• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Maar waarom zou je niet op de lijst willen terwijl je wel een fan bent en gewoon in het topic post?

    Waarom wel? Mijn fan-zijn wordt niet gedefinieerd door zo'n luttel lijstje. :Y) Maar, goed. Kan me niet echt schelen of ik wel/niet het nieuwe topic open... het gaat mij om met principe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Waarom wel? Mijn fan-zijn wordt niet gedefinieerd door zo'n luttel lijstje. :Y) Maar, goed. Kan me niet echt schelen of ik wel/niet het nieuwe topic open... het gaat mij om met principe.


    Zodat anderen kunnen zien hoeveel fans er op Quizlet rondlopen?
    Ach ja, als jij niet op de lijst wil vind ik dat prima. Het ging me er meer om dat ik niet wil dat er een wildvreemde niet-fan uit het niets komt opdagen, de laatste reactie post en het nieuwe topic opent om hem vervolgens niet goed te onderhouden.
    Ik vind het heus wel goed als een fan die niet op de lijst staat het nieuwe topic opent.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hi there, ben weer even online. Als beloning dat ik zo hard voor Frans en wiskunde heb geleerd :') Ik snap het wel hoor, Took. Ik zou ook liever zelf de controle houden ^^
    Ben net klaar met de Frans toets over signaalwoorden. A partir de.... fuck it, ik weet het toch niet (A) In ieder geval mag ik nu van mezelf wel even een kwartiertje op quizlet :)

    En... toen was er niemand online U_U


    Why...?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:46 ]

    Elrond schreef:
    (...)
    Aan de ene kant zou dat erg gaaf zijn, maar ik denk dat het moeilijk te verfilmen is. :')

    Dat is waar, maar wie weet, niets is onmogelijk ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    Hi there, ben weer even online. Als beloning dat ik zo hard voor Frans en wiskunde heb geleerd :') Ik snap het wel hoor, Took. Ik zou ook liever zelf de controle houden ^^
    Ben net klaar met de Frans toets over signaalwoorden. A partir de.... fuck it, ik weet het toch niet (A) In ieder geval mag ik nu van mezelf wel even een kwartiertje op quizlet :)

    En... toen was er niemand online U_U


    Why...?

    Nauw meis, jouw frans is beter dan mij :D,
    en sorry dat er niemand online was/is. dat maakt me droevig


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    Hi there, ben weer even online. Als beloning dat ik zo hard voor Frans en wiskunde heb geleerd :') Ik snap het wel hoor, Took. Ik zou ook liever zelf de controle houden ^^
    Ben net klaar met de Frans toets over signaalwoorden. A partir de.... fuck it, ik weet het toch niet (A) In ieder geval mag ik nu van mezelf wel even een kwartiertje op quizlet :)

    En... toen was er niemand online U_U


    Why...?


    Ik zat op school.
    Maar bij deze: Moi. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niniel schreef:
    (...)
    Nauw meis, jouw frans is beter dan mij :D,
    en sorry dat er niemand online was/is. dat maakt me droevig


    Mijn Frans is bagger ^^
    Verveel me tijdens beeldend, we moeten drie schetsen maken en ik vind één wel genoeg n_n Dusss toen kwam de Quizlet verslaving weer naar voren

    Heeft er iemand de game: Hobbit KoM, ofzoiets? Het is een app, overigens. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dwergen: 0. Thranduil: 1.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 16:13 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Took schreef:
    Heeft er iemand de game: Hobbit KoM, ofzoiets? Het is een app, overigens. ^^


    Ik heb m gisteren gedownload ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Ik heb m gisteren gedownload ^^


    Nice! In welke wereld zit jij?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha de eerste ik snap er nog niet erg veel van.
    Ik ben een elf btw


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Haha de eerste ik snap er nog niet erg veel van.
    Ik ben een elf btw


    Ik ook. Dat dwergenrijk is lelijk lol.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha Dwergen zijn te hebberig voor mij. Elfen vind ik cool (cool)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Haha Dwergen zijn te hebberig voor mij. Elfen vind ik cool (cool)


    Ik ben overgestapt. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''