• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    And the games begin! Heel veel succes alle tweede ronde kandidaten en voor de afvallers: volgende keer meer geluk!


    Life is hard and then we die

    Is het niet zonde als er nu enkelingen door zijn die gewoonlijks tientallen fouten maken, maar hun inschrijving perfect hadden? Bij sommigen krijg je waarschijnlijk het geval dat ze een prima vocabulair hebben, maar dat hun grammatica en spelling niet volledig klopt.

    Sorry, ik moet me er niet mee bemoeien, ben alleen vreselijk nieuwsgierig. :]

    Anyway, veel succes iedereen! ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Square schreef:
    (...)

    Ik had me niet eens aangemeld, en toch maak ik hier mijn topics van. :Y)

    Haha, dit ging ik eerst heel serieus lezen en toen bedacht ik me ineens dat het niet eens kon. ;p


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sorcery schreef:
    Is het niet zonde als er nu enkelingen door zijn die gewoonlijks tientallen fouten maken, maar hun inschrijving perfect hadden? Bij sommigen krijg je waarschijnlijk het geval dat ze een prima vocabulair hebben, maar dat hun grammatica en spelling niet volledig klopt.

    Sorry, ik moet me er niet mee bemoeien, ben alleen vreselijk nieuwsgierig. :]

    Anyway, veel succes iedereen! ^^


    Ja, dat is er ook. Dat was eerst al de reden waarom ze de tweede ronde hadden toegevoegd omdat ze eens zo'n enorme fout hadden gemaakt door hun oordeel op de inschrijving alleen te richten. Die kan ik me nog wel herinneren. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is er ook. Dat was eerst al de reden waarom ze de tweede ronde hadden toegevoegd omdat ze eens zo'n enorme fout hadden gemaakt door hun oordeel op de inschrijving alleen te richten. Die kan ik me nog wel herinneren. 8D

    Ik heb dat helemaal gemist. Hoe kwamen ze erachter dan? Dat die mensen dus niet konden spellen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Peredhil schreef:
    (...)
    Ik heb dat helemaal gemist. Hoe kwamen ze erachter dan? Dat die mensen dus niet konden spellen?


    Geen idee, ik denk door klachten? Er werd toen al veel kritiek geuit toen de uitslag binnen kwam, dat weet ik nog wel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je mensen fouten ziet maken op het forum, maar ze hebben een goede aanmelding, of je ze dan nog mag afkeuren daarop gebaseerd.
    Ah zo. Dat weet ik eigenlijk niet. Heb ook niks met de verkiezing te maken, dus daar kan ik niet op oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorcery schreef:
    Is het niet zonde als er nu enkelingen door zijn die gewoonlijks tientallen fouten maken, maar hun inschrijving perfect hadden? Bij sommigen krijg je waarschijnlijk het geval dat ze een prima vocabulair hebben, maar dat hun grammatica en spelling niet volledig klopt.

    Sorry, ik moet me er niet mee bemoeien, ben alleen vreselijk nieuwsgierig. :]

    Anyway, veel succes iedereen! ^^


    Dat zou inderdaad jammer zijn, maar daar valt helaas niet veel aan te veranderen. In ieder geval vallen dat soort mensen door de mand in deze ronde. Dit is het beste systeem dat we hebben en ik vind eigenlijk dat het vrij goed werkt. (:



    Peredhil schreef:
    (...)
    Ik heb dat helemaal gemist. Hoe kwamen ze erachter dan? Dat die mensen dus niet konden spellen?


    Nou ben ik eigenlijk ook wel benieuwd. :'D Maar ik denk dat dat een beetje voor onze tijd was. Toen ik in de verkiezingen van 2011 bèta werd, hadden ze al twee rondes.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 21:23 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    (...)

    Geen idee, ik denk door klachten? Er werd toen al veel kritiek geuit toen de uitslag binnen kwam, dat weet ik nog wel.
    Volgens mij was er eens een jaar geweest waar het duidelijk vriendjespolitiek was. Er waren heel veel mensen door die echt slordig schreven, terwijl anderen die heel veel van taal wisten niet geslaagd waren. Ik herinner me dat jaar wel. Wat een fight in dat topic. Op dat vlak zijn de verkiezingen nu veel beter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat is er ook. Dat was eerst al de reden waarom ze de tweede ronde hadden toegevoegd omdat ze eens zo'n enorme fout hadden gemaakt door hun oordeel op de inschrijving alleen te richten. Die kan ik me nog wel herinneren. 8D


    Ai, dat leverde vast een aantal klachten op. Goed dat ze de tweede ronde ingevoerd hebben, al krijgen ze nu echter hetzelfde probleem, alleen dan met de mensen die in de tweede ronde zitten. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Nami schreef:
    (...)Volgens mij was er eens een jaar geweest waar het duidelijk vriendjespolitiek was. Er waren heel veel mensen door die echt slordig schreven, terwijl anderen die heel veel van taal wisten niet geslaagd waren. Ik herinner me dat jaar wel. Wat een fight in dat topic. Op dat vlak zijn de verkiezingen nu veel beter.


    Ja, volgens mij was het zoiets. Sindsdien is die tweede ronde er en doen de beta's ook mee, geloof ik. Die deden dat eerst ook niet.


    Your make-up is terrible

    Succes iedereen! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ai, dat leverde vast een aantal klachten op. Goed dat ze de tweede ronde ingevoerd hebben, al krijgen ze nu echter hetzelfde probleem, alleen dan met de mensen die in de tweede ronde zitten. ^^

    Waarom zouden ze daar nu weer problemen mee krijgen dan?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Square schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad jammer zijn, maar daar valt helaas niet veel aan te veranderen. In ieder geval vallen dat soort mensen door de mand in deze ronde. Dit is het beste systeem dat we hebben en ik vind eigenlijk dat het vrij goed werkt. (:


    Zeker weten dat het een goed systeem is, met minder mensen is het in ieder geval al overzichtelijker en is het makkelijker te oordelen. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Vaucluse schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze daar nu weer problemen mee krijgen dan?


    Dat er nu misschien enkele mensen in de tweede ronde beland zijn, die minder goed zijn dan anderen. Je krijgt hetzelfde als jaren geleden, alleen dan in de tweede ronde. Niet dat het uitmaakt, uiteindelijk kiezen ze de meest geschikte personen er wel uit. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.