~ Ongeveer alles van Gayle Forman
    ~ Looking for Alaska
    ~ Dirvergent
    ~ The selection trilogy
    ~ Eleanor&Park


    Mijn nog te lezen lijstje:
    ~ The 100
    ~ The test
    ~ Starters
    ~ The endgame



    Sorry voor de typfouten, telefoon dingen en autocorrectie

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 10:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Delirium Amoris, de grijze jager. Ik vergeet altijd alles wat ik leuk vind.


    Your make-up is terrible

    The Selection Series. So many feels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    A SONG OF ICE AND FIRE. 100%. En ja, ik raad dit aan iedereen aan, want waarom niet. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik geef je de zon/I'll give you the sun van Jandy Nelson. Puur goud.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben op dit moment nog steeds bezig met het laatste boek van" The Testing triology", echt een aanrader als je een fan bent van de boeken van The Hunger Games. En voor liefhebers van The Chemical Garden kan ik zeggen dat The Matched Triology iets was waar ik erg van heb genoten. En voor een serie met iets meer Sci-Fi en actie kan ik je Starters (Deel 1) en Enders (Deel 2) aan raden. Allemaal stuk voor stuk goede boeken.

    PS. Ik hou van je boeken-smaak (;

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 23:02 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Spin offs van the mortal instruments?ö hoe heten die


    You were born original, don't die as a copy.

    De Laatkomer :Y) Neh sorry, dat is voor als je nog eens Vlaamse literatuur wilt lezen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De Het Volk van- serie. Het eerste deel heet: Het volk van de Wolf. Ik heb deel 1 (Het volk van de Wolf) en 2 (Het volk van het Vuur) gelezen en ik vond ze heel leuk. Volgens mij zijn er wel een stuk of 10 delen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    - de Divergent-trilogie
    - de Ravenjongens-kwartet (laatste boek komt volgend jaar uit)
    - de Dromendochter-trilogie
    - Anna dressed in blood & Girl of Nightmares
    - Book of Ember-serie (geen idee hoe die in het Nederlands heet...)
    - De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine & de vervolgen

    Dit zijn een beetje mijn favorieten in het YA-genre, min die laatste, die volg ik alleen maar omdat Finlay MacMillan in de film speelt. Maar hey, misschien vindt jij het wel oké!


    Searching heavens for another earth

    Misschien
    De stad van maskers
    Ik ben vergeten hoe die serie heet, maar dit is het eerste deel
    Verder broederband is wel leuk en de kronieken van de verrezen wereld , het draken meisje, i am number four en die hele serie, the 100 ( daar is ook een tv serie van) , percy jakson, helden van Olympus, warrior cats, eeh verder weet ik niet echt wat


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Als ik blijf (If I Stay) - Gayle Forman
    Wintermeisjes (Wintergirls) - Laurie Halse Anderson
    Vertel de waarheid (Speak) - Laurie Halse Anderson
    De Boekendief (The Book Thief) - Markus Zusak


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Chemical Gardeb trilogie is heel goed en ik raad je ook de wolven van Mercy Falls aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De serie 'Tunnels' van Roderick Gordon en Brian Williams blijft een van de beste series die ik heb gelezen.
    Ik was vroeger ook helemaal weg van de 'Kronieken van de Krijgsheren' van Bernard Cornwell. Ik moet die nodig herlezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De groene bloem trilogie van Floortjr Zwigtman
    The Gemma Doyle trilogie van Libba Bray
    Stravaganza serie van Mary Hoffman


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Shatter Me-trilogy. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys